|
Post by Rinskus on Jun 5, 2014 12:48:50 GMT 2
// Roxi kera Korpin täännenäi~//
Kaamos
Suuri susiuros päästi kumean ulvonnan Rinnemetsän rajalla ja laski takamuksensa maahan odottamaan jonkun vastaamista tai paikalle tuloa. Kaamos oli tehnyt päätöksen tulevasta laumastaan. Susi oli myös luottavainen, että pääsisi haluaamansa päämäärään. Hieman urosta arvelutti se, miten hän selviäisi lauman tulokkaana. Kaamokselle tulisi vaikeuksia osoittaa olevansa alempana kuin muut, sillä uros ei todellakaan ajatellut olevansa kuin alfaa alempana. Siksipä Kaamos istuikin nyt moitteettomassa ryhdissä korvat ylöspäin suuntautuneena, häntäkin olisi selkälinjan yläpuolella, mutta susi kuitenkin istui. Uros ei muuttaisi olemustaan paljoakaan, jos paikalle sattuisi joku muu kuin alfa. Sen verran vain, ettei Kaamos antaisi uhkaavaa kuvaa.
|
|
|
Post by Roxi on Jun 5, 2014 18:29:51 GMT 2
Tunnetusti tilanteeseen nähden kärppänä paikalla ehkä hintelän oloinen Korppi sujahteli rajojaanp itkin ilkikurinen virne naamalaan. " Kuka kehtaa mylviä rajoillani, asiasi on parasta olla tärkeä kun tönötän siinä kuin patsas. " Korppi täräytti. ja Liihotti paikalle juurin nimensä mittaisesti korppina paikalla. Se tutkaili tulokasta kuonosta hännnänpäähän. mielessään vain ja ainoastaan yksi asia. näyttää hyvältä, terveeltä ei hitnelä tapaus, näyttävästi isohkon kokoinen ja uroskin vielä. Niin Korpin ensimmäinen ajatus toiveesta että tämä hukka olisi mahdollinen liittyjä nartun riveihin. niitä tuntui olevan liika harvassa tällä välillä. Ja mitä vahvempaa väkeä sillä oli sen parempi tilanne oli pitää ajan tasalla.
|
|
|
Post by Rinskus on Jun 5, 2014 18:36:36 GMT 2
Kaamos höristi korviaan nähdessään paikalle saapuvan suden ja nousi seisomaan. "Minä kehtaan, oletko sinä alfa?" uros kysyi seisoen yhä hyvässä ryhdissään. Keltaiset silmät tarkkailivat hintelää narttua päästä varpaisiin. Kaamos piti olemuksensa rauhallisena, hänellä ei ollut tarvetta ryhtyä isottelemaan tai ärhentelemään. Siihen ei ollut syytä sillä hetkellä. Jos toinen olisi alfa, hän voisi ehkä saman tien puhua tavoitteestaan päästä parempaan asemaan kuin tavallinen laumalainen.
|
|
|
Post by Roxi on Jun 5, 2014 18:43:02 GMT 2
Korppi suorastaan tyrmistyi siitä ei ollut aikakaan kun Hurme oli todennut samaan tapaan vastauksen Korpin nälvimisiselle. Pah mikä näitä uroksia nykyään vaivaa. Ja vielä kehtasi epäillä että oliko Korppi alfa. No tottakai se oli alfa. " No kerran kun kehtaat tänne asti talsia niin olettaisin sinun tietävän kuka tässä laumassa on alfa. " Se totesi hiukan närkästyneenä takaisin suoraan vastaamatta kysymykseen. Kroppi piti ryhtinsä moitteettomana ja häntänsä korkealla vaikkakin tämä herra oli huomattavasti Korppia suurempi. No ei ollut muakvaa nyt Korpilla kun laumassa poli ronskeja uroksia ja hintelä alfa narttu. " Mitä teet täällä ulisemassa?" Korppi tivasi vielä.
|
|
|
Post by Rinskus on Jun 5, 2014 18:48:33 GMT 2
"Saatoin ehkä tietääkin, mutten miltä alfa näyttää", Kaamos totesi ja antoi ryhtinsä hieman pettää, uros alistui pienemmälle nartulle. Tumman uroksen olisi tehnyt mieli naurahtaa toiselle sudelle, mutta päätti pysyä hiljaa. "'Ulisin', jotta saisin jonkun tänne kuuntelemaan pyyntöäni liittyä laumaan", uros vastasi. Tällä nartulla oli ainakin luonnetta, ei tuntunut edes välittävän hänen suuresta koosta, vaikka itse olikin hintelä.
|
|
|
Post by Roxi on Jun 5, 2014 18:59:18 GMT 2
Korppi olisi varmasti järsinyt tulokkaan kuonon jos toinen olisi alkanut nauranut nartulle. Joka tapauksessa tuima eriparinen katse pysyi tiukasti nyt tulokkaassa hetkahtamattakaan yhä ryhtinsä pitäen. Toinen tahtoi siis littyä joukkoon tummaan no mutta sehän muutti mustaturkkisen Korpin katsetta aavistuksen uteliammaaksi. " Jaa että ehkä tiesit mutten tiennyt miltä se näyttää. No kuule ehkä sitten tietäisit mitä merkit kertovat..." korppi totesi ehkä jopa hitusen loukkaantuneena ettei tämä herra tiennyt kuka seo li. siitäkin huolimatta korppi astahti aavistuksen lähemmäksi urosta. " Jos kertoisit ensitöiksesi vaikka sitten nimesi, ja miksi minä ottaisin juuri sinut tähän laumaan. Se ei riitä että olet komea ja kookas sekä näyttävästi hyvässä kunnossa. Laumani kaipaa järjellistä väkeä joilla toimii muukin kuin jalat. " korppi jatkoi katseen yhä pysyessä uroksessa.
|
|
|
Post by Rinskus on Jun 5, 2014 19:08:59 GMT 2
"Neiti olisi voinut ihan hyvin olla joku, joka leikki", Kaamos sanoi ihan suoraan mielipiteensä. Uros oli törmännyt niihinkin, jotka olivat näytelleet korkea-arvoista sutta, mutta lopulta olleet nyhveröitä pilailijoita. Susi kysyi, jotta olisi varma. "Olen Kaamos. Olin synnyinlaumassani betan asemassa, pystyn metsästämään ja tappelemaan, en haasta turhaa riitaa kenenkään kanssa", tummaturkki vastasi jättäen toisen maininnan komeudesta huomioimatta sillä hetkellä. Kaamos laski sen varaan, että entinen betan asema kertoisi jotain siitä järjellisestä toiminnasta, jota narttu tuntui kaipaavan.
|
|
|
Post by Roxi on Jun 5, 2014 19:12:37 GMT 2
Korppi kuunteli Kaamoksen puhetta tarkkana ja tuuamten mielessään monia seikkoja. Tokikaan se ei voinut olal varma toisen beta arvon todellisuudesta mutta asenne ja noin yleisesti ottaen uros vaikutti asialliselta ja viisaalta ettei korppi epäillyt sinällään hetkeäkään miksi se ei olisi ollut beta. " Ilmeisesti sinua houkuttelee korkeat arvot myös täällä. Miksi valitsit juuri tämän lauman. Mitä tiedät tästä laumasta entuudestaan. " korppi uteli tietysti ihan vain lähinnä siksi että siasi varmistutsa ettei kyseessä ollut vakoilija tai joku muu turhan päiväinen toimittaja.
|
|
|
Post by Rinskus on Jun 5, 2014 19:18:06 GMT 2
"Houkuttelee kyllä. Valitsin lauman, koska se tuntui sopivimmilta minusta ja kuulin, että haette itsevarmoja yksilöitä. Laumastanne en tiedä entuudestaan mitään", Kaamos vastasi rehellisesti. Ei sillä oikeastaan ollut mitään erikoista syytä juuri tähän laumaan, se oli vain valinnut omasta mielestä parhaan vaihtoehdon. "Saaen tiedustella neidin nimeä?" uros kysyi, hän neidittelisi, kunnes tietäisi nartun nimen.
|
|
|
Post by Roxi on Jun 5, 2014 19:48:21 GMT 2
Korppi sai rehellisen vastauksen miltei heti kysymykseensä mikä oli sinänsä lähes ensinmäinen kerta. Korppi peräti istahti alas. Ehkä kooltaan pieni verrattuna urokseen oli Korppi mutta muutoin ulkonäöllisesti musta turkki oli varsin hyvässä kunnossa etenkin kun talviturkki oli pikapuolin jo nyhdetty irti tuppoineen. Eripairiset silmät korostivat nartun räväkkää luonetta peräti ehkä enemmän kuin käytös. " Olen Korppi, ja tämän lauman alfa. täytyy myöntää että olen mielissäni siitä että vastaan kysymyksiin rehellisesti ja lyhyesti liittämättä siihen mitään selityksiä ja jaarittele tuhia. Laumamme historiahan on hiukan monipuolisempi josta ehkä kuulet lisää myöhemmin. Mutta jos sinulta löytyy potentiaalia, itsevarmuutta sekä todellista tahtoa olal yksi meistä hyväksyn sinut joukkoomme. " Korppi totesi sanavaramsti. Ei sillä ollut syytä jatkaa nälvimistä urokselle kun kerran tuokaan ei paljoa hetkahtanut nartun yrityksistä huolimatta. Ehkä sillä oli korkea aika vaihtaa tyyliä.
" Jos olet sitä mieltä että kuulut tänne, tule mukaani. Muussa tapauksessa voit positua samaa tietä mistä tulitkin. " Korppi totesi yhä suhteellisen tyynesti. Ja nousi ylös valmistuakseen lähtemään kohti pesiä kenties esittelemään uutta jäsentä ja valaistaakseen tälle tilanteen. Ja siinähäno likin kertomista tulokkaalle. Ja oiva tilaisuus lähteä etenemään arvoissa ylemmäksi.
|
|
|
Post by Rinskus on Jun 5, 2014 20:00:54 GMT 2
"Mukava tavata, Korppi", Kaamos sanoi ja antoi pienen suden hymyn nartulle ja heilautti häntäänsäkin pienesti. Loppulauseeseen uros oli vain nyökännyt. "Kuulen laumasta mieluusti lisää. Tahtoa perheen ja kodin löytämiseksi kyllä on", uros vastasi ja otti muutaman askeleen lähemmäs Korppia, ei suoraan kohti kuitenkaan. Kaamos tunsi tyytyväisyyttä, ensimmäinen osio tavoitteesta suoritettu.
"Eiköhän mennä sitten, alfa", uros totesi ja odotti Korpin lähtevän edellä oikeaan suuntaan. Mustaturkki kyllä seuraisi.
|
|
|
Post by Roxi on Jun 5, 2014 20:26:15 GMT 2
Korppi otti askeleen eteenpäin lähteäkseen matkaan ylpeänä siitä että isllä alkoi kertyä näitä ronskeja uroksia laumaansa. Hyvä niin niistä tulisi varmasti ollemaan hyötyä. Korppi käänsi suunnan kohti pesiä. " Hyvä." Se totesi ja jatkoi kulkuaan mitä luultavammin uros perässään taikka vierellään ei se niin justiinsa ollut. Toin saisi Korpin osalta kaksikko kävellä hiljaa hissukseen kunnes se avasi suunsa.
" Tilannehan tässä laumassa on lähtökohtaisesti se että itse alfa uros on ottanut joko jalat alleen ja paennut vastuutaan tai sitten hän on kuollut talven tiimoilta. Tähän meistä yksikään ei tunnu osaavan vastata. Sen lisäksi että minä olen ottanut vastuun tästä laumasta työni täällä on erittäin vaativaa siinä mielessä että kaiken kaikkiaan meitä oli täällä miltei kymmenkunta joista jäljellä enää on lisäkseni kolme ja nyt sinä. Eli lauma on kokenut kovia ehkä vähän liikaakin. Syy tähän on mahdollisesti alfa uroksen taannoin asettamat tiukat rajat joista minä olen sitten aikanani tiputtan kriteerit järkevyyteen ja niin fyysiseen ja henkiseen voimaan ja kykyyn toimia laumana. Se että meitä on huomattavasti vähemmän kun rajanaapureita joiden reviiri on kutakuinkin yhtä suuri kuin meidän on meidän rajoillemme helpompi tulla ja vallata reviiriä laumattomille ja ryhmittymille. Taannoin meillä on ollut uhkaa eräästä kärkkäästä entisestä jäsenesetä joka on nykypäivänä ilmeisestikkin laumaton aj havittelee edelleen reviiriään itselleen hinnalla millä hyvänsä. Toistaiseksi tuntuu siltä että hän on joko keräämässä pauvoimia tai luovuttanut. Lisäkis meitä vainoaa vuorilla oleva rymittymä joiden liikkeitä täytyy pitää erityisesti silmällä. On hienoa saada joukkoon kaltaisesi soturimianen uros johon uskon voivani vielä luottaa siltäkni tiimoilta että olemme valmiita puollustamaan tätä reviriiä huolimatta vähyydestämme. Rajosita meidän on pidettävä hyvää huolta yksikään rikkuri ei saa päästä liian lähelle. jokainen laumaton käydään sinällään tarkasti lävitse onko moiset kärkkymässä tietoa vai todella liittymässä laumaan. Useemmin he eivät kutsu rajoille ketään jos kyseessä on urkinta. Lisäksesi perheeseen kuuluu poikani Ronski sekä laumalaisemme Hurme ja Myräkkä. Olen toistaiseksi ikänkuin poistanut omegan sijan laumasta ihan vain siitä syystä että meitä on niin vähän ettei lauman arvot järky omegan ja laumattoman välillä. Eli voit ylpesäti aloittaa pyrkimisesi ylemmäs suoraa laumalaisesta. " Korppi puheli ja virnisti loopua kohden Kaamokselle. Nyt oli hyvä alku vielä muutama samaa kastia lisää niin tumma joukko olisi valmis kohtaamaan todella tulevan. " jos hlauat kysyä jotain niin vastaan mielelläni " Korppi totesi se oli peräti jopa iloinen eikä se edes muistanut koska viimeksi se olisi ollut iloinen aivan niinkin pienestä asiasta kun uusi perheen jäsen. No ehkä kevään kiimat sekoitti helposti alfa nartunkin ajatuksen juoksua mutta Korppi joka oli edellisestä kiimastaan ottanut opikseen ettei se pidättelisi sitä ja sen unelmaa täydellisestä laumasta tavalla tai toisella.
|
|
|
Post by Rinskus on Jun 5, 2014 20:38:25 GMT 2
Kaamos otti muutaman raviaskeleen, jotta pääsisi Korpin vierelle. Uros piti katseensa eteenpäin suunnattuna ja kuunteli tarkasti, mitä alfalla oli sanottavana. "Toivottavasti olen luottamuksesi arvoinen", uros sanoi ja käänsi päänsä hetkeksi narttua kohden, "Kiertääkö kukaan vähyydestä huolimatta rajoja aktiivisesti?" Susi painoi kuulemansa nimet muistiinsa ja toivoi tapaavansa laumatoverinsa piakkoin. "Omegan asema olikin ainoa, joka minua hieman huoletti. Minulla on vaikeuksia alistua muille, paitsi alfalle", Kaamos sanoi, mitä turhia sitä oli salata. Uros oli aika avoin itsestään, eihän hänessä edes ollut mitään mielenkiintoista, joka vaatisi salattavaa. "Paljonko edellytät arvossa kohoamiseksi? Vaikka tietenkin teen kovasti töitä sen eteen", Kaamo kysyi, susi oli utelias tietämään pitäisikö raataa niska limassa. Keltaiset silmät katsoivat toista sutta rauhallisina ja tyytyväisinä.
|
|
|
Post by Roxi on Jun 5, 2014 20:50:23 GMT 2
Korppi nyökähti pienestä uroksen sanoille luottamuksesta. " Sehän meillä jää nähtäväksi." Se virnisti. Kroppi kuunteli toisen puhetta ja pian kysymyksenkin arvoihin liittyen. " Rajoilla kierretään mahdollisimman aktiivisesti ja vahvistetaan niitä. Minä muumuassa liikun rajoilla mahdollisuuksien mukaan päivittäin. nimen omaan näiden reevirin valtaajien vuoksi. Arvoissa sen puoleen että olen aijemmin ilmoittanut laumalle että seuraavassa laumakokoontumisessa päätetään muunmuassa hiukan asemien ja arvojen kohtaloa tietysti huomioon ottaen määrämme. Ja mitä enemmän kykenne luottamaan ja tiedostan jäsenen voimavarat sitä korkeammalle on helpompi kavuta. Kuten beta virka joka on avoinna vaadin belalta melko korkeat kriteerit siinä mielessä että pelkkä luottamus ei riitä. Betani täytyy olla sanavalmis, hyväksyvä ja koko lauman luottamuksen arvoinen ja että koko lauma voi tarvittaessa turvautua betaan jos minulle sattuisi jotain. Eli valitsen betan virkaan suden joka tulee olemaan esimerkiksi mahdollisen vallan kaappuksen jälkeen vastuussa jäsenistämme ja päättämänä laumamme puolesta mikä on oikea ratkaisu. Totuushan on se että tarvitsemme kipeästi lisää jäseniä kyetäksemme pitämään puolemme tulevassa tavalla tai toisella mutta en voi lähettää yhtäkään jäsentä talsimaan laakson tuolle puolen siinä toivossa että lisää jäseniä tulisi sieltä koska jos tilanne iskeytyy päälle tarvitsemme koko joukon puollustamaan sitä. " Korppi puheli.
|
|
|
Post by Rinskus on Jun 5, 2014 21:04:15 GMT 2
Kaamos nyökkäsi jälleen ymmärtämisen merkiksi. "Parasta sitten tehdä kovasti töitä lauman luottamuksen ansaitsemiseksi", uros naurahti, sillä se tiedosti omaavansa jo sanavalmiuden, melko hyväksyväkin susi oli. Kuonolle hyppiviä se ei vain voinut sietää, sillä Kaamoksen omanarvontunto oli suuri. "Oletko harkinnut jotain tiettyä, lyhyttä, lenkkiä jonka joku voisi päivittäin reviirin ulkopuolella kiertää ja jos sen varrella osuisi potentiaalinen liittyjä silmään? Silloinhan pelkkä ulvaisu olisi tarpeeksi saamaan sen hetkisen kiertäjän takaisin avuksi jos on tarpeen", uros ehdotti, yksilön kunnosta ei kannattaisi vähentää mitään kriteeriä. "Anteeksi, minä vain puhelen omiani", Kaamos naurahti hetken kuluttua, kun oli tajunnut, että idea saattoi kuulostaa Korpin korvaan ajan haaskaukselta.
|
|