|
Post by §usipoika on Mar 3, 2014 7:39:29 GMT 2
Harine en minäkään sitä ehtinyt enää aloittamaan ja tänään on koulupäivä, niin jos haluat niit voit aloittaa, mutta voin mimälin sen aloittaa jossain vaiheessa Silkkinen minä voin pelailla
|
|
|
Post by Silkki on Mar 3, 2014 8:03:18 GMT 2
Pakko sanoa, että PARAS OSCAR GAALA IKINÄ. Ellen DeGeneres on the best host ever, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Tulipahan myös rikottua maailmanennätys eniten Twitterissä retweetatun jutun kohdalla: aiempi ennätys oli kahden vuoden aikana kerätty 778 000 retweettausta, mutta Ellen sai kuvalleen vajaassa kahdessa tunnissa 2 MILJOONAA jakoa. Onnistuuhan se historian tekeminen näinkin. Ellen on parhaista parhain. En viitsi vielä hehkuttaa voittajia, että saatte kaikki mahdollisuuden nähdä gaalan uusintana päivällä, jos haluatte. :> Mutta olipa kyllä mieletön yö. Sen verran on kyllä sanottava, että Angelina Jolie näytti äärimmäisen upealta, kuten myös moni muu näyttelijätär. Kauniita pukuja kaikilla. Ellenillä tosin parhaat
|
|
|
Post by Harine on Mar 3, 2014 9:28:37 GMT 2
Susu, voin aloittaa kyllä, mutta en tiedä kumman hahmon heitän kehään. Silkki, minäkin voin pelailla. :3 Because I'm HAPPPYY! Nyt alko Oscarin kattominen.
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 3, 2014 11:11:10 GMT 2
Ei ole väliä kumman heität kehään
|
|
|
Post by Silkki on Mar 3, 2014 12:04:08 GMT 2
Siinä tapauksessa potkin itseäni perseelle ja laitan sen Nuormetsän kokoontumisen käyntiin. Mikäli sen lisäksi vielä haluaa viihdyttää minua muilla peleillä niin sekin hoituu! :>
|
|
|
Post by Harine on Mar 3, 2014 17:36:42 GMT 2
Ah nuo mun aloittamien pelien nimet on aina yhtä ihania... NOT. Mistä tulikin mieleen se kun aikaisemmin oli puhetta uusien hahmojen nimeämisestä. Ite rakastan keksiä hahmoille nimiä! Kun selailee mahdollisia nimiä, niin oikea nimi on se jota aina uudestaan ja uudestaan katsoo. :3 Se on sillon siinä. Suomen lähetys Oscareista ei ollut huono. Ellenin päälle ei puhuttu vaan kälätettiin taukojen aikana ja muuten juontajat oli hiljaa. Oli ihan mahtava Oscari. Huomasin justiinsa, että kutsuin Susipoikaa vielä Susuksi. Sorry! Silkki, Surma voisi kyllä etsiskellä Kaatajaa, mikäli sulla peleistä on puute.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 3, 2014 17:45:53 GMT 2
Jep, Suomen kommentoijat tajusivat olla hiljaa silloin kun lavalla tapahtui, siitä olin kiitollinen. Tauoilla olin muutenkin enemmän sosiaalisen median maailmoissa (kiitos Twitter ja Tumblr), joten en turhaan kuunnellut niiden kälätystä. Ellen oli paras ikinä ja se SELFIE. Tällä hetkellä Twitterissä sillä on yli 2,5 miljoonaa retweetausta, eli maailmanennätykset menivät radikaalisti uusiksi. Nauroin myös sitä, kun Twitter todellakin kaatui reiluksi vartiksi viimeyönä, kun sitä kuvaa jaettiin niin paljon. Hyvä tietää, että vielä ihmisistä irtoaa niin paljon, että saadaan sosiaalisen median sivustot kumoon. Kyllä Kaatajasta seuraa saa, ei sillä parempaakaan tekemistä ole. :>
|
|
|
Post by Harine on Mar 3, 2014 17:51:10 GMT 2
Parasta oli pizzat! Kuinka kauan siitä nyt jo on ku tuo kaksikko viimeksi näki? Onpa muuten virkistävää pelata pitkästä aikaa Tuulella. Susilla ei taida olla mitään erityisen miehekkäitä/naisellisia piirteitä, mutta oon aina kuvitellu Tuulen sellaseksi hahmoksi, jolla on paljon ihmisnaisten piirteitä ja eleitä. Kaikki muut nartut mulla on sellasia "jämpti on nii perkules!" -tyylisiä.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 3, 2014 17:59:30 GMT 2
Meillä oli kaverin kanssa Facebookissa keskustelu auki koko Oscareiden ajan, ja silloin kun Ellen vitsaili pizzoista, minä sanoin, että se tulee vielä oikeasti tilaamaan ne. Kaveri ei uskonut, mutta sitä naurun määrää kun Ellen ilmestyi lavalle tavallisen pizzakuskin kanssa. Raukkaparka oli ihan ihmeissään, että mihin se oli tuotu ja miten sen tulisi olla. Siinä oli työkavereille vähän kertomista, kun pääsi takaisin. :'D
Viimeisin peli niiden välillä on pelattu tammikuussa 2011, eli kolme vuotta sitten. Tosin kun Kaatajankin ikää tuli vähän vähennettyä, niin ehkäpä hyvä veikkaus voisi olla, että niiden viime tapaamisesta on vuoden-parin verran?
|
|
|
Post by Harine on Mar 3, 2014 18:11:49 GMT 2
Odotin myös niitä pizzoja oikeesti kerran ne otettiin puheeksi. Olisin halunnu olla sillon se pizzalähetti. Mjuu Surmallakin oli maaginen iän vähennys. Jos sitä laittaisin peliä pystyyn nuormetsän rajoille?
|
|
|
Post by Silkki on Mar 3, 2014 18:19:27 GMT 2
Kuulostaa hyvältä. Haluatko aloittaa vai aloitanko minä? :>
Pitäisiköhän pukea päälle, jos kerran olisi tarkoitus lähteä hakemaan kaverilta viimeistä puuttuvaa uskonnon kirjaa kohtapuoliin. Ei ihan tällaisessa kotilöhöilyvaatetuksessa viitsi lähteä liikkeelle.
|
|
|
Post by Harine on Mar 3, 2014 18:21:41 GMT 2
Minä voin aloittaa kerran mulla ei ole mitään ihmeellistä tekemistä.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 3, 2014 18:25:55 GMT 2
Selevä. Kaataja seikkailee sitten paikalle :>
Katson uudelleen ja uudelleen Oscareiden parhaita hetkiä netistä, samalla kun rebloggaan kauniita kuvia punaiselta matolta. Minulla oli joskus vielä Tumblr, joka keskittyi muutamaan televisiosarjaan. Nyt se on täynnä Oscareita. Nooh, kyllä tämä tästä. Kohta taas palaavat kaikki ihanat sarjat tauoilta niin on paljon hienoja kuvia, joilla spämmätä viattomia ohikulkijoita.
Nyt ne vaatteet. Ja silmälasit. Ilman niitä on paha ajaa.
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 3, 2014 19:26:02 GMT 2
Hah Harine, eipä tuo haittaa, sillä se sattuu olemaan lempinimi jota perheeni käyttää minusta, joten reakoin siihen vaistomaisesti. ;P Hei hei hei, jos sopii niin voisin hypätä Lumitähdellä matkaan? Ainakin vähän ajan päästä, kun tuo haluaisi lähettää edes terveisiä Orvokille
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 4, 2014 12:15:03 GMT 2
Apua! Tänään tehtii yhteishaku nyt täytyy vain toivoa, että pääsen sinne minne hain. Sori tupla postaus.
|
|