|
Post by Rat ki Rani on Mar 4, 2014 12:19:33 GMT 2
Ratkiekin löysi vihdoin tiensä tänne... pahoittelut siitä, että Aarnimetsän laumapeli jäi välistä, jäänyt Lupuksen foorumin seuraaminen vähän vähemmälle syystä X.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 4, 2014 12:28:24 GMT 2
Mahtavaa että löysit tiesi tänne, Ratkie! Eipä se mitään, kyllähän niitä laumapelejä tulee uusia.
Hyvin se menee §usipoika, ei mitään paniikkia. Panostat kouluun nyt keväällä ja pääset varmasti sinne, minne haluat. :>
Nukuin viimeyönä ihanan sikeästi, eikä su-ma yön läpi kestänyt valvominenkaan enää tunnu missään. Tänään voisin todella aloittaa tuon opiskelun ylppäreitä varten.
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Mar 4, 2014 12:30:09 GMT 2
Itse asiassa voisin pelata pelin, jossa Kuura raahautuu Aarnimetsän reviirille henkihieverissä, tulisi sekin poissaolo selvitettyä in-game...
Molen nyt ihan sekaisin minkä ikäinen Kuuran pitäisi olla. Törkkäsin sen nyt 5-vuotiaaksi, toivottavasti ei mennyt ihan (aarni)metsään.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 4, 2014 12:49:29 GMT 2
Iät ovat hankalia, kun ei ikinä muista, milloin on viimeksi päivittänyt sitä ja mitenkä kauan se nyt onkaan ollut mukana ja niin edespäin. Viisi kuulostaa ihan hyvältä, ei se niin tarkkaa ole, nyt kun sai vapaasti "nuorentaa" hahmoaan pelin epäaktiivisuuden tähden. :>
|
|
|
Post by Harine on Mar 4, 2014 12:55:03 GMT 2
Hei Ratkie! Mahtavaa! Itelläki uus vaihde tuon lukemisen kanssa alkanu tällä viikolla. Kohta voisi aloittaa tältä päivältä. Aamulla ei voi lukea koska nukahtaisin vaan uudestaan (monesti todettu). Varsinkin illalla oon huomannu että pystyn keskittyyn ihan erillälailla lukemiseen ku aamulla/aamupäivällä. Ja haku jänskättää muaki. Vaikkei se niin ihmeellinen asia ole nii silti pieni jännitys aina ku aatteleeki. Pitäs omalta kohalta tehdä tuo hakusysteemi mut aattelin vielä nauttia tästä jännityksestä vähän pidempään.
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Mar 4, 2014 13:06:07 GMT 2
Kun muistaisi minkä ikäisenä sen peliin toin, oliko 2½ vai 3. Jossain vaiheessa olen päivittänyt iäksi 4, mutta kun en muista koska, ööh. Arvoin 5 ja 6 vuoden välillä, mutta jollei ketään haittaa että se on 5, niin hyvä. Yritän tässä päästä ajan tasalle missä mennään...
|
|
|
Post by Silkki on Mar 4, 2014 13:15:11 GMT 2
Minä olen viivyttelijä, joten teen kaikki pakolliset asiat vasta aivan viime hetkillä. Jos olisi syksyllä mennyt psyka huonommin, niin todennäköisesti olisin jo aloittanut uskonnon lukemisen kunnolla. Mutta kun psykastakin selvisi reilun viikon lukemisella, niin motivaatio tehdä mitään uskonnon eteen on nollissa. Tosin psykan eteen tein koulussa paljon, siinä missä uskonnon olen aina mennyt läpi selittämällä, koska en ole vaivautunut hankkimaan kirjoja. :'D Mutta nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja tsempata vähän. Minäkin luen mielelläni iltaisin, mutta kotona on niin paljon meteliä silloin, että olisi helpompaa, jos voisin hyödyntää nämä hiljaiset aamupäivät, kun kaikki ovat töissä/koulussa. Kyllä sinä pääset ajan tasalle Ratkie, ei siis hätiä mitiä.
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Mar 4, 2014 13:24:24 GMT 2
Joo pääsen varmasti, ei siinä mitään. Annoin vain tilannekatsauksen.
Minulla on murhe. En tiedä mitä tekisin DOTCin foorumin kanssa. Vaihtoehdot ovat a) ostaa lisää sivutilaa ja b) siirtää se ilmaisfoorumille, eikä kumpikaan vaihtoehto kuulosta turhan kivalta (ottaen huomioon meikäläisen taloudellisen tilanteen JA sen mahdottoman työmäärän jonka olen nähnyt foorumin eteen) ja olen jokseenkin maassa. Tekee aika lailla hallaa meikäläisen toimintatarmolle tällä hetkellä.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 4, 2014 13:40:08 GMT 2
Eikös DOTC ole ollut arkun palvelimella? Mikä siinä tuli loppujen lopuksi ongelmaksi? Loppuiko sivutila vai liikennöinti? Sivutilalle on hankala tehdä mitään ilmaiseksi (paitsi tietenkin poistaa kaikki ylimääräinen sivuilta), mutta liikennöintiä saa nostettua ihan vain pyynnöstä (tai ainakin ennen sai). Hankala ehdottaa mitään sen tarkempaa ratkaisua, kun en tiedä tilanteesta sen enempää. Toivottavasti saat ongelman ratkaistua tavalla tai toisella.
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Mar 4, 2014 13:49:23 GMT 2
Foorumi söi sivutilan, näin lyhyesti sanottuna. Tietokanta ~90 MB, ja tiedostot siinä 30-40 MB, eli joo. En haluaisi uhrata pankkitiliäni mutta en haluaisi menettää vuosien työmäärääkään. Eipähän tässä paljoakaan ehdotettavaa ole, minulla on tosiaan kaksi vaihtoehtoa (tai no kolme, mutta DOTCin sulkemista ei lasketa) eli ostaa sivutilaa tai siirtyä proboardsille, puntaroin tässä niiden kahden välillä hyviä ja huonoja puolia. Pahinta on ettei minulla oikeasti olisi _aikaa_ tähän, suoritan tässä kahta tutkintoa samanaikaisesti...
|
|
|
Post by Silkki on Mar 4, 2014 13:55:01 GMT 2
Oletko harkinnut, että laittaisit foorumin erilliselle sivutilalle kuin kotisivut? Esimerkiksi 000webhost.com tarjoaa mielestäni ilmaiseksi 1500MB sivutilaa.
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 4, 2014 14:38:39 GMT 2
Ratkie hieno kulla sustakin ja toivottavasti ongelmat ratkeaa ja täytyyhän tähän panostaa mutta tää jatkuva kännykän käyttö ei auta asiaa...
|
|
|
Post by Harine on Mar 4, 2014 16:41:40 GMT 2
Silkki, mistä otit oman valmennuskurssisi ja mikä oli hinta ja tuntien määrä? Ite kehittelen vaihtoehto B:tä mikäli toukokuussa menee pipariksi jälleen. Ajattelin hommata pitkän valmennuskurssin psykaan, mikäli välivuosi odottaa taas.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 4, 2014 16:45:58 GMT 2
Minä menen Pykälän kautta, mikä on Helsingin yliopiston oikiksen oma ainejärjestö, joten se ei valitettavasti auta psykan kohdalla. Voin toki kysellä kavereiltani, muutama hakee psykaan ja käy valmennuskurssin.
|
|
|
Post by Harine on Mar 4, 2014 16:50:16 GMT 2
Aivan. Jos saat jotakin tietoa psykaan pyrkiviltä, niin auttaa sekin.
|
|