|
Post by Harine on Mar 11, 2014 19:03:46 GMT 2
Huoh, töissä yksi sairastui ja kaksi on lomilla joten työtunteja rapisi sitten heti kunnolla ja yhtäkkiä. Siskolla on huomenna yh:n kirjotukset kanssa. Kyllä se hyvin menee Silkki! Terve järki ja päättelykyky vie jo pitkälle! Siskolla oli tänään myös lievä ruokamyrkytys joten sen perään on pitänyt koko päivä katsoa. Melkonen häslinki. Gravityä ainakin porukat kehu mut en tykkää ei-niin-onnellisista lopuista nii ei oikein meikäläisen mieleen vaikka aihe onkin mielenkiintoinen.
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Mar 12, 2014 14:43:54 GMT 2
...perfektionisti, jonka kädet tärisevät, on jokseenkin surkea olento. Auts.
|
|
|
Post by Roxi on Mar 14, 2014 18:31:04 GMT 2
Ratkie, onko sinulla nyt mikä tilanne pelien kanssa Kuuraa ajtellen . Saimme päätökseen Valta&Ruusu pelin eli meidän oslata olemme valmiit seuraavaan eli onko surman ja Kuuran peli missä kohdassa
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 16, 2014 14:48:36 GMT 2
heh heh, meille tuli pieni yllätys :'D meidän kaksi "tyttö" kania onkin pyöräyttänyt poikaset ^^
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Mar 17, 2014 8:58:24 GMT 2
Kyllä se on siellä ihan vapaasti luettavissa. :'D Mutta ihan vakavasti puhuen, Harinella taitaa olla jotain IRL-kiireitä. Koska Surma kuitenkin aikoo saattaa Kuuran pesille ja lähteä sitten jatkamaan omaa tehtäväänsä, voinen suhteellisen turvallisesti aloittaa pelin parin päivän päähän pesille. Vai mitä kukakin ajattelee?
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 17, 2014 11:15:43 GMT 2
Juu minusta kuulostaa fiksulta
|
|
|
Post by Roxi on Mar 17, 2014 11:20:58 GMT 2
Sopii minulle Ratki, Kuura palaa tehtävältään varamsti omalta osaltaa kertomaan uutisensa. Ja Ruusu ja Valta voivat ainakin minun puolestani lompsia pesille ja törmätä kuuraan ? jos tämä käy niin aloittaisiko Ratki pelin niin ilmaannumme sinne?
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 17, 2014 11:33:56 GMT 2
Juu, roxi sopii varmaan jos kaksikko saapuu yhtä aikaa ja auto hittaus?
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 17, 2014 11:34:24 GMT 2
Juu, roxi sopii varmaan jos kaksikko saapuu yhtä aikaa ja auto hittaus?
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Mar 17, 2014 12:00:36 GMT 2
Sopii minulle Ratki, Kuura palaa tehtävältään varamsti omalta osaltaa kertomaan uutisensa. Ja Ruusu ja Valta voivat ainakin minun puolestani lompsia pesille ja törmätä kuuraan ? jos tämä käy niin aloittaisiko Ratki pelin niin ilmaannumme sinne? Tarkoittanet varmaan, että Surma palaa tehtävältään... Topic täällä: Kotona jälleen
|
|
|
Post by Roxi on Mar 17, 2014 18:53:40 GMT 2
Heh juu Suram kyllä xD näin hyvin minä katson kirjoittamani peränä JÄLLEEN XD
|
|
|
Post by Harine on Mar 17, 2014 22:02:12 GMT 2
Anteeksi kaikille. Töissä jälleen sairaana ihmiset ja osa lomilla joten pitkää päivää pitää vetää. Pääsykokeisiinkin on ollu pakko lukee. Ihan kohta on meikäläisen loma niin aika ja voimat riittää vastailuun.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 17, 2014 22:24:35 GMT 2
Ihanaa, enää kaksi päivää ja ylppärit ovat kokonaan ohitse. Matikka päättää tämän raatamisen keskiviikkona. Jes!
Eikä fiilistä ollenkaan pilaa se, että Maleficent-elokuvan täyspitkä traileri julkaistaan huomenna. Tähän mennessä kaikki mitä siitä elokuvasta on paljastettu, on kuulostanut lähes täydelliselle. Lisäksi se on visuaalisesti näyttävä. Eikös voisi olla jo toukokuu? :>
Tsemppiä töihin, Harine! Kyllä se siitä helpottaa.
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Mar 18, 2014 7:59:33 GMT 2
Ei hätiä, Harine! Kyllä tässä jaksetaan odotella. :3
|
|
|
Post by Silkki on Mar 29, 2014 11:43:08 GMT 2
Täälläpä hiljeni yllättäen. Taisi tulla kaikille kiireitä töiden ja opiskelujen muodossa. Minulla alkaa pääsykoelukeminen ensiviikon tiistaina kun kirjat tulevat painosta. Lukusuunnitelma on valmiina ja kunhan sitä noudattaa, saan edelleen mahtavasti aikaa iltaisin tehdä kaikkea muuta. Ajattelin jo, että joudun vetäytymään roolipelienkin maailmasta lähes kokonaan, mutta en sittenkään. Ihanaa. Mitäs muille kuuluu?
|
|