|
Post by Roxi on Mar 29, 2014 14:25:42 GMT 2
Minä täällä kyttäilen foorumia päivät pitkät mutten saa mitään aikaiseksi XD Töitä riittää mutta onneksi ei ylitöiksi ole mennyt ja tässä suurimmat tressit ovat onneksi ohitse edessä tosin edelleen aikaisemmin mianitsemani tressin lähde joka ei tunnu saavaan lopputulosta
|
|
|
Post by Silkki on Mar 30, 2014 19:25:08 GMT 2
Mahtavaa! Minäkin tiedän tuon saamattomuuden, itse kun olen nyt viikon verran koettanut järjestellä ulkoisen kovalevyn sisältöä, mutta en pääse puusta pitkälle. Luin sen sijaan piristykseksi kaikki Harry Potterit ja katsoin tänään kolme ensimmäistä leffaakin. Joskus on hyvä palata takaisin lapsuuden lempikirjojen ja -elokuvien pariin.
|
|
|
Post by Roxi on Mar 30, 2014 20:04:46 GMT 2
HEhe Minä olen epätoivoisesti yrittänyt laittaa myyntiin tavaroita päästäkseni niistä eroon ostaakseni uutta tilalle XD Mutta kun en vain jaksiasi millään kuvata ja mitata ja niin edes päin Pelaamiseen kyllä riittäisi intoa mutta enpä saa mitään siltikään aikaiseksi XD ja huomenna taas töihin blöäh
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Apr 2, 2014 13:17:09 GMT 2
Pahoittelut, minä koukutuin taas vaihteeksi selainpeleihin enkä sen takia ole saanut kirjoitettua viestejä. Yritän skarpata.
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 2, 2014 19:17:56 GMT 2
Heh, eipä tuo mitään, itse taas en ole saanut kunnolla mitään aikaiseksi, mutta silti on koko ajan kauhea kiire
|
|
|
Post by Silkki on Apr 2, 2014 22:18:25 GMT 2
Selainpelit on kirous ja siunaus. Mahtavia silloin, kun on tylsää ja aivan liikaa aikaa, mutta kun sitä aikaa ei ole niin ohops.
Olen uppoutunut lakipykälien ihmeelliseen maailmaan ja todennut ainoastaan sen, että meidän pääsykoekirjat on varsin jänniä. Odotan innolla, kunhan pääsen tekijänoikeus- ja patenttilakeihin. Saanko nauraa ääneen, koska tiedän jo nyt, että ne ovat täysin järjettömiä?
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Apr 3, 2014 8:18:20 GMT 2
Tuskinpa kukaan kieltää sinua nauramasta ääneen, vaikka kannattaa ehkä varmistaa ettei lähistöllä ole muita jotka voisivat katsoa kummissaan miksi naurat lakikirjalle... ne kun nyt eivät ole mitään maailman yleisimmin tunnettuja vitsikirjoja.
//Edit. No niin, sainpahan nyt ainakin peliin vastattua.
|
|
|
Post by Roxi on Apr 3, 2014 10:01:06 GMT 2
Ratkie tiedän tunteen selainpelien koukuttavuudesta Ja Silkki minä olen nauranut jo pitkään etenkin suomen lakipykälien takia syystä tai toisesta. Onhan se toki hienoa että Laki ja sen komeat pykälät ovat olemassa, mutta kun siihen liittyy niin paljon muutakin kuin pelkkä lausahdus " Laki keiltää ......... " Usein nauran tosin sille että puhutaan siitä miten Suomi on "vapaa" maa ja todellisuudessa kun lähtee miettimään mitä se Vapaus sitten on ja kun nappaa otteita suomen laista niin yli puolet tästä monen ihmisen "vapaudesta" Laki kieltää Mutta Hieno asia tokikin. Itse olen tässä suomen lakia vastaan kamppaillut tiettyjen asioiden tiimoilta mutta ehkä se on vain pääni sisäinen taistelu koska en ymmärrä miksi tämä kaikki pitää tehdä XD
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Apr 3, 2014 12:11:34 GMT 2
Sain juuri DOTCin uuden foorumin auki! Outo fiilis...
|
|
|
Post by Het on Apr 11, 2014 7:20:10 GMT 2
Sama täällä, en oikein ole saanut pelimotivaatiota kohotettua.. Mutta ehkä se siitä vielä nousee, kevätkin on tulossa ja se piristää aina kummasti ☺
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 11, 2014 11:46:52 GMT 2
Het kiva kuulla sinustakin hirvee hinku taas pelata :3
|
|
|
Post by Harine on Apr 13, 2014 9:53:20 GMT 2
Nyt on totisesti turnausväsymystä liikkeellä tän lukemisen takia. Alotin tosiaan tuollon viime tammikuussa lukemaan ja vieläki tuntuu ettei tiiä kaikkea tärkeää ulkoa. Noh, on tässä vielä jokunen viikko vielä aikaa. Enää en jaksa lukee ennen tai jälkeen töiden, jätän ihan "vapaapäiville" nämä luku hommat. Aivot on aika pihalla jo. Onneks/valitettavasti aika loppuuki jo kohta.
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 13, 2014 13:28:16 GMT 2
Harine, koitahan jaksaa hyvin se menee kun tekee parhaansa enempää ei voi kukaan et edes itse odottaa
|
|
|
Post by Silkki on Apr 13, 2014 13:58:10 GMT 2
Tsemppiä Harine! Hyvin se menee.
|
|
|
Post by Het on Apr 13, 2014 19:44:41 GMT 2
Teet vaan parhaasi harine keep going girl!
|
|