|
Post by Silkki on Apr 17, 2014 9:08:47 GMT 2
Toivotaan siis, että vanhemmat taipuvat :> Tutuista koirista on ihana pitää pentuja kotona. Minun toisen koirani emälinja on suoraan koirista, jotka ovat aina olleet meillä kotona. Siitä voi seurata neljä polvea taaksepäin koiria, jotka on tuntenut koko niiden elämän ajan.
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 17, 2014 9:14:10 GMT 2
Jep ja tänä aamuna löyty lisää niitä kanin poikasia... tai uusia -.-' :3
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Apr 17, 2014 10:27:18 GMT 2
...luin että kanan poikasia ja olin hetken että mitä häh. : D
|
|
|
Post by Silkki on Apr 17, 2014 11:01:07 GMT 2
Kännykkä näytti ensin vain Ratkien viestin, ja ihmettelin hetken, että missä vaiheessa keskustelu kääntyi kanoihin :'D Ylempi viesti selvensi heti kun kännykkä suostui sen näyttämään. Pulinassa sattuu ja tapahtuu. Eläinlajit vaihtuvat niin tiuhaan tahtiin että kohta ei varmaan enää itsekään tiedetä, mistä eläimistä kukakin puhuu
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Apr 17, 2014 11:16:04 GMT 2
Sitähän minäkin ihmettelin, että mistä ne kanat tulivat. :'D Tosin kun ottaa huomioon että pääsiäinen on kohta, niin sinänsä se olisi ymmärrettävää...
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 17, 2014 11:32:28 GMT 2
Vähänkö mä aloin nauraan kun liin teijän viestejä xD
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Apr 17, 2014 11:51:50 GMT 2
Hyvä, että jollain on hauskaa...
|
|
|
Post by Silkki on Apr 17, 2014 12:17:33 GMT 2
Kanat kyllä sopivat vuodenaikaan, joten ihan ymmärrettävää Jaiks, olen matkalla kampaajalle enkä vieläkään tiedä, mitä tekisin tälle hiuspehkolle. Tästä tulee hauskaa...
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Apr 17, 2014 12:28:09 GMT 2
...aioin huikata sinulle, että meillä on peli kesken, mutta sehän olikin Harinen kanssa. Hyvä minä. Muista enää mitään...
|
|
|
Post by Silkki on Apr 17, 2014 12:31:05 GMT 2
Minullekin on käynyt noin pari kertaa. Yleensä tajuan sen vasta siinä vaiheessa kun olen jo lähettänyt privalla muistutuksen. Monet naurut on naurettu kun kehottelen milloin ketäkin vastaamaan peliin, jota ei edes ole. Vanhuus ei tule yksin...
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 17, 2014 15:10:49 GMT 2
Mä räkätän täällä kun hullu, kun puhuitte unohtamisesta jostain syystä radiosta tuli juuri Sannin biisi "dementtia" :'DDD lopettakaa tai kuolen vierä nauruun vaikka joo itsekin unohtelen vähän aina ja vähän kaikkea... mm mun rakkaalla luokanvalvojalla on varmaa samat ajatukset siitä etten ikinä muista mitään xD hups muutama lappunen sinne tai tänne pari viikkoo mitä siittä xD Ainiin unohdin ihan, jos jotakuta kiinostaa niin tässä linkki meidän kani vauvojen kuviin (jos se toimii) :3
|
|
|
Post by Silkki on Apr 18, 2014 12:44:11 GMT 2
Awws, he ovat oikein suloisia pieniä kanivauvoja!
|
|
|
Post by Het on Apr 20, 2014 11:19:51 GMT 2
Hei osaisiko kukaan auttaa? c: Miten saan allekirjoitukseen linkin vähän niinkuin tuonne nimen taakse?
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 20, 2014 11:35:45 GMT 2
Mä voin näyttää sen joku päivä
|
|
|
Post by Silkki on Apr 20, 2014 14:23:19 GMT 2
Tarkoitatko siis samalla tavalla, kuin esim. minun allekirjoituksessani hahmojen nimet ovat linkkejä? Se onnistuu painamalla foorumin linkkikuvaketta (maapallo ja paperi samassa kuvakkeessa) ja kirjoittamalla text -kohtaan sen sanan, jonka haluat näkyvän osoitteen sijaan. Koodinahan se siis näyttää tältä:
[url=linkinosoite.html]Osoitteen sijasta näkyvä teksti[/url] TAI [a href="linkinosoite.html"]Osoitteen sijasta näkyvä teksti[/a]
Toivottavasti ymmärsin ongelman oikein :>
|
|