|
Post by Rinskus on May 4, 2015 20:01:10 GMT 2
Kuunutu hymyili nartulle lempeästi ja nyökkäsi tyytyväisenä, hän ymmärsi kyllä. Uros vastusti halua mennä lähemmäs Kaislaa, ei vielä. Sitten vasta, kun hän toivottavasti olisi lauman jäsen. "Käyn varmaan juoksemassa hieman ja mietin, miten teen vaikutuksen laumaasi, vaikka se tuskin on vaikeaa minunlaiselleni", susi vastasi leikkisästi ja vinkkasi silmäänsä hymyillen. "Seuraavan kerran, kun näemme olen toivottavasti myös laumatoverisi", Kuunutu sanoi ja ojensi toista etujalkaansa yrittääksen tökätä Kaislan lapaa hellästi.
|
|
|
Post by §usipoika on May 9, 2015 15:49:49 GMT 2
Kaisla nyökkäsi kevyesti Udulle ja toden teolla toivoi, että he tapaisivat pian seuraavan kerran. Kaisla heilautti häntäänsä hyvästiksi ja lähti jolkottamaan suuntaan jossa oli nähnyt lauman viimeksi. Kaisla päättä käydä vielä tarkistamassa kanin kolon jonka luona oli aikaisemmin käynyt toivoen löytävänsä jotain tuotavaa laumalle palatessaan.
|
|
|
Post by Rinskus on May 9, 2015 16:02:52 GMT 2
Kuunutu seurasi hetken aikaa Kaislan menoa ennen kuin kääntyi itse vastakkaiseen suuntaan. Nopeasti uros nosti laukan ja alkoi miettiä mahdollista toimintasuunnitelmaa. Miten hän lähestyisi liikkuvaa laumaa? Miten hän saisi vakuutettua Kuuran, se kyllä taisi olla hänen pienin murheensa. Uros tiesi, että osasi olla halutessaan rauhallisen kohtelias, eikä rasittava ilopilleri. Susi oli myös päättänyt, että menisi vielä samana päivänä alfan puheille, tai sitten seuraavana päivänä. Pitäisi katsoa.
// Kiitokset minun osaltani :3//
|
|
|
Post by §usipoika on May 9, 2015 19:32:13 GMT 2
//Juu kiitokset minunkin puolestani :3//
|
|