|
Post by Roxi on Aug 21, 2014 19:45:19 GMT 2
"Täytyy olla tarkka kun rajoilla pitää vartiota" ilo vinkkasi huvittuneesti. Ilo jatkoi toista kuunnellen taivallusta pesiäkohti. " Sinussa on varmasti pontentiaalia alfan pestiin. Ja uskon että vakuutat koko lauman siinä missä minutkin. Vaikak et aikaisemmin ole maininnutkaan mitään siihen viittavaa. Lauma tarvitsee alfan eikä tilalle ole tähän mennessä kukaan edes yrittänyt joten tie on vapaa ja minä annan ääneni ja tukeni sinulle." ilo totesi painokkaasti. Nartut oli tosiaan ehkä nirso ja vaativa tapaus mutta ei se tyhmä ollut varteen otettavat sudet olivat vähässä ja Osma oli ehkä ainoa susi jonka Ilo voisi tästä porukasta lafana nähdä. Miksi ei nyt Kaatajaakin voisi kuvitella mutta Kaataja olisi tehnyt sen jo jos aikoisi. Osman puhuessa betan virasta Ilo katsahti urosta. " Olenhan minä sitä miettinyt ja aikoinani tavoittelinkin. Mutta olin silloin kovin nuori ja äkkipikainen. Meni aikansa kunens asetuin paikalleni ja jämähdin sitten rajojen puoleen ikäänkuin vaikio kulkiaksi. Enkä sitten ryhtynyt enää uudelleen beta viran yrittäjänä. " Ilo lausahti. // Jäi aavisutksen vajanaiseksi koska idioottina poistin ensimmäisen tekstin tyystin ja jouduin aloittamaan alusta pentele //
|
|
|
Post by Harine on Sept 8, 2014 20:12:55 GMT 2
"Kiitos." Osma sanoi iloisena toisen tuesta. "En ole asiasta hirveästi mekkalaa pitänyt, kun olen ollut uusi. Ensin pitää tuntea lauma. Eihän kukaan vain ravaa lauman luo ja julista ottavansa nyt komentoa." Osma sanoi ja äänessä kuulsi kepeys merkiksi siitä, ettei sanoja pitäisi ottaa täysin tosissaan. Osma oli ollut siinä käsityksessä aluksi, että alfa olisi tulossa takaisin. Nyt asiat olivat toisin ja lauman oli jatkettava eteenpäin. Kun Ilo kertoi betan paikan tavoitteluyrityksestä Osma hymähti. "Sitä tottuu helposti kaikkeen, jos mikään ei muutu... Mutta tässä on sinun mahdollisuutesi kurkottaa kohti betan asemaa. Tietenkin jos vain tunnet vielä vetoa siihen." Osma lausahti. Sudet muuttuivat ajan myötä ja siinä mukana toiveet ja haaveet. Osma toivoi, että Ilo olisi vielä halukas kyseiseen asemaan, sillä toinen vaikutti täydelliseltä betalta. Toiselta löytyi tarvittavaa päättäväisyyttä ja aktiivisuutta tehdä ja muuttaa asioita. Valkoturkki taittoi matkaa letkeän vauhdikkaasti, häntä selän jatkeena. Uros uppoutui hekeksi ajatuksiinsa, kunnes puhui äkkiseltään. "Olisit mielestäni parempi kuin hyvä beta. Sinulla on kaikki ominaisuudet, mitä itse ainakin betalta haluaisin." Se totesi ja hymyili suden hymyään toiselle. //HYVIN tuttua! Ja anteeksi kun kesti.//
|
|
|
Post by Roxi on Sept 9, 2014 17:09:58 GMT 2
Ilo heilautti häntäänsä Osman puhuessa matka pesille kulki iloisin merkein. Osman puhuessa betan virasta aj että Ilolla olisi mahdollisuus kurkottaa Betan asemaa kohti nyt uudelleen. " Tosiaan asiat muttuvat ja uuden alfan myötä koko lauman henki muuttuu. Ehkä ainakni harkitsen asiaa. " Ilo sanoi ikäänkuin kiusoittelevasti vastaamatta tyystin suoraan asiaana mitään. Osma nkehuessa iloa paremmaksi kuni hyväksi betaksi ilo katsahti urokseen. " Ehkä betan valinta on sinulla edessäsi nopeammin kuin uskotkaan. En kieltäydy jos sinä minut betaksi pyydät. Olen enemmänk uin otettu siitä että valitisist juuri minut. Ja annan kaikkeni laumalleni siinä missä olen sen tehnyt nytkin. " Ilo sanoi. Ilo piti osmaa erittäin varteen otettavalta urokselta ja oivalta alfa ehdokkaalta ei tuntunut puuttuvan kuin ehkä pieni ripaus luottoa itseensä. Ja ilo uskoi että osma saisi sen ripausken kun avaisi suunsa lauman kokoontuessa.
|
|
|
Post by Harine on Sept 14, 2014 14:50:37 GMT 2
Osma hymähti huvittuneena. Ilon sanoista kuulsi usko siihen, että valkoturkista tulisi alfa. Mitään ei oltu kuitenkaan lyöty lukkoon. "Hyvä" Uros kommentoi toisen valmiuteen astua betan asemaan. Osma uskoi siihen, että Ilosta voisi hyvin tulla beta, vaikka se itse ei saisi alfan asemaa. Valkoturkki kulki hetken pienen hetken hiljaa "Aika näyttää, miten kaikki tulee menemään" Se totesi tyynen rauhallisesti. //Lopetellaanko, että saadaan tilaa uusille katastrofi-aiheisille peleille? //
|
|
|
Post by Roxi on Sept 14, 2014 14:54:29 GMT 2
Ilo nyökähti iloisesti ja pysyi Osman mukana pesille asti... // Joo tehdään niin knu ei tässä sinänsä mitään tapahdu enää aikaan nähden //
|
|