|
Post by camade on May 3, 2014 11:44:00 GMT 2
Kiitti teillekkin :3 Vihdoin vapaa viikonloppu! Lovely, koska melkein koko vuoden 2014 viikonloput on menny jossain muualla kun kotona! Millon on ollu sukulaisten juhlia, millon leirejä, millon Partiomestari-kuvauksia ja millon jotain vanhempien menoo, jollon meidän kakaroiden on täytyny lähtee mummulaan. Noh, nyt on ainakin aikaa siivota!
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on May 3, 2014 11:47:48 GMT 2
camade, minä niin tiedän ton tunteen! Keväisin varsinkin menee usein monet viikonloput jossain muualla kuin kotona, että sitten kun on yhden viikonlopun kotona ei huvita tehdä mitään muuta kun vain löhötä xD Tää on taas yksi niistä viikonlopuista..
|
|
|
Post by camade on May 3, 2014 11:50:58 GMT 2
Ongelma on siinä, että sukulaisia on tulossa huomiseks, ja mun huone näyttää suunnilleen siltä, kun täällä olis vieraillu ensimmäinen ja toinen maailmansota, muutama ilmastokatastrofi, kolme maanjäristystä, rock-konsertti ja kaks oravaa...Mää en oikeesti nää lattiaa D:
|
|
huurre
Omega
Betasusi
|
Post by huurre on May 3, 2014 11:55:41 GMT 2
Haha, auts.. siinä lienee siivottavaa xD Otat vaan semmosen kunnon siivous fiiliksen, laitat musat soimaan ja hoidat homman nopeesti alta pois:)Hehheh, helpommin sanottu kuin tehty.. xD Onneksi minun huone on sentään jotenkin siedettävässä kunnossa, eikä vieraita ole tulossa
|
|
|
Post by camade on May 3, 2014 11:59:28 GMT 2
Muuten hyvä, mutten löydä radioo g___g
|
|
|
Post by camade on May 3, 2014 12:36:41 GMT 2
Ei juma Nyt on kyllä tuplapostaamista, mutta pakko kertoo: Mun pikkuveli on siivoomassa kans, ja isi käski sitä hakeen alhaalta harjan. Mun pikkuveli palaa kännykkä kädessä, ja isä sanoo sille, ettei se oo harja. Siihen veli vaan kattoo isää, kännykkää, isää ja kysyy: "Kuinka niin?"
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 3, 2014 16:37:24 GMT 2
Pöö kaikki. c: Oon vähän lukenu noita pälätyksiä ja on pakko sanoa, että ne pupuvauvat on iiihania! <3 <33 Jaja. En osaa laittaa just tohon noita juttuja, missä esim. Silkillä on hahmojen nimet. En tajunnut selityksestä hölkäsen pöläystä... Camade, olit Partiomestarissa? o: Oho. Meiän lippukunnasta oli siellä kanssa. c: Jaja odotan tooosi innolla, että pääsen pelaamaan.... Tosin en tahdo hoputtaa.. Mutta tää oli tämmönen huomaamaton pikku vinkki.
|
|
|
Post by camade on May 3, 2014 16:57:49 GMT 2
Kyllä vaan, Partiomestarissa Mistäs lippukunnasta tuut? Tutustuin siellä nimittäin kasaan ihmisiä :3
|
|
huurre
Omega
Betasusi
|
Post by huurre on May 3, 2014 17:16:02 GMT 2
lugo, tarkoitatko noilla hahmojen nimillä siis tuota että ne lukevat jokaisen viestisi alla? Jos tarkoitat niin ei se ole ollenkaan vaikeaa xD Tosta sivun yläreunasta menet, Profile -> Edit profile -> Personal -> Signature, ja sitten siihen alla olevaan kenttään kirjoitat mitä tahdot ja tallennat Ps. Minusta saa vaikka heti peliseuraa, jos tahtoo:)
|
|
|
Post by camade on May 3, 2014 17:43:14 GMT 2
Mustakin voi pyytä peliseuraa, kunhan nyt eka nään, hyväksyykö susipoika mun pelipyynnön. Sen lisäks aattelin luoda tänne tän näkösen pojan: Ja piirsin Naavan:
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 3, 2014 18:41:22 GMT 2
Huurre, kiitos! c: Ja camade, Lokeista. c: Ja odotan nyt tota pelinalotusta, kun ollaan jo päätetty asia. //edittasin koska kirjotin pelinalitusta : D//
|
|
|
Post by camade on May 3, 2014 19:36:02 GMT 2
Mutta eihä Lokit sinne päässy, me voitettiin ne (eli toisin sanoen me edustetaan Hämettä) Kaikki Lokit hävis meille myös SM:eissä
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 3, 2014 20:24:44 GMT 2
Vut mitä? O.o Kotkat voittaa aina
|
|
|
Post by camade on May 3, 2014 20:31:31 GMT 2
Haha! Nyt kuules Nokialta kajahtaa, ja huuto kiirii sukkelaan Naulon vuorelta Haistiaan! Meijän vartio, Hiirihaukat, on katos nykyään aikas kova piirimestaruus- ja SM-kisoissa! Tokihan PA-HA - se lotka-vartio - voitti viime vuonna
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 4, 2014 7:38:52 GMT 2
Pa-Hassa oli puolet lokkeja ja puolet Kotkia Partiomestarissa : D Meiän näkökulmasta Lokit on aina hännillä ja Kotkat kärjessä! xD Hmm, pidän silmällä teitä nokialaisia. c:
|
|