|
Post by Harine on Apr 22, 2014 16:43:44 GMT 2
Keho sanoo nyt selvästi että taukoa on pidettävä ja vähän taas rauhoituttava. Sairastuin nyt jo toisen kerran kuukauden sisään ja törkeen huono olo. Onneks töihin vasta torstaina. Miten Silkki jaksat lukemisen kanssa? Onko yhtään ruvennut pännimään luku vai sujuuko kuin tanssi?
|
|
|
Post by Silkki on Apr 26, 2014 13:37:15 GMT 2
Lukeminen sujuu ihan hyvin, kiitos kysymästä. Tänään oli juuri valmennuskurssin välikoe, joka meni yllättävän hyvin, joten toivoa on edelleen. Hevosihmiset (ja miksei muutkin), uusi realistinen roolipeli Rosings Park on ehdottomasti kurkistamisen arvoinen. Ideana on pelata ihmisillä talliympäristössä, ei siis villihevosilla laumassa tms. Pelissä ei vaadita hevosten tuntemusta, sillä hevostelua voi harrastaa täysin oman mielensä mukaan. Pelaajat ovat todella mukavia ja aktiivisia, joten suosittelen lämpimästi peliin tutustumista. Jos peli kiinnostaa, liittykää ihmeessä, minäkin pyörin siellä Lupuksen ohella. Nyt kun pakollinen mainospuhe on ohi, voidaankin siirtyä kivempiin asioihin, joten... Mitäs lupuslaisille kuuluu? :>
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Apr 28, 2014 9:39:44 GMT 2
Ratkie yrittää opiskella Perliä ja Pythonia~
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 28, 2014 14:11:38 GMT 2
Älytön kiire, kokeita joka päivä tai ainakin pitää lukee koko ajan tai nuorisovaltuuston juttuja tai isoskoulutuksia... mutta muuten menee ihan hyvin entäs itselläs Silkki
|
|
|
Post by Silkki on Apr 28, 2014 14:34:10 GMT 2
Tsemppiä opiskeluun Ratkie!
Kuulostaa kiireiseltä, §usipoika. Oletko lähdössä isoseksi tänä kesänä? Minulle kuuluu ihan hyvää, pääsykoelukemista lähinnä.
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 28, 2014 15:03:30 GMT 2
Juu, ainakin yhdelle ja ehkä vielä toiselle. Minkälainen kirja sulla on luettavana? Mullakin on pääsykokeet ensviikon tiistaina ja jännittää ihan reilusti :3
|
|
|
Post by Silkki on Apr 28, 2014 19:00:38 GMT 2
Mahtavaa, isosena on mukavaa. Itsekin lähden yhdelle leirille apuohjaajaksi heinäkuussa. Minulla on itse asiassa kolme kirjaa: Johdatus hyvään hallintoon (hallinto-oikeutta, kuka käskee ketäkin ja mitä lakia pitää noudattaa tilanteessa x), Oikeuden rajoilla (oikeusteoriaa, miksi oikeus on/ei ole hyväksyttävää jne) sekä Johdatus immateriaalioikeuteen (tekijänoikeudet, patentit, etc).
|
|
|
Post by Het on Apr 29, 2014 14:39:12 GMT 2
Asiasta leivänpaahtimeen, mutta mukavaa saada mukaan uusia pelaajia, tervetuloa Lupukseen minun puolestani!
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Apr 29, 2014 14:53:22 GMT 2
Mitä, onko meillä uusia pelaajia? : D Tervetuloa minunkin puolestani~
|
|
|
Post by §usipoika on Apr 29, 2014 15:15:40 GMT 2
Niinpä, ihan mahtavaa saada uusia pelaajia mukaan joukkoon
|
|
|
Post by Het on May 2, 2014 22:19:45 GMT 2
Ohoh ja lisää pukkaa, mahtavaa! tervetuloa camade, pakko nyt sanoa että hahmosi Naava on minun mielestä upea c':
|
|
|
Post by §usipoika on May 2, 2014 22:29:13 GMT 2
Camade tervetuloa! Niin mahtavaa saada uutta "verta" susien joukkoon Mitäs porukalle kuuluu?
|
|
|
Post by camade on May 2, 2014 23:09:02 GMT 2
Kiitti paljon kaikille (heh, kesti vähän aikaa huomata nää viestit täällä). Ja kiitti Het# :3 Kokeilin Naavalla vähän erilaista, kun tommosia susia tulee harvemmin tehtyä Siitä tuli vaan jotenkin mieleen mun eka koskaan tekemä ropehahmo, Sorius's Moon
|
|
|
Post by Roxi on May 3, 2014 10:45:18 GMT 2
Kappas Stalkkauksesta huolimatta tämän osion viestit ovat jääneet sivusuun Mutta tervetuloa uusille minunkin puolestani. Ja tänne kuuluu edelleen sitä samaista kiirettä ja pientä tressiä lähestyvästä eskarin alusta... Muutta siitä huolimatta kaipaan ahkerasti peli seuraa
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on May 3, 2014 11:19:18 GMT 2
Ei vitsi, minä niin harvoin yleensä jään tänne pölisemään, mutta nyt on kyllä pakko toivottaa kaikki uudet liittyjät kerralla tervetulleiksi minunkin puolestani
|
|