|
Post by Silkki on Feb 16, 2014 0:09:32 GMT 2
Avataanpa virallinen pulinaketju uudelle foorumille. Kertokaapas kuulumisia, rakkaat pelaajatoverit!
|
|
|
Post by Harine on Feb 16, 2014 0:58:36 GMT 2
Meikäläinen ilmottautuu tänne puolelle nytte, kiitos Silkki! Nimen lyhensin tuohon, jota muutenkin enemmän käytetään, mutta muuten sama minä. Ilmeisesti hahmot saa suoraan siirtää tämän foorumin puolelle?
|
|
|
Post by Silkki on Feb 16, 2014 1:00:45 GMT 2
Jep, senkus lisäilet hahmotiedot oikeille paikoille, johan ne ovat kerran menneet hyväksynnästä läpi. Saadaan nopeasti käsitys siitä, paljonko hahmoja on edelleen mukana ja missä laumoissa. Ihanaa että löysit tiesi tänne näin reippaasti!
|
|
|
Post by Harine on Feb 16, 2014 9:33:10 GMT 2
No pitihän se tulla kun edistystä tän hiljaisuuden karkottamiseksi tuli. Millä vauhdilla olis tarkotus siirtyä kokonaan tänne? Pelejä ei vielä tänne laiteta vai kuinka? Ja AH tänne tulee puhaat, siistit ja ajantasalla olevat hahmotiedot!! Sitä oon oottanu.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 16, 2014 10:28:46 GMT 2
Tosiaanki ihanaa päästä alottaa uudelta foorumilta
|
|
|
Post by Silkki on Feb 16, 2014 11:24:37 GMT 2
Tarkoitus on siirtyä mahdollisimman reippaasti, mutta kokemuksesta sanoisin, että viikon verran siinä menee, ennen kuin uusi foorumi on täysin valmis. Vaikka sainkin eilen luotua kaikki pelialueet loppuun, on vielä paljon materiaalia, jota tänne on tuotava, ennen kuin foorumia voi pitää valmiina. Pelejä voi toki laittaa pystyyn, mutta odottaisin itse sen hetken, että saadaan sovittua hiukan pelimaailman nykytilanteesta. Esimerkiksi siitä, onko viimeinen vuosi, joka on ollut varsin hiljainen, kuitenkin tapahtunut hahmojen elämässä. (Eli lyhyen ytimekkäästi, minkä ikäisiä hahmot ovat)
Yritän pitää teitä ajan tasalla molemmilla foorumeilla. Trisha siirtynee pian tänne kertomaan enemmän. Saiccu siirtyy sivuun ylläpidosta, mutta Trisha jää edelleen pyörittämään koko kuviota. Todennäköisesti rinnalle nostetaan ainakin yksi uusi admin lisää, jotta saadaan kevennettyä ylläpidon taakkaa.
|
|
|
Post by Roxi on Feb 16, 2014 12:23:15 GMT 2
Hiijaah!! minäkin eksyin tänne töykeästi vain vanhat tiedot siirsin koska päivittelen siis hahmojeni teitoja nykyhetkeä lähemmäksi MUTTA koska tällä hetkellä en ole vain yksinkertaisesti ehtinyt tehdä niitä loppuun ne ovat noin ^^ Ja siis -mex- jääköön unholaan ja otan käyttöön näin uuden alun kunniaksi iha nvirallisen nettinimeni jota käytetään ihan kaikkialla lempinemänikin eli sama pärinäpää täälläkin nimi vain vaithuuu
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 16, 2014 12:34:46 GMT 2
ehkä minunkin olisi aika vaihtaa tuo nimi! En itse pidä siitä... Tästä hetkestä lähtien minut tunnettakoon Susipoikana :3 Tuo on myös siis lempinimeni
|
|
|
Post by Silkki on Feb 16, 2014 12:38:41 GMT 2
Mahtavaa! Lisäilkää toki hahmojenne tiedot, ehditte päivitellä niitä tässä sillä aikaa, kun me Trishan kanssa laitetaan foorumia kuntoon. Jos keksitte vielä vanhoja Lupuksen pelaajia, jotka voisivat olla kiinnostuneita aktivoitumaan, ottakaa yhteyttä heihin. Harva käy enää vanhalla foorumilla, joten jos pystytte ottamaan yhteyttä vaikkapa Facebookissa, tehkää toki niin.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 16, 2014 23:19:17 GMT 2
Silkkinen, aloiteltaisiinkos se peli vaikka tässä piakkoin. Minulle tuli mieleen Orvokin ja Kaatajan välinen peli, mikäli vielä on kiinnostusta? Voin aloitella sitä sitten heti kun ehdin
|
|
|
Post by Silkki on Feb 16, 2014 23:21:19 GMT 2
Ollaan selkeästi samalla aaltopituudella - laitoin juuri yksityisviestiä pelistä. Joten aloita toki, Kaataja tulee paikalle. Orvokki - Kaataja kuulostaa oikein hyvältä. Arkku.net meinaa kettuilla eikä suostu hyväksymään alidomainia. Argh olenko koskaan maininnut, miten paljon vihaan nettisivuja ja hosting-palveluita?
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 17, 2014 0:00:31 GMT 2
Jep huomasin kans :'D ja aloittelen huomenissa jos vain suinkaan ehdin koska koulu...
|
|
|
Post by Harine on Feb 17, 2014 8:40:40 GMT 2
Missä vuodessa ja vuodenajassa laakso pyörii tällä hetkellä? Ronskin iän katsoin suoraan Kotkankynnen tiedoista, sillä oon itse aavistuksen pihalla.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 17, 2014 10:48:17 GMT 2
Vuodenaika sama kuin ulkona, eli talvi vallitsee laaksossa. Se on ollut tavallista kylmempi ja karumpi (toisin kuin meillä), mikä selittää hahmojen vähenemisen, kun talvi on vaatinut veronsa.
Itse laskin hahmojen iät ihan realistisen ikääntymisen pohjalta, eli jos hahmo on tullut laaksoon kolme vuotta sitten kaksi vuotiaana, olisi se nyt viiden vanha. Sovimme Trishan kanssa, että viime vuoden epäaktiivisuuden takia hahmoilta saa tiputtaa vuoden pari pois iästä. Esimerkiksi Kaataja olisi realistisesti 9-10v, mutta pidän sen iän 8 kieppeillä. Veren pentujen suhteen meidän on vedettävä yhtä köyttä, muuten käy niin, että joku pennuista on kaksi vuotta nuorempi. Käykö siis, että Veren pennut ikääntyvät realistisesti, eli täyttävät tänä kesänä neljä?
EDIT // Lisäsin samat tiedot myös "Uusi foorumi, uudet kujeet" topiciin hieman tarkemmin selitettyinä. Sieltä kannattaa vielä kurkata, ne todennäköisesti selventävät enemmän.
|
|
|
Post by Roxi on Feb 17, 2014 13:46:36 GMT 2
Itse olen myös tässä "kovaa" tahtia päivitellyt noita hahmojen tietoja että saan ne tänne uudistettua toivottavasti pian ^^ ja mitä toden näköisemmin mm Vallan kohdalla samoin Kauhun Mutta eiköhän tämä tästä eteenpäin mene kunhan vain saan taottua järkeeni tämnä uuden foorumin XD ja opettelen käyttämään tätä
|
|