|
Post by Roxi on Feb 18, 2014 23:22:37 GMT 2
Tähän menessä minulal ei ainakaan ole mitään negatiivista sanottavaa vieläkään uudistuksesta Kaikki on ollut selkeää ja yksinkertaista eikä ainakaan vielä ole tullut suurempi mutkia tai esteitä miksi en olisi jotain saanut tehtyä yms. Eli hyvin ainakin alku on mennyt Ja voin kysäistä tuolta rakkaalta apinaltani onko hänellä tietoa tai ideaa chat jutuista. Se kun sellaisen tuossa hetki sitten jollekin väsäsi siitä se itsellenikin tuli mieleen Minun pelihistoriani koostuu pitkä aikaisesta Chat pelaamisesta ja lupus on miltei ainoa foorumi peli missä olen pelannut aktiivisesti muut ovat aian johonkin tyssääneet yleensä siihen että foorumi on ollut jotenkin sekava tai pelit jumittautuvat joihinkin foorumin tuottamiin ongelmiin. joihin en ole lupuksessa koommin törmännyt. Kyllä me tästä vielä noustaan siihen missä oltiin ja ylemmäs
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 18, 2014 23:26:36 GMT 2
Muista en tiedä, mutta minusta tuo vapaa vuoro systeemi on toiminut tosin hieman erilaisessa ympäristössä ja uskon sen toimivan täälläkin Shoutboxiakaan en pidä minään huonona vaihtoehtona
|
|
|
Post by Silkki on Feb 18, 2014 23:26:59 GMT 2
Minäkin osaan toki laittaa chatin pystyyn, ongelmaksi muodostuu tosiaan sivutila ja erityisesti kaistan laajuus. Sille ei voi mitään, ellei satu omistamaan omaa sivutilaa, joka tarjoaa esimerkiksi rajattoman tiedonsiirron. Minä en ole koskaan tarvinnut maksavaa sivutilaa, joten en pysty hostaamaan chattia omilla sivuillani, joilla esimerkiksi Lupuksen kotisivut tällä hetkellä ovat. Foorumille saa shoutboxin (varmistin juuri asian), joten se tarjoaa mahdollisuuden jutteluun reaaliaikaisesti, mutta pelaamiseen siitä ei ole. Toisaalta, Lupus on foorumipeli ja sellaisena sen mielelläni myös pitäisin.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 18, 2014 23:32:50 GMT 2
Komppaan Silkkiä!
|
|
|
Post by Silkki on Feb 18, 2014 23:42:04 GMT 2
Siinä tapauksessa kysäisen Trishalta, josko hän viitsisi aktivoida shoutboxin. Minulla on "vain" adminin oikeudet, joten en pysty siihen :'D Joskus voin vain ihailla sitä järjen jättiläistä, joka keksi, että foorumin luojalla on omat oikeutensa, joita ei pysty jakamaan.
Kirjoittelen tässä juuri selostusta useamman pelaajien peleistä. Onko kenelläkään mitään muuta "ongelmaa" mielessä? Lyödään viisaat päämme yhteen ja kehitetään Lupuksesta entistäkin parempi :>
|
|
|
Post by Roxi on Feb 18, 2014 23:58:56 GMT 2
Samoissa ajatuksissa pyörin teidän kanssanne. Choutpoxi edes auttaa varamsti monia seikkoja Ja kysyin aikani kuluksi tuolta "rakkaalta Apinaltani" ja häneltä tuli niin paljon tekstiä että putosin itse puolessa välissä xD Mutta Chatteja on kuulemma monia tapoja ja hän on koodannut sellaisen toimivan ja jos haluamme tai tarvitsemme niin auttaa kuulemma. Ja jostain sivujutuistakin se jotain selitti mutta ne menivät minulta suuresti ohi xD Niinkun aina kaikki mistä en ymmärrä Eli ehkä en sano mitään niin minun ei tarvitse olla huulipyäreänä ja ihmetellä mistä se selittää xD
|
|
|
Post by Silkki on Feb 19, 2014 0:17:37 GMT 2
Laitan chat-idean korvan taakse, joten voimme palata tähän myöhemmin, mikäli tuntuu siltä, että Lupus kaipaa chattia. :>
Koetin kerätä sekavat ajatukseni yhteen ja selittää nuo usean pelaajan pelit mahdollisimman selkeästi. Toivottavasti ne vastaavat kysymyksiin, joita aiemmin heräsi. Lisäsin sinne myös muistutukseksi tuon pelien avoimuuden, koska se on mielestäni yksi Lupuksen parhaista piirteistä.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 19, 2014 7:45:54 GMT 2
Minusta nuo selitykset kuulostaa selkeältä ja hyvältä, itse pidän varsinkin siitä ajatuksesta että voin mennä sotkemaan muiden pelejä xD mutta lasketaanko sitä jos siellä lukee kutsupeli niin "suljetuksi peliksi"?
|
|
|
Post by Silkki on Feb 19, 2014 10:56:41 GMT 2
Kutsupeli on sama asia kuin sovittu peli, eli silloin mukaan ei kannata tunkea. Pelkkä "Silkki ja Kaataja tänne" ei vielä sulje peliä muilta, eli laittakaa selkeästi "tämä on kutsupeli, ei muita mukaan". Tosin eihän kukaan nyt joka peliin ehdi mukaan, eli helposti saattaa pelata joitakin pelejä kahdestaan, vaikka muiden mukaan tuleminen olisikin sallittua.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 19, 2014 11:14:54 GMT 2
Okei hirvee hinku pelata mutta koulu sotkee taas kaiken... :/
|
|
|
Post by Silkki on Feb 19, 2014 13:22:58 GMT 2
Jep, tiedän tunteen. Olen lukulomalla, joten koulua ei varsinaisesti ole, mutta ylppärit puskevat päälle ja nostavat stressitason pilviin. Onneksi se on pian ohi.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 19, 2014 13:52:25 GMT 2
Ai niin nekin on nytten, onnea niihin Silkkinen
|
|
|
Post by Silkki on Feb 19, 2014 14:13:31 GMT 2
Kiitos! :> Noh, kyllä tämä tästä. Puran stressiä paneutumalla Lupukseen. Mikäs sen parempi tapa...
Huh, sainpahan päivitettyä Kotkankynnen tiedot. Siitä onkin aikaa, kun noihin olin viimeksi koskenut. Mutta nyt näyttää hyvältä. Vielä viimeinen hiominen Kaatajan kohdalla, ja meikäläisen hahmotiedot ovat ajan tasalla!
|
|
|
Post by Roxi on Feb 19, 2014 19:01:16 GMT 2
Kunhan et ota tressiä Lupukesta vielä koulun päälle Voimia kouluun!! Minulla se alkaa 5.3 -.- Onneksi sentänä vain oppisopimuksena ja täten vain keskiviikko aamupäivisin koulua mutta tressiä se aiheuttaa tämän kaiken muun säätämisen ohella. Jos joku muistanee vuodatukseni EX miehestä vanhalla foorumilla nini tilanne tällä hetkellä sen saralla suorastaan helvetillinen.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 19, 2014 19:09:44 GMT 2
Voi että, koita jaksaa Roxi siellä. Kyllä tunnelinpäässä on valoa ja kyllä se koulukin ihan hyvin menee! Ihan varmasti! Itsellä on tällä hetkellä mieli aika ailahteleva, vaikkei sitä ulospäin huomaa... enkä ole ihan varma onko mahdollinen ala-asteen masennus nostamassa päätään taas...
|
|