|
Post by Roxi on Feb 19, 2014 19:16:19 GMT 2
Näinhän ne sanovat ja asioilal on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Olen itse huomannut tässä alkuvuoden aikana että puhuminen asioista ikään kuin toisena henkilönä tuiki tuntemattomalle auttaa todella paljon. Eikä tarvitse myöskänä miettiä mitä tapahtuu sen jälkeen kun se henkilö ei asiasta mitään tiedä eikä voi kadulla mitään sanoakkaan Voimi myös Susipojalle kyllä me näistä selviämme. Kun emme anna periski Hoetaan yhdessä lupusken voimin " Minä olen voittaja, ( Ainakin tänään! ) " Tämän luaseen sisäitin niinkin ihanalta yhteyeeltä kun Apulanta kappaleella Minä olen voittaja sanat kolahtivat elämän tilanteeseeni enemmän kuin vähän ja joka kerta kun tuntuu että pääni ei enää kestä kuuntelen kyseistä kappaletta ja taas jaksan muistaa etten ole se joka asian suhteen luovuttaa. ^^
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 19, 2014 19:34:03 GMT 2
Todellakin, mehän taistellaan loppuun asti! Me ei olla luovuttajia! Minulla on muuten samatilanne, vieraille on helpompi puhua varsinkin kun ei tarvitse olla kasvokkain. Minun ei ole helppoa puhua edes omalle äitilleni, koska jotenkin vain "pelkään" seurausta ja sitä miten toinen reakoi siihen sitten... :/ Voisi kyllä yrittää petrata asiassa...
|
|
|
Post by Silkki on Feb 19, 2014 19:37:49 GMT 2
Nah, en minä Lupuksesta stressaa. :> Kyllä se koulu sinullakin hyvin tulee sujumaan, Roxi.
Voimia arkeen teille molemmille! Asioista tosiaan kannattaa puhua, joko tutuille tai sitten tuntemattomille, se auttaa kummasti. Varsinkin kun joutuu samalla itse miettimään, miten selittää asiat ymmärrettävästi. Siinä huomaa nopeasti, että omat ongelmat on ihan ratkaistavissa.
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on Feb 19, 2014 19:45:02 GMT 2
Huih, vihdoin sain päiviteltyä kummankin suden tiedot,vippii xDD
Ps. Tuli tässä mieleeni että pitääkö tuo kartta paikkaansa, vai olisiko sekin pienen päivityksen tarpeessa? (:
|
|
|
Post by Silkki on Feb 19, 2014 22:02:24 GMT 2
Kartta pitää kyllä tietojeni mukaan paikkansa. :> Mikäli joku osaa ja jaksaa ja haluaa, voi toki uudenkin vääntää, mutta mielestäni tuo Saiccun aikanaan tekemä kartta palvelee meitä vielä aivan hyvin.
|
|
|
Post by Harine on Feb 20, 2014 23:12:40 GMT 2
Inhoan töiden iltavuoroja. Plääh. Ja uusi foorumi selvästi tuo uusia kujeita, sillä en olisi ikinä arvannut silloin aikanaan, että mun räkänokka Hurme päätyy vielä joskus johonkin laumaan! Jänskiä käänteitä!
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 21, 2014 0:01:36 GMT 2
Todellakin! En malta odottaa että pääsee kunnolla ropetteleen kunhan tuo hiihtoloma nyt tulisi tuolta! Onneksi huomenna on viimeinen koulupäivä ennen sitä! VuuHuu! Tosin... Minun pitäisi kyllä työstää CV. ja Nuorisovaltuuston budjettikin pitäisi kirjoittaa puhtaaksi ja laitella faceen... että toivottavasti saan nekin tehtyä etten vain jumitu tänne, suht. tärkeitä kuitenkin ovat ;P
|
|
|
Post by Silkki on Feb 21, 2014 1:50:04 GMT 2
Kyllä se siitä! Tsemppiä koulutöiden tekemiseen ja mahtavaa lomaa :>
Harine, niin siinä voi joskus käydä. Yllätykset on ihan parhaita.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 21, 2014 13:06:00 GMT 2
Minä tässä pohdin, että voisikohan Toivo yrittää vallata Sysimetsän reviiriä?Niin samalla olisi yksi "lauma" vähemmän...
|
|
|
Post by Silkki on Feb 21, 2014 13:12:17 GMT 2
Toki Toivo voi yrittää, mutta täytyy odottaa ainakin ensi viikkoon, jotta nähdään virallisesti, ketkä vanhat hahmot ovat mukana. :>
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 21, 2014 14:55:46 GMT 2
Oukkei sopii hyvin
|
|
|
Post by Silkki on Feb 21, 2014 14:58:20 GMT 2
Nyt voisi Suomi näyttää Ruotsille kaapin paikan... En ikinä katso jääkiekkoa paitsi silloin, kun pelaamme rakasta naapurimaatamme vastaan
|
|
|
Post by Harine on Feb 21, 2014 15:47:45 GMT 2
Sanos muuta Silkki! Meikäläinen muuttuu karjuvaksi hermokimpuksi kun katon jääkiekkoa. Kirvelee niiiin hemmetisti jos hävitään jollekki Ruottille TAAS.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 21, 2014 15:49:24 GMT 2
Kyllä, nyt pitäis saada Suomen peli kulkemaan kunnolla. Leijonat raadelkaa Ruotsin kruunut!
|
|
|
Post by Harine on Feb 21, 2014 16:22:05 GMT 2
Kyllä kirvelee...
|
|