|
Post by Silkki on Feb 21, 2014 16:33:13 GMT 2
Kyllä, nyt kirvelee. Voi Leijonat... No, pakko myöntää että Ruotsi pelasi hyvin. Suomi teki parhaansa, mikä ei tällä kertaa riittänyt naapurin pieksemiseen. Periksi ei kuitenkaan annettu!
|
|
|
Post by Het on Feb 21, 2014 22:56:17 GMT 2
Totta puhut Silkki, odotin niin finaalipaikkaa Suomelle! Mutta Suomi teki parhaansa ja sen kyllä huomasi, valitettavasti varsinkin viimeisillä minuuteilla.. Mutta tänään Ruotsi oli parempi, ensi kerralla se saattaa olla Suomi ja pronssiin vielä hyvät saumat c:
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 1:28:49 GMT 2
Ensi kerralla sitten näytetään Ruotsille, miten Leijonat todella pelaavat! Nyt vain kaikki sormet ristiin pronssin suhteen. Jenkit eivät edes tajua, mikä niihin iskee, kun Leijonat päästetään irti!
Kävin katsomassa Frozenin (uudestaan) kavereiden kanssa ja pakko myöntää, että siinä on elokuva, jonka tekemisessä kaikki meni nappiin käsikirjoituksesta laulujen kautta animointiin asti. Mahtava elokuva, mahtavat hahmot, mahtava sovitus alkuperäistarinasta. Nyt voin taas laulaa Let It Go:ta seuraavat kaksi viikkoa...
|
|
|
Post by Roxi on Feb 22, 2014 11:53:00 GMT 2
En tiedä muista mutta minua häiritsee useammassa suomi ruotsi otteluissa se että suomi tuntuu loppua kohden "väsyvän" ja ruotsi ottaa oitis pääpaikkaa. Suomen maalivahti joutu jättämään pelin välistä flunssan takia ja sitä ennen media täyttyi juuri maalivahdista ja miten ruotis kaadetaan kun maalissa on muuri yms ja maalivahti pelissä poissa oli toinen ääni kellossa. Minä en kyllä tosin urheilun pariin jää oli laji mikä hyvänsä mutta tämän olen vain pistänyt merkille tiedä sitten mikä on todellisuus mutta suomi ei ikään kuin suostu voittamaan ruotsia vaikka niin sanovat jostain kumman syystä tämä ajatus on ollut päässäni jo vuosia Venäjä ja suomi kun taas toisin
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 12:09:57 GMT 2
Minä olen huomannut saman ilmiön, tosin itse laitan sen paineiden piikkiin. Ruotsia vastaan pelattaessa lähes koko Suomi katsoo (kuten allekirjoittanut, joka muutoin pysyttelee kaukana urheilusta) ja paineet, jotka laitetaan pelaajien harteille ovat sen mukaiset. Venäjää vastaan pelattaessa meininki on rennompi, joten Leijonat pääsevät todella näyttämään taitonsa. Ja no, onhan se totta että Ruotsin joukkue on hyvä, yksi maailman parhaita. Mutta niin on kyllä Suomenkin. Tänään toivonmukaan Leijonat ovat hereillä jo ensimmäisestä peliminuutista lähtien.
|
|
|
Post by Harine on Feb 22, 2014 12:18:45 GMT 2
Silkki, olen ollut hieman skeptinen tuon leffan kanssa. Traileri oli minusta huono ja näytti kuin se olisi "lasten leffa" huonoine vitseineen. Hirvee Disney-fani kun olen. Kävitkö kattoon sub vai dub?
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 12:36:18 GMT 2
Olen nähnyt sekä alkuperäisen että dubatun, joista ehdottomasti suosittelen alkuperäistä, sillä laulut ovat englanniksi aivan mahtavat. Muutenkin koko elokuvan musiikki on mielettömän hienoa. Minusta Frozen on kaikkea muuta kuin lasten leffa - toki siinä on Disneylle tyypillisesti lasten ymmärrettäviä vitsejä (tosin minusta ne olivat oikeasti hauskoja, koska Olaf-lumiukko on suorastaan hilpeä hahmo). Mutta tarina on hieno, hahmot mielettömän monipuolisia ja hyvin kirjoitettuja, joten suosittelen ehdottomasti sen katsomista. Tosin nykyään löytyy jo netistä, jos ei halua maksaa Finnkinolle järkyttävää summaa. Lisäksi Frozenin animointi on mielettömän upeaa katsottavaa! Ja no, pakkohan se nyt on myöntää, että Elsa (lumikuningatar) on ehdottomasti saanut paikan suosikkihahmojeni joukosta. Se ei taida ihan Disneyprinsessaksi kelvata, joten sovitaan sitten, että se on Disneykuningattarista suosikkini
|
|
|
Post by Roxi on Feb 22, 2014 13:33:12 GMT 2
tottahan ne paineet tulee mutta uskon todleliseen pelini vasta kun suomi ruotsi ottelu päätty laskelmieni mukaan vastoin tulosta ;D Koska olen tälläinen kaikki on matemaattista ja ennalta sovittua mitä julkisuudessa tehdään ja mitä sinne kerrotaan XD Mutta se jää nähtävästi Teoriallani sain oman mieheni jättämään matsin katsomisen väliin ja katosoi vain lopputuloksen ja totesi että olin oikeassa ^^ Heh olisimpa veikannut tätä ihan rahan kanssa xD
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 13:36:51 GMT 2
Haha, no voihan sen noinkin ajatella. Itse en osaa uskoa kaikkiin mahdollisiin salaliittoteorioihin, mutta olen kyllä 9/11 kohdalla tehnyt poikkeuksen. Siinä vain on jotain hämärää. Nyt jos katoan yllättäen niin se on sitten jenkkien salainen palvelu joka minut on vienyt Tiedättepähän mistä etsiä! Siivoan huonetta musiikin säestyksellä. Ehkä paras ostos ikinä tuo piuha, jolla saan soitettua koneen musiikkia stereoista.
|
|
|
Post by Roxi on Feb 22, 2014 13:44:05 GMT 2
Noh teen sitten laskelmia siihen miten sinä sinne jouduit ja miten saan sinu pois sieltä xD Minunkin pitäsi nostaa takamukseni ja siivota tämä kämppä mitä lapset innolla sotkevat miehestä puhumattakaa ja koira kulkee kaikkien perässä jos tippuisi jotain kivaa lattialle. Joten iltaan minun osaltani ^^
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 13:46:53 GMT 2
Hyvä tietää, että minut haetaan pois sieltä Voisi olla ikävää viettää loppuelämä salaisen palvelun kuulusteluhuoneissa. Onnea siivoamiseen, se on rasittavaa puuhaa! Minä olen jo voiton puolella, onneksi. Viimeiset muuttolaatikot alkavat olla tyhjiä, whippii!
|
|
|
Post by Roxi on Feb 22, 2014 14:34:47 GMT 2
No rasittavaa ja rasittavaa kun sitä tekee työkseenkin xD Niin enpä tiedä voinko minä sitten sanoa rasittavaksi xDD Pikemminkin pitkästyttävää näin kotipuolessa kun tuntuu että pyydän jotain niin saan vastauksen "joo pian" ja sitten olen itse tehnyt sen kun en jaksa tunti tolkulla odottaa mitänä tapahtuvan Ja ehdottomasti haen sinut pois meiltä puuttuisi yksi lupuksesta jos jäisit sinne virumaan
|
|
|
Post by Het on Feb 22, 2014 15:47:45 GMT 2
Heei onkos teillä lomaa kouluista tai töistä tai missä nyt ikinä opiskelettekaan ? Jos on niin onko minkäänlaisia suunnitelmia? anteeksi aiheen vaihto xd
|
|
|
Post by Roxi on Feb 22, 2014 16:24:26 GMT 2
Minulla on viiikon ansattu LOMA!!!! Töistä xD Ja suunnitelmissa on pään tyhjennys kaikesta työhön liittyvästä skeidasta ja tsempata itsensä ensiperjantian huoltjuus kiistaan ^^
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 16:41:27 GMT 2
Minulla on lukuloma, eli lukio kasassa = ei tunteja. Ainoastaan lukemista ylppäreihin ja niiden jälkeen pääsykokeisiin, mutta muutoin olen "lomalla". :>
|
|