|
Post by Harine on Feb 22, 2014 16:59:22 GMT 2
Mulla on pääsykokeisiin lukua koko kevään ja 10h/viikko töitä mut eipä oikee muuta koko keväänä.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 22, 2014 17:03:13 GMT 2
Onnea Roxi, sinne huoltajuust juttuun! Toivotaan, että saat haluamasi päätöksen Ja anteeks etten eilen käyny vastailee, mutta tuli lähettyä sillee 10 min varotus ajalla Tampereen suureen cityyn iltaaviettää kavereitten kanssa(en käynyt siis baarissa, olen nääs raitis ollut koko ikäni...) Itse olen lomalla ja onnellinen siittää! Jos vaikka jossain vaiheessa sais omat ajatuksensa kuntoon ja henkiset ongelmat katoamaan, eilinen teki kyllä hyvää sen suhteen
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 17:03:57 GMT 2
Vieläkö koetat psykologiseen sisään, Harine? Tsemppiä lukemiseen! Tämä hullu aikoo koettaa oikeustieteellistä.
Eipä mitään hätiä, kyllähän tässä on aikaa odotella ja muita asioita hoidettavina. Hyvä jos oli hauska ilta, §usipoika! :> Lomailu on mukavaa, joten toivottavasti lomasi on oikein antoisa!
|
|
|
Post by Roxi on Feb 22, 2014 17:17:04 GMT 2
Suotta sitä pahoitella eiköhän meillä jokaisella ole menoja ja asioita hoidettavana Ja en tiedä saanko haluamaani vastausta mutta periksi en anna vaikka se olisi viimeinen tekoni. Tiedän itse jo läpi eläneenä tämän tilanteen että jos anna periksi se vainoaa koko elämäni minua joten EN! raskadsta ja vaikeaa se varmasti tulee olemaan kun exän kanssa joutuu toisiaan tuijottamaan mruhanhimosiesti samassa pöydässä jota ei oelkkaan hetkeen tehty vapaaehtoisesti. Mutta mikäpä onkaan pahempi vihollinen kuni leijona emo kun kohteena on lapset Villi veikkaus että "ei ainakaan" Lasten äiti ^^ Mutta niin kauan kun saan nautti tästä lomasta lomana aijon tehdä sen Tressata ehtii myöhemminkin ^^ Onnea ja voimia niille jotka pänttäävät ja kirjoittavat!! Pidän peukut pystyssä varpaita en koska matemaattisesti silloin toisin epäonnea ;D ( hiih oli pakko maninita xD )
|
|
|
Post by Harine on Feb 22, 2014 17:53:16 GMT 2
Sillki, hyväksyin faktat etten pääse pääsykokeen kautta psykologiaa lukeen koska oon niin SURKEE matikassa (en vaa osaa vaikka yritän), joten luen nyt filosofian kokeeseen ja sitten myöhemmin toisen väylän kautta haen psykaa. En kuitenkaan luovuta sen kanssa vaikka joudunkin vaikeamman kautta menemään Toivon todella et nyt onnistais, kolmas välivuosi alkais ketuttaan jo nii paljon ettei sanoja löytyis. Susipoika, meikäläinen kanssa ollu aina raitis ja tulen aina olemaan. Pakko sanoa. Vaikka ikää olisi ollut jo pari vuotta sitten niin ei vaan kiinnosta.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 17:54:15 GMT 2
Tsemppiä sinullekin, Roxi! Raskasta tuommoinen, mutta se kyllä helpottuu ajan kanssa. Nyt vain tsemppiä ja voimia huoltajuustaisteluun!
Selevä, Harine. Parasta lukuintoa siis sinullekin! Toivottavasti eivät saa sitä muutosta, joka vaikeuttaisi opiskelujen painopisteen vaihtoa, läpi ennen kuin onnistut hankkiutumaan psykologiseen kiertokautta. :>
Leijonat ovat pelanneet hienosti tämän ensimmäisen erän. Nyt vain samalla temmolla ja energialla seuraavaan erään, niin jenkit kaatuvat nätisti.
|
|
|
Post by Harine on Feb 22, 2014 17:59:32 GMT 2
Kiitos, Silkki. Toivon todella että kaikki säätöhommat sun muut toimeenpanoajat venyvät mahdollisimman pitkiksi, jos se uusi sääntö mikälie on pakko ottaa käyttöön (aika syvältä koko höskä jos multa kysytään) Leijonat ovat pelanneet aika hyvin, mutta eilinen lyttää fiilistä aika paljon. Mun silmissä pahin on jo tapahtunut niin vähän on laimeet fiilikset kotikatsomossa
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 22, 2014 18:05:24 GMT 2
Harine, mulla on sama tilanne ton matikan kanssa... Toivon vain, että pääsen sitten joskus siitä pääsykokeesta läpi... Apuuva kahen viikon päästä on muuten yhteishaku '^^ Pelottaa!
SUOMI! Pistävät ihan ranttaliksi!! JEE!!!
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 18:35:00 GMT 2
Minä toivon ihan samaa, vaikka en kyllä usko, että joutuisin vaihtamaan opiskelupaikkaa ihan heti. Jos nyt sisään pääsisi...
Kyllä, nyt Leijonat näyttävät, mistä meidät on tehty! Kaksi maalia 11 sekunnin välillä ja Suomi on varmistanut paikkansa maailmankartalla.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 22, 2014 18:51:08 GMT 2
Eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa! Koska jos Suomi onnistuu tekemään 2 maalia 11 sekunnissa, niin kuinka monta Usa niitä tekee siinä ajassa? Ja ei, en maalaa piruja seinille...
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on Feb 22, 2014 19:28:38 GMT 2
No jo saa nuolaista kun 5-0 voitto tuli xD Wuhuu.. Hyvä leijonat!
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 19:34:12 GMT 2
Se oli siinä! SUOMI VOITTAA PRONSSIA! Jenkit palaavat kotiin tyhjin käsin.
Ja ei, en toki nuolaissut ennen kuin tipahtaa, lähinnä tarkoitin, että kyllä nyt jenkitkin vaivautuivat selvittämään, missä Suomi oikein sijaitsee, koska kaksi maalia 11 sekunnissa on hieno suoritus.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 22, 2014 19:34:44 GMT 2
OKEI! Nyt juhlitaan!!! Ollaan parhaita!
|
|
|
Post by Silkki on Feb 22, 2014 19:40:59 GMT 2
Juhlat pystyyn! Mitali tuli, ei ehkä kaikista kirkkain mutta mitali se on silti!
|
|
|
Post by Harine on Feb 23, 2014 10:00:41 GMT 2
Rupes tänää yhtäkkiä kuumottamaan tää kevät ja pääsykokeet ihan urakalla. En voi enkä halua kuvitella tilannetta, missä en vieläkää pääsis opiskeleen. Se muuttuu sitä vaikeemmaksi mitä pidempi aika menee, koska en oo nähny mun opiskelun konkreettisia tuloksia tai seraamuksia tässä kahtena vuotena niin se syö aika paljon motivaatiota lukea. En voi ku vaan kuvitella mikä urakka Silkillä tulee olemaan. Aijotko pyrkiä heti kirjotusten jälkeen? Sinnehän (Hesan?) oikikseenhan pitää lukee monta kirjaa ulkoa... No pressure...
|
|