|
Post by Silkki on Feb 23, 2014 10:53:36 GMT 2
Kyllä se siitä, Harine. Tänä vuonna pääset sisään kunhan vain jaksat panostaa keväällä. Voidaan tsempata toinen toistamme! Jep, minä koetan heti kirjoitusten jälkeen Helsinkiin sisään. Viimeisen ylppärikokeen jälkeen on vajaa viikko ennen kuin valmennuskurssi alkaa, eli tämä kevät tulee minun osaltani olemaan lukemista lukemisen perään. Ah näitä opiskelun riemuja.
|
|
|
Post by Harine on Feb 23, 2014 11:12:24 GMT 2
Joo pakko pikkuhiljaa pistää nyt suurempi vaihde silmään. Nyt alkuvuodesta oon lukenu kevyemmin, että jaksan sitten rutistaa lopussaki. Aivot voi mennä maitohapoille, been there done that. Voimia lukuun! Sitä nimittäin tarvitaan aika paljon. Valmennuskurssit maksaa ihan hirveesti, mutta niistä on onneksi aika paljon apua. Olisin voinu investoida psykan kurssiin, mutta täällä Oulussa ei niitä järjestetä. :/
|
|
|
Post by Silkki on Feb 23, 2014 11:23:28 GMT 2
Näinpä. Täytyy jakaa lukemista oman jaksamisen mukaan. Turha sitä on alusta asti vetää hillittömällä 12h / päivä rytmillä, siinä vain hyytyy ennen kesää. Sääli ettei Oulussa ole niitä, ne todella kuulopuheiden mukaan auttavat. Jos ei muuhun, niin ainakin luomaan jonkinlaisen kestävän lukurytmin ja auttavat lukemaan juuri sitä oikeaa asiaa. Minä ainakin harhautuisin todella helposti lukemaan kaikkea muutakin, mutta onneksi oikiksen kirjat ovat sitä tyypillisen kuivaa lakitekstiä, josta ei ylimääräisiä asioita oikeastaan löydy. Nyt vain testataan, kestääkö oma pää sellaisen luku-urakan tähän ylppäreiden perään. Ei sitä muu auta kuin tehdä parhaansa ja katsoa, mihin se riittää.
|
|
|
Post by Harine on Feb 23, 2014 16:49:04 GMT 2
UUUUU... Frozen oli MAHTAVA! Mahtavat biisit (uusia laulettavia)! Liikutuin niissä. Ja samaistuin niiiin Elsaan! Sisko taas Annaan. :'D Tididiii.... Fiilikset aika jees
|
|
|
Post by Silkki on Feb 23, 2014 16:50:59 GMT 2
Mahtavaa että menit katsomaan sen! Elsa on ihan paras :> Varoituksen sananen, Let It Go jää päähän soimaan ja kuten joku hienosti totesikin, siinä on biisi, jota voi kuunnella kolme viikkoa putkeen ja edelleen rakastaa joka sanaa ja nuottia.
|
|
|
Post by Harine on Feb 23, 2014 16:55:39 GMT 2
Joo huomasin välittömästi leffan loputtua hyräileväni sitä jo! For the first time forever oli myös hyvin läheltä liippaava biisi, joka kuvaa niiin hyvin kuinka siskon kanssa ollaan niin ku yö ja päivä ihmisten suhteen. Edit: Elsa meni top 5 Disney hahmoihin.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 23, 2014 17:01:19 GMT 2
Jep, mahtavia biisejä molemmat. Itse myös pidin alussa soivasta "Frozen Heart" -kappaleesta (se, jonka aikana saamelaismiehet hakkaavat jäätä). Mutta juu, pakko myöntää, että huonoja biisejä ei Frozenissa ole. Mahtavia sitäkin enemmän... Frozenista muuten tulee kakkososa ja lisäksi elokuvasta tehdään Broadway-sovitus, eli Frozenista kyllä kuullaan vielä Päätin vähän piristää foorumin ulkoasua, joten väkersin nopeasti joka laumalle oman bannerin. Lisäilin sen nyt joka lauman arvojärjestys-ketjuun, mutta sitä voi siirrellä mielensä mukaan tärkeisiin uutisiin tai reviiri-infoon. Rinnemetsällä on myös omansa, mutta lisäilen sen vasta, kun Roxi on luonut arvojärjestys-ketjun.
|
|
|
Post by Harine on Feb 23, 2014 17:08:18 GMT 2
Se oli myös hyvä! Pelottaa vain tuo kakkososa.... Yleensä ne on syvältä. Toivotaan, että Frozen tekee poikkeuksen. Oli kauniit bannerit. Osuivat aika nappiin nimen kanssa jokaisella laumalla. Rinnemetsää odotellessa.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 23, 2014 17:12:05 GMT 2
|
|
|
Post by Harine on Feb 23, 2014 17:23:11 GMT 2
Rinnemetsä sopii hyvin myös laumalleen. Vähän piristystä tosiaan vaikka kyseessä on "vain" kuva mutta se saa listan näyttämään paljon virallisemmalta.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 23, 2014 17:33:08 GMT 2
Ajattelin, että se piristäisi vähän kaiken tekstin keskellä. Tarkoitus olisi lisäillä kuvia myös kotisivuille, kunhan vain ehdin niin pitkälle. :>
Lisäksi foorumin ulkoasulle olisi tarkoitus tehdä vielä jotakin, ajattelin tosin pitää sen sinisen sävyissä, mutta kenties vähän muokata näitä nykyisiä sävyjä, katsoo nyt. Minulla vain tuppaa menemään hermo foorumin ulkoasujen kanssa tapellessa. :'D Siihen ei kärsivällisyys aina ihan riitä. Mutta tämä menettelee nyt siihen asti, että saan jotain muuta aikaiseksi.
|
|
|
Post by Harine on Feb 23, 2014 17:45:43 GMT 2
O M G! Lähetin J.K Rowlingille postia tässä syksyllä ja sain tänään vastauksen. Ei hän tietenkään kerkeä jokaiselle vastaamaan henk.koht, mutta sain "yleisen" kirjeen, jossa kiiteltiin kovasti ja hän kertoi aavistuksen itsestään ja HP:n keksimishetkestä tms tms ja usein kysyttyjä kysymyksiä ja niihin vastauksia. Aww... Lämmittää fanin mieltä, että sain tällaisen vastauksen. Oletin etten saa ikinä tietää menikö se kirje edes perille. Sydän hakkasi ja kädet tärisi ku luin. Tämän ikänen ja käyttäydyn ku lapsi. : DDD
Silkki, tunnen tuskasi. Itellä menee aina hermot tollasten kanssa. Nykyiset on hyvät, ettei tarvitse väkisin vääntää jos tuntuu ettei mene niinku strömsössä.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 23, 2014 17:53:59 GMT 2
Ihanaa! Kuka tahansa käyttäytyisi noin jos saisi J.K. Rowlingilta kirjeen Minä ainakin voin rehellisesti myöntää että tekisin juuri noin! Itse asiassa olen jo tehnytkin, tosin ehkä pienemmällä skaalalla, koska juttelin yhden näyttelijän kanssa twitterissä. Se tykästyi koirani kuvaan, jonka lähetin sille synttärionnittelujen myötä, ja ennen kuin tajusinkaan, olin jo vaihtanut muutaman sanan yhden lempinäyttelijäni kanssa. Not bad. Lienee turhaa sanoa, etten nukkunut sinä yönä.
|
|
|
Post by Roxi on Feb 23, 2014 19:58:42 GMT 2
Asiasta kukkapurkkiin. Onko jossain kirjoitettu tai puhuttu Ovelan kohtalosta jotain ja miten laumalaiset ovat tästä tietoisia tms Mietin laittavani Hetkeä peliin niin tiedän vähän miten se suhtautuu asiaan
|
|
|
Post by Harine on Feb 23, 2014 20:40:18 GMT 2
Hohto ja Kotkankynsi ainakin ovat tietoisia. Muista en oikein tiedä. (Jos on muita )
|
|