|
Post by Roxi on Feb 23, 2014 21:30:35 GMT 2
Minulla ei itsellänikään oel mitään tietoa koko asiasta joko se on jäänyt minulla lukematta jostain tai sitten en vain ole huomiointu asioita XD
|
|
|
Post by Silkki on Feb 23, 2014 21:58:47 GMT 2
Voit päättää ihan itse, tietääkö Hetki vai ei. Mikäli ei tiedä, laumalaiset kyllä kertovat heti kun saadaan laumapeli pystyyn. :>
Ovelan kohtalosta (kuten monen muunkin hahmon) ei ole ollut vielä kunnon ilmoitusta, koska annoin kaikille aikaa tähän sunnuntaihin asti. Huomenna siis teen virallisen listauksen siitä, kuinka moni "merkittävä" hahmo puuttuu kuvioista. Trisha vain itse sanoi, että Ovela on kuollut talven aikana, joten siksi Sysimetsä on ilman alfaa aivan varmasti.
|
|
|
Post by Roxi on Feb 24, 2014 14:20:02 GMT 2
Jep jotain tuon tapaista ajattelinkin. Ja uskon hetken tietävän asiasta sehän lupasi aikoinaan palvella ovelaa henkensä edestä ja niin pois päin xD.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 24, 2014 14:48:03 GMT 2
Jeps :>
Ugh kahlasin tänään kokonaisen uskonnonkurssin läpi. Vieläpä kirkkohistoriaa, joka on aina ollut minulle henkilökohtaisesti ehkäpä se kuivin aihe (tosin johtunee siitä, että käyttämämme kirja on kuivempi kuin Saharan aavikko). Mutta tästä se lähtee. Huomenna tekemään äidinkielen esseekokeen preliä, ja sitten voisi olla aika käydä matikan kimppuun. Miksi ihmeessä päätin kirjoittaa pitkän matikan pakollisena? No, virheistä opitaan ja sitä rataa.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 25, 2014 1:03:07 GMT 2
Hurraa Silkki! Meikäläinen on seuraavan pari päivää mummulassa äiteni kanssa ja siellä ei ole tietokonetta enkä jaksa raahata mukaankaan, joten en välttämättä vastaa ja jos vastaan niin voi olla lyhyttä en viittiny laittaa poissa olohin ku on vaa 2 päivää mut ilmotin ny kuitenki ;D Hei mitäs teillä ihmisillä on talviloma suunnitelmia? Tai miten vietit sen? Vai onko ollenkaan?
|
|
|
Post by Silkki on Feb 25, 2014 7:55:30 GMT 2
Meillä täällä etelässä lomat olivat viime viikolla niillä, jotka sellaista viettivät. Minä olen lukulomalla, eli satunnaisia kokeita lukuunottamatta ei tarvitse käydä koululla. Pitäisi tosin jaksaa opiskella itsenäisesti ja ahkerasti - ylppäreihin kun on enää pari viikkoa.
Kiinnostus lähteä tekemään tuota "leikkikoetta" on jotain nollan ja negatiivisen äärettömyyden väliltä. Onko pakko jos ei jaksa? Voisin nukkua pitkään...
Onneksi kolmen viikon päästä tämä kaikki on ohi.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 25, 2014 10:59:45 GMT 2
voi sua Silkki :/ onneks itellä ei ole noita varmaan koskaan tiedossa, lukioon kun en ole menossa vaikka maksettaisiin ;P
|
|
|
Post by Harine on Feb 25, 2014 15:21:04 GMT 2
Onneks itellä ohi noi lukion kirjotus rumbat vaikka niistä tykkäsinkin (poikkeuksena ruotti). Korppi rukka on ku poikakuoron vetäjä. Varsin... omalaatusta sakkia Rinnemetsässä.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 25, 2014 15:27:51 GMT 2
Mä haluisin kyl vähän levittää noita minun hahmoja eri laumoihin koska tällä hetkellä lähes kaikki on samoissa laumoissa :/
|
|
|
Post by Roxi on Feb 25, 2014 16:00:46 GMT 2
heh noh siitähän se korppi nauttii pian se saa seurata vierestä kun pojat ottavat yhteen betan tai alfa uroksen paikasta xDD voi olal kieltämättä aika mielenkiintoista xD
|
|
|
Post by Silkki on Feb 25, 2014 16:02:15 GMT 2
Tällä hetkellä itse toivoisin, että laumattomat hahmot koettaisivat hakeutua johonkin laumaan, koska laumattomia on yhden lauman verran, vaikka Toivon ryhmäläiset jättääkin ulkopuolelle.
Meinasin laittaa Rinnemetsään yhden pehmeän nartun NPC-hahmoksi, mutta ajattelin, ettei se pärjäisi sivuhahmona Korpin ja poikien kanssa, joten... Ehkä joku uskaltautuu viemään pehmoisen hahmon Rinnemetsään?
Minulla on onneksi jo neljä koetta takana, joten nämä kirjoitukset hoituvat jo rutiinilla. Enää kolme ainetta ja se on siinä. Tosin nämä ovatkin sitten ne pakolliset aineet... hups.
|
|
|
Post by Roxi on Feb 25, 2014 16:06:27 GMT 2
Rinnemetsässä muutoinkin uudet tuulet puhaltaa jos minutla kysytään ;D ja vaikka urokset ovatkin kovia suustaan alfastap uhumattakaan ei tarkoita sitä etteikö sinne voisi yhtä hyvin pehmopakkauskin mahtua. Ties jos vaikak joku pehmonarttu sulattaisi sen lopunkin ikijään Korpin sisimmästä Ken teitää mihin se on menossa. Onne kirjoittajille kirjoituksiin ja niille jotka niistä jo suorituneet. Itse en koskaan siihen kykenisi joten nostan hattua sen kynnyksen ylittäneille. Minä taidan kuulua näihin perus duunareihin joka paikan höyliin XD Ja lisäksi täytyy hehkuttaa että rakas laiskurini sai tänään työpaikan jossa aloittaa manantaina xD ( Rakas laiskuri siksi, että tämä herra ei ole saanut yhtikäs amamttia luettua loppuun, armeija keskeytyi ja muutoinkin ollut melko vetelys ja nyt kun paukutin lausetta " Asenne ratkasee, mieti tulevaa" niin tämä päätti sitten ottaa opikseen ja meni työhaastatteluun ja sai paikan 10 minuutin sisällä. ) Täytyyhän minun siis olla ylpeä <3
|
|
|
Post by Silkki on Feb 25, 2014 16:31:31 GMT 2
Onnea sinnepäin työpaikasta! Ei ole helppoa töiden saanti nykypäivänä Odottelen jo kauhulla kesätyönhaku-rumbaa... Se on jotain aivan järkyttävää. Kiitokset onnentoivotuksista. :> Kyllä tämä tästä järjestyy, jotenkin päin, joskus. Kunhan nyt jaksaisi vain päntätä ja päntätä ja päntätä...
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 25, 2014 16:48:43 GMT 2
Äh minä haluaisin päästä Rinnemetsään, jostain syystä tuo lauma on aina kiehtonut minua, mutta en ikinä ole saanut aikaiseksi liittää sinne ketään...
|
|
|
Post by Harine on Feb 25, 2014 18:20:47 GMT 2
Onhan siellä Rinnemetsässä Ronski. Siitä ei ikinä tule kovista. Hurme tulee varmaan Ronskinkin edestä ärjymään ja kovistelemaan. Ja onnea töistä! Se ei ole helppoa hommaa sellasta saada.
|
|