|
Post by Silkki on Feb 25, 2014 18:23:18 GMT 2
Aivan, suloinen Ronski. Pitää taas jossakin sopivassa kohdassa pelata peli veljesten välillä! Ronski on niin ihana :3
|
|
|
Post by Roxi on Feb 25, 2014 18:30:37 GMT 2
Hehe ja nyt kun Korppi saa vihdoin asiansa kuntoon se varmaan suojelee Roskia kun pientä pentua vuosienkni edestä xD Mutta minua jäi vaivaamaan Hetken Beta arvo xD Muistan itse vain että ovela nimitti sen luottosudeksi
|
|
|
Post by Harine on Feb 25, 2014 18:31:25 GMT 2
Jep! Se on sellanen säälittävän ja ihailtavan välillä. Itellä aina hymy persuksissa ku sillä pelaa.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 25, 2014 18:51:17 GMT 2
Minä tosiaan törmäsin siihen vanhalla foorumilla, joten oletin sen pitävän paikkansa. Tässäkin näkee, miten tieto joskus muuttuu matkan varrella. Ronski on aivan mahtava kaikessa höpsöydessään.
|
|
|
Post by Roxi on Feb 25, 2014 19:00:02 GMT 2
Rosnki on hellunen pakkaus En itse ainakaan tiedosta että Hetki olis iBetana koskaan ollut. Musitan vain jonkun vanhan pelis missä Oevela sen nimitti luottosudeksi kun tuolloin Beta sijat olivat täynnä. tai jotain sen suuntaista. Hetkihän on aina havitellut paikkaa Betan virasta sen jälkeen kun Ovela kertoi roihusta laumalle ja näiden pennuista. Ja Hetkellä oli ongelmia Liekin kanssa moneen otteeseen. XD
|
|
|
Post by Harine on Feb 25, 2014 19:03:47 GMT 2
Uuuu... Voiskos tässä olla mahiksia Hohto vs. Hetki vääntöä betan paikasta?
|
|
|
Post by Roxi on Feb 25, 2014 19:05:33 GMT 2
ehdottomasti jos Hetkeltä kysytään. Se kun ei ole vielä ehtinyt sulatella uutta alfaa ja siinä samassa se ei ainakaan vielä teidä betasta Että ihan hyvin siitä voi vääntää jotain kontaktia koska Hetki on kuitenkni varsin itsevarma ja päämäärätietoinen narttu puhumattakaan kokemuskestaan
|
|
|
Post by Silkki on Feb 25, 2014 19:06:48 GMT 2
Kaikki on mahdollista, kunhan Kotkankynsi ei seiso vieressä. Se todennäköisesti koettaisi komentaa kaksikon käyttäytymään ettei kukaan vain loukkaannu. Pölhö otti lauman turvallisuuden tosissaan Awws, päädyin juuri lukemaan vanhaa Ronski-Kotkankynsi peliä, jossa kaksikko törmäsi rajoilla. Ihania hömelöjä molemmat, kun ihmettelevät, minne elämä on niitä vienyt. Vastaava peli täytyy kyllä pelata uusiksi, koska veljesten välinen suhde on hauskaa kirjoitettavaa ja luettavaa. Ne on kumpikin vähän tyhmiä. Tai tosi paljon tyhmiä.
|
|
|
Post by Harine on Feb 25, 2014 19:14:34 GMT 2
Hetkellä ja Hohdolla ei hirveästi ole kummallakaan koon puolesta etua, kumpikaan ei ole mitään hentosia. Hohtokaan ei alunperin havitellut betan paikkaa mut ajatus on saanu sillä mielenkiinnon vireille. Lisäksi sen luonne ei ole nöyristelijä ja lauman suojelia haluaa olla Kotkankynnen apuna niin paljon kuin mahdollista hmm.... Alfa pisti vielä molemmat rajoja kiertelemään etelään!
Veljekset on tosi PALJON tyhmiä, jos multa kysytään : DD
|
|
|
Post by Roxi on Feb 25, 2014 19:35:55 GMT 2
Hetki on tasamaan tallaaja jolle vain lauman etu on parasta ja se kun ei muutenkaan kovin vakuuttunut tästä uudesta tilanteesta se tulee varmasti koettelemaan omalla tavallaan ainakin Hohtoa Tai näin voisin itse kuvitella mitä tapahtuu kun rouva HEtki pääsee rajoille Hohdon kanssa. xD Yritän tässä saada hetken tiedot päiviteltyä loppuun kun takkusin Forumin kanssa kilpaa mokkulani kera niin se kettuili minulle XD
|
|
|
Post by Roxi on Feb 26, 2014 16:25:01 GMT 2
ÖRP... En tiedä miten saan mielentilani kohenemaan. Pääni on hajoamis pisteessä jälleen kerran Tressaan kaiketi perjantaita enemmnä kuin uskon itsekkään. Lapseni aistivat kiukkuisuuteni joten hermostuvat moisetkin joten täällä kävellään perässäni yhtä soittoa "mä haluan, saanko , voinko" termejä todeten...
|
|
|
Post by Roxi on Feb 26, 2014 16:27:58 GMT 2
ÖRP... En tiedä miten saan mielentilani kohenemaan. Pääni on hajoamis pisteessä jälleen kerran Tressaan kaiketi perjantaita enemmnä kuin uskon itsekkään. Lapseni aistivat kiukkuisuuteni joten hermostuvat moisetkin joten täällä kävellään perässäni yhtä soittoa "mä haluan, saanko , voinko" termejä todeten... Home
|
|
|
Post by Harine on Feb 26, 2014 17:36:47 GMT 2
Koita saada purettua osa stressistä vaikka tuohon Hohto, Hetki peliin. Jos se helpottais. Nimimerkillä itkeä tihrustin äsken Hohdon puolesta kun pystyin samaistumaan noihin tunteisiin. Siis oikeesti voiko olla säälittävämpää. :''DDD
|
|
|
Post by Silkki on Feb 26, 2014 17:52:25 GMT 2
Sehän roolipelaamisessa on parasta, kun voi purkaa omia tunteitaan hahmojen kautta. Ei siinä ole mitään säälittävää Minä ainakin nautin siitä kun voin hetken olla Kaatajan kärsivällisyyden ja lempeyden keskellä, itse kun en ole kumpaakaan. :'D Vedä syvään henkeä ja koeta ajatella jotakin muuta, Roxi. Kyllä se siitä. Asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Tsemppiä!
|
|
|
Post by Roxi on Feb 26, 2014 18:37:56 GMT 2
Olen huomannut tuossa Hohto/Hetki pelissä että Hetken luonne on vaakalaudalla syystä tai toisesta ja niissä rooleissa rinanstuu huomattavasti oma olotilani ja jälkikäteen kun niitä luin niin ne ovat niin sekavia etten itsekkään enää tiedä mitä siinä on tapahtumassa XD Pahoitteluni Harine koita kestää ehkä tämä tästä helpottaa kun saan vain kasattua tämän kaiken shaiban yhteen pakettiin. Pahemmistakin on slevitty mutta se vain tuntuu taas kaatuvan saavilla niskaan. kiitän onneani ettei Hahmoni oel yksikään sellainen mitä minä olen XD Ainoa hahmo jossa on samoja piirteitä kun minussa on Valta mutta sekin on taas tietyllä tavalla vain pieni osa xD Voisi olla mielenkiintosita luoda hahmo jossa on täysin smanalaisia piirteitä kun itsessään Xd mutta tiedän etten osaisi pelata sillä sen luonteen mukaisesti koska olen varsin jääräpäinen ja tressi herkkä ihminen ja vedän tressiä pienistäkni asioista ja muodostan niistä helvetillisen ison ongelman enkä sitten enää osaa ratkaista sitä hajottamatta päätäni
|
|