|
Post by Harine on Feb 26, 2014 19:17:14 GMT 2
Hyvin kestän. Ei mitään ongelmia. Varsin mielenkiintoinen peli. Itellä jokainen hahmo mitä mulla on, on yksi osa meikäläisen monimutkaista persoonallisuutta. Ja esimerkiksi Hurmeen kanssa oon kokenu lähes huumaavaa vapautta sanoa ihan suoraan mitä tulee ekana mieleen ja vääntämällä vääntää toisten hermoja. Alussa koitin Tuulesta luoda mahdollisimman samanlaisen hahmon mitä ite olen, koska koko ropetus oli vierasta ja pelkäsin etten osaisi pelata uskottavasti liian erilaisella hahmolla. Nyt sekä Tuuli että minä ollaan muututtu aika paljon noista ajoista (2008 alotin Lupuksessa!!!) mutta parempaan suuntaan molemmat menty.
|
|
|
Post by Roxi on Feb 26, 2014 19:33:47 GMT 2
Minulla taas osittain sekottaa pelityyliä se että pelasin aika pitkänä fantasia susipelissä Chatissa josta johtuen minun on välillä vaikea saada kiinni forumi pohista ja pitää pelini realistisella pohjalla ja sitten oli tämä mystinen tauko pelaamisessa eron ja munu säätämisen vuoksi vaikka lupuksessa aina silloin tällöin kävin piipahtamassa
|
|
|
Post by Harine on Feb 26, 2014 20:30:30 GMT 2
Miksi oi miksi oon aina noiden hirvien puolella noissa metsästyspeleissä? Voin aina nähdä kauhun niiden silmissä ja ne viimeiset rahisevat hengenvedot ja ne viimeiset lihasten nykäykset ku kramppaa hapenpuutteessa. Yhyy...
|
|
|
Post by Roxi on Feb 26, 2014 20:34:18 GMT 2
xD ehkä niissä on se oma viehätyksensä xD Itse en valittettavasti keksiynt muuta möhkälettä tähän vuoden aikaan sopivaksi kuin hirven siihen saan purettua tätä olotilaa helposti jolloin jää jännyyksiä myöhemmällekin XD
|
|
|
Post by Harine on Feb 26, 2014 20:38:10 GMT 2
Jep. Realistinen valinta vuodenaikaan nähden.
|
|
|
Post by Het on Feb 26, 2014 23:26:40 GMT 2
Hyvin kestän. Ei mitään ongelmia. Varsin mielenkiintoinen peli. Itellä jokainen hahmo mitä mulla on, on yksi osa meikäläisen monimutkaista persoonallisuutta. Ja esimerkiksi Hurmeen kanssa oon kokenu lähes huumaavaa vapautta sanoa ihan suoraan mitä tulee ekana mieleen ja vääntämällä vääntää toisten hermoja. Alussa koitin Tuulesta luoda mahdollisimman samanlaisen hahmon mitä ite olen, koska koko ropetus oli vierasta ja pelkäsin etten osaisi pelata uskottavasti liian erilaisella hahmolla. Nyt sekä Tuuli että minä ollaan muututtu aika paljon noista ajoista (2008 alotin Lupuksessa!!!) mutta parempaan suuntaan molemmat menty. Oon huomannut jotenkin samankaltaisen ilmiön itsessäni ja hahmoissani Harine sitä vaan hahmosta luontuu jotenkin omanlaisensa mitä pidempään sillä on pelaillut.. Sille kehittyy sellaisia luonteenpiirteitä mitä kokemus on tuonut tullessaan mutta niitä ei kuitenkaan osaa aina pukea sanoiksi silti perusluonne säilyy. Hassua, mutta jännää seurata hahmojen kehitystä
|
|
|
Post by Harine on Feb 26, 2014 23:36:21 GMT 2
Näin se menee. Kaikki hahmot ovat kehityyneet sellaiseen suuntaan, mitä en olisi alussa voinut edes kuvitella, mutta tuossa nuo ovat. Varmaan kaikilla on vastaavia ahaa-hetkiä hahmojensa kanssa.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 27, 2014 0:21:59 GMT 2
Kaataja ainakin kehittyi ihan eri suuntaan kuin osasin odottaa. Siitä piti tulla katkera erakko, mutta tuollahan se mokoma viipottaa lauman mukana ilman huolen häivää ja leikkii jokaisen isäukkoa. Nähtävästi kaikki on mahdollista.
|
|
|
Post by Harine on Feb 27, 2014 9:13:12 GMT 2
Surmasta piti tulla samanlainen, mutta tuolla se kans laumassa viipottaa ja pennut on se heikkous
|
|
|
Post by Silkki on Feb 27, 2014 9:35:09 GMT 2
On se jännä juttu miten hahmot voivat kehittyä ihan eri suuntaan kuin osaisi odottaa. Toisaalta se tuo pelaamiseen lisää mielenkiintoisuutta kun jokainen peli voi olla se, joka tönäisee hahmon omaan suuntaansa.
Miten voi väsyttää näin paljon? Heräsin 4 min sitten. :'D
|
|
|
Post by Harine on Feb 27, 2014 9:54:14 GMT 2
Joo, Tuuli joutui vaihtamaan laumaa vaikka oli vannonut itelleen ettei enää, Hurme on laumassa, Surma on laumassa ja vielä viihtyykin, Hohto kärkkyy betan paikkaa... Mitään noista en osannu ennustaa. Ainoastaan Ronski on vielä sellaisessa tilanteessa, mitä olen voinut ennustaa etukäteen, mutta luulen että sekin muuttuu kunhan Rinnemetsään saadaan tapahtumia. Silkki kenties se on univelkaa?
|
|
|
Post by Silkki on Feb 27, 2014 9:58:37 GMT 2
Ehkä se on. Niin tai näin, nyt pitää päästä ylös ja ulos koirien kanssa. Toisaalta mokomat otukset ovat kerääntyneet sängylleni ja näyttävät nukkuvan varsin tyytyväisinä. Laiskaa porukkaa. Onpa outo olo, kun vielä äsken oli neljä peliä kesken ja nyt niitä on enää yksi. Totuin jo siihen että aina on joku peli omalla vuorolla. Pitänee siis aloittaa uusia pelejä niin tilanne tasaantuu.
|
|
|
Post by Harine on Feb 27, 2014 10:00:30 GMT 2
Sama tilanne täällä! Veljesten peliä odotellessa.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 27, 2014 10:02:07 GMT 2
Laitetaanko se sitten samantien pystyyn?
|
|
|
Post by Harine on Feb 27, 2014 10:04:19 GMT 2
Passaa hyvin.
|
|