|
Post by Silkki on Feb 27, 2014 10:06:45 GMT 2
Haluatko aloittaa? Sen voi varmaan laittaa jomman kumman lauman muu reviiri -osioon, rajoilla kun oletettavasti törmäävät. :> Jos et halua aloittaa niin katson mitä saan aikaan kun olen käyttänyt koirat ja syönyt jotain.
|
|
|
Post by Harine on Feb 27, 2014 10:17:59 GMT 2
Voin aloittaa Tästä tulee jännää :'D
|
|
|
Post by Roxi on Feb 27, 2014 10:37:50 GMT 2
Minulla hahmot ovat myös kehittyneet osittain aarvaamattomaan suuntaan. Mutta uskon siihen vaikuttavan ehkä oma elämäntilanteeni rytinällä muuttuvat asiat jotka heijastuvat sitten hahmoissani. Ehkä alkuperäisissä suunnitelmissa menee Valta ja Kauhu. Valta on alusta asti ollut samassa paikassa ja samaa linjaa vetää edelleen. Kauhu taas pysyttelee luonteensa periksi antamattomssa päätöksissään tavalla tai toisella ajasta viis XD Kun taas Ilo etsii kohtaloaan ikääntymisen merkeissä. Hetki taas plärää elämäänsä läpi tajutakseen kaiken olevan nyt toisin kuin ennen ja sen haaveet alkavat alusta ja korppi taas puolestaan on rajamailla pitääkö vanha linja vai muuttuuko asiat uutena alkuna Lisäksi minulla on suunnitteilla uusi hahmo mutta sen ilmestyminen saa odottaa kevättä Vallan lauman kokoontumis peli on viissiin enää ainoa näistä peleistä kesken oleva ja Katalan lauman kokoontumista ei vielä ole aloitettukkaan ellen nyt ihan sokeaksi ole tulllut XD
|
|
|
Post by Silkki on Feb 27, 2014 10:53:24 GMT 2
Ei, Nuormetsällä ei ole ollut kokoontumispeliä, sillä paikalle ei alfa pääsisi, Trisha itse kun on kiireinen juuri nyt. Siitä oli joskus puhetta, että Katalan voisi syrjäyttää joku, mutta tällä hetkellä laumassa ei ole ketään, joka siihen ryhtyisi. Sen kun pitäisi olla joku, jonka betaksi Katala voi jäädä. Joten näillä näkymin Nuormetsä elelee rauhallista elämää ja mahdolliset liittymiset käsitellään siinä vaiheessa, kun niitä tulee. Toki muunlaisia lauman yhteiseloon liittyviä pelejä voi laittaa pystyyn.
Minullakin on uusi hahmo kehitteillä, tosin en vielä tiedä, mihin laumaan se liittyisi mukaan. Laumattomaksi se ei kuitenkaan jää, se on selvää. Muutoinkin haluaisin laumattomia hahmoja vähemmän peliin, jotta laumat saisivat täytettä. Toki Toivon laumaan kuuluvia viittä sutta on turha enää pitää laumattomina, mutta silti, laumattomia on ehkä edelleen liikaa. En näe mitään syytä sille, miksi hahmon pitäisi jäädä laumattomaksi. Ei siitä mitään hyödy, kun laumatkaan eivät ole toistensa kurkuissa kiinni jatkuvasti, joten eri laumoihin kuuluvatkin sudet voivat jutella ja ystävystyä keskenään.
|
|
|
Post by Harine on Feb 27, 2014 10:54:55 GMT 2
Mjuu näin minäki katoin. En halua vastata tuohon Aarnimetsän laumapeliin, ennenkuin kaikki ovat paikalla ettei joku jää vahingossakaan tietojen ulkopuolelle.
EDIT: Ahaaa... Se selittää Nuormetsän. Ja itsekin halusin kaikki hahmoni laumaan, sillä laumattomia on liikaa ja kannoin oman korteni kekoon.
|
|
|
Post by Roxi on Feb 27, 2014 11:11:41 GMT 2
Minunkaan uusi hahmoni ei jää laumattomaksi on vain työn alla mihin laumaan sen laittelen seki riippuu monesta seikasta xD Ja Nuormetsään palaten niin Ilo ei voisi ainakaan syrjäyttää isäukkoaan Ja muutenkin kun hahmoissani on jo kaks alfa hahmoa niin jätän sen välistä xD Ja Mitä laumattomiin niin olen samaa mieltä, Kauhu on laumaton mutta sillä on ikuisuus projetinsa ja tiedä häntä mikä sen loppuutlos tulee olemaan kun se ei ole yksin minusta kiinni
|
|
|
Post by Silkki on Feb 27, 2014 11:13:56 GMT 2
Minusta olisi hyvä, jos jokainen laumaton ainakin koettaisi liittyä johonkin laumaan. Mikäli alfa ei sitten syystä tai toisesta huoli, niin jääkööt laumattomiksi. Tällä hetkellä tosin alfat taitavat ottaa jokaisen suden, joka pystyy liikkumaan edes kohtalaisesti ja erottaa hirven kivestä. :'D Sitä paitsi, jos Hurme löytää riemua laumaelämästä, niin kyllä muutkin siellä pärjäävät!
Jep, minäkin katselin silloin Trishan kanssa Nuormetsän jäseniä ja totesimme, ettei yhdestäkään niistä ole Katalaa syrjäyttämään. Joten se odottakoon, lauma pyörii nyt omalla painollaan. Kaataja voinee korkea-arvoisimpana jäsenenä alfan jälkeen hoitaa viralliset tehtävät, jos sellaisia tulee vastaan.
Laittelin eilen ropenetille ilmoitusta kotisivujen osoitteen vaihdosta ja loin kokonaan uuden vieraskirjan Lupukselle. Nyt kotisivut ovat virallisestikin käytössä. Enää pitäisi saada muokattua vanhoille kotisivuille muuttoilmoitus, ettei kukaan vahingossa luule niiden yhä olevan käytössä. Lisäsin Lupuksen mainoksen myös ropenetin mainoslootaan etusivulle, joten toivonmukaan peli saa pian uutta verta liittyjien muodossa. Jos pelaatte muissa peleissä tai liikutte sivustoilla, joilla on paljon roolipelaajia, niin mainostakaa Lupusta sielunne kyllyydestä. Peli on nyt ihanan aktiivinen, joten uusille pelaajille olisi rutkasti mahdollisuuksia saada jutun juonesta kiinni.
|
|
|
Post by Harine on Feb 27, 2014 11:16:17 GMT 2
Tuuli on myös Nuormetsässä, eikä se ikinä lähtisi havittelemaan alfan paikkaa. Itellä on hyvä kööri kasassa näitä hahmoja, joten vielä ei ainakaan uutta meikäläisellä ole tulossa, ellen keksi sitten jonkun erittäin mielenkiintoisen. Rupee pelottaan jo tuo hahmojen vanheneminen. Surmakaan ei ole nuori enää. ;( EDIT: Hurme kyllä huomasi laumalaisten edut ja nauttii niistä. Ronskia se tykkää pompottaa ja toinen sallii sen (pöljä) joten kaikki hyvin
|
|
|
Post by Roxi on Feb 27, 2014 11:36:20 GMT 2
Ja Korppi on tohkeissaan Hurmeesta ja uskoo sen olevan uusi alku koko laumalle Vaikka sillä onki pelko perusksissa Varvun paluusta ja lisäksi sen kylmäsydän heltyy Rosnkis palloillessan esen vieressä kun pentu konsonaan xD
Olen itse asiassa miettinyt omalta osaltani Kauhun operaatioon pari jännyyttä mutta koska en päätä siitä yksinäni niin asiat etenevät pelien kauttaa xD Phih XD
Voin myös hyödyntään suhteitani ja mainostaa lupusta ^^
|
|
|
Post by Silkki on Feb 27, 2014 20:49:30 GMT 2
Kaikki vain mainostamaan Lupusta Koskaan ei voi saada liikaa (positiivista) huomiota pelille! Aivan, Kauhullakin on oma projektinsa. Yrittääkö se edelleen saada Rinnemetsän alueet takaisin? (terveisin kaikesta kujalla oleva ylläpito)
|
|
|
Post by Roxi on Feb 27, 2014 20:54:25 GMT 2
No perin pohjainen ideahan Kauhulla oli saada reviirit takaisin Viiman entisille jäsenille joille se herran mielestä kuului. Mutta voi olla että se jää ainakni jollain tapaa vain herran haaveeksi xD Koska pörrr mystisyydet XD En sano vielä mitään täsmällistä koska sitten paljasta mystiset salaisuudet kauhun oslata peleissä
|
|
|
Post by Silkki on Feb 27, 2014 20:58:44 GMT 2
Siinä tapauksessa odotan, että Kauhu kertoo suunnitelmansa ihan itse :>
Kohta voisi hiippailla ulos koirien kanssa. Jos nyt jaksaisi... Luin tänään taas vaihteeksi kokonaisen uskonnonkirjan ja pää on nyt täynnä vuosilukuja, henkilöitä, riittejä, uskomuksia ja ties mitä epämääräisyyksiä. Todennäköisesti ne eivät edes ole enää oikein vaan olen tyylikkäästi sotkenut kolme asiaa keskenään. Ah näitä lukemisen riemuja.
|
|
|
Post by Harine on Feb 28, 2014 0:42:05 GMT 2
Halla on symppis! 'Muut Rinnemetsäläiset' ovat meikäläisen Hurme ja Ronski. :'D En kehtaa tuoda Hurmetta mukaan, Korppi näyttää höykyttävän ihan tarpeeksi ja en tiedä pääseekö Ronski paikalle, kun en ajankohtaa tiedä. Sen tiedän, että jos Halla pääsee laumaan nii Ronski on kyllä hyvää pataa Hallan kanssa.
|
|
|
Post by §usipoika on Feb 28, 2014 0:48:41 GMT 2
Hei anteeks että ootte joutunut odottamaan mua, mutta en ole kerinnyt oleeb kotona kun sen pari tuntia ajasta jolloin olen hereil ja sen ajan olen yrittänyt käyttää koulua varten :/
|
|
|
Post by Silkki on Feb 28, 2014 9:42:29 GMT 2
Kappas, niin ovatkin. :'D en muistanut ollenkaan, että loput hahmot on teikällä, Harine. Halla ei liity Rinnemetsään, se vain oli typerä ja erehtyi suunnasta. Oikeasti se haluaa Sysimetsään koska kuuli, että siellä sitä ei ehkä höykytettäisi kappaleiksi. Joten koska olen ilkeä, laitoin sen lähtemään väärään suuntaan. Ei elämän liian helppoa pidä olla. Ei mitään hätää Susipoika, me odottelemme kyllä. Koulu menee Lupuksen edelle, se on ihan selvää.
|
|