|
Post by Harine on Feb 28, 2014 9:45:36 GMT 2
Ahaa Höykytystä, raukka.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 28, 2014 9:50:11 GMT 2
Minulla on vähän tämä ilkeä tapa aiheuttaa hahmoille niin paljon ongelmia kuin mahdollista, ennen kuin niiden elämät lähtevät parempaan suuntaan. Hups?
Näin unta, että Lupuksen uusi vieraskirja oli täyttynyt viesteistä, joista jokainen oli kirjoitettu eri kielellä. Jouduimme käyttämään google kääntäjää, että ymmärsimme, mistä porukka puhui.
|
|
|
Post by Het on Feb 28, 2014 10:23:33 GMT 2
aika erikoinen uni Silkki piristit heti aamusta päivääni nyt lähden hyvällä motivaatiolla vastailemaan kun vihdosta viimein pääsen taas koneen ääreen <3
|
|
|
Post by Silkki on Feb 28, 2014 10:30:19 GMT 2
Fiilis oli aika hauska kun heräsin. Makoilin pitkään sängyllä ja mietin että mitäköhän ihmettä. Lopulta oli pakko tarkistaa puhelimella, ettei niin ollut oikeasti käynyt.
|
|
|
Post by Harine on Feb 28, 2014 19:46:28 GMT 2
Töissä piti käydä. En tykkää käydä siellä. Pomo ei tykkää musta sitten yhtään. Kehityskeskustelussaki oli paperilla kysymys numero x "tunnetko että työtäsi arvostetaan", no en kyllä tunne ja pomo tiesi sen ja hyppäsi kysymyksen suoraan yli.... Kyllä otti kaiken lisäksi päähän ku olin nukkunu äly huonosti ja ennen taukoa verensokeritki laski liian alas ja pää kipeyty sitten kunnolla. Koita siinä hymyillä asiakkaille reippaasti. Heräsin juuri kolmen tunnin "nokosilta" eikä olo oo helpottunu. Buranaa naamaan vielä. Eiköhän se tästä.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 28, 2014 20:43:00 GMT 2
No höh, ei kuulosta yhtään mukavalta. Mutta onneksi siitä saa palkkaa. Missä olet töissä?
|
|
|
Post by Harine on Feb 28, 2014 20:55:30 GMT 2
Jooo en kyllä muuten kävis. Kempeleen Aleksi 13:sta puurran
|
|
|
Post by Silkki on Feb 28, 2014 21:07:49 GMT 2
Uuu, no jos olisi mukavampi pomo, ei töissä varmaan sitten olisi valittamista. Verrattuna johonkin ruokakauppaan tai raksan siivousduuneihin, Aleksi 13 on ihan mukava. Mutta kyllä se siitä, tsemppiä! Kusipäiset pomot on jotain ihan järkyttävää. Mutta toivon mukaan olet syksyllä opiskelemassa ja voit hakea muita töitä.
Kusipäisistä pomoista kun oli puhetta... Sain aiemmin päivällä tiedon, että minut halutaan sittenkin kesällä rippileirille (palkattomaan) työhön. Joutuipa sekin tyyppi vetämään sanansa takaisin, kun ei millään olisi halunnut minua ottaa.
|
|
|
Post by Harine on Feb 28, 2014 21:16:23 GMT 2
Joo muuten on jees homma. Asiakkaat ne antaa aina hyvää palautetta, joten en usko pomon valituksia. Miksei se sua olis halunnu?
|
|
|
Post by Silkki on Feb 28, 2014 21:35:18 GMT 2
Se on hyvä, jos asiakkailta kuulee hyvää palautetta. Se kertoo yleensä miljoona kertaa enemmän kuin pomon sanat.
Me ei oikein tulla toimeen, koska aikuinen ihminen käyttäytyy lapsellisesti ja syksyllä veti herneen nenään, koska sanoin oman mielipiteeni siitä, ettei muilta työntekijöiltä saisi viedä mattoa jalkojen alta. Joten silloin se vannoi, ettei ottaisi minua leirille, mutta nyt tuli sen verran painetta seurakunnan muilta työntekijöiltä, että sen oli pakko taipua ja pyytää minua mukaan.
|
|
|
Post by Harine on Feb 28, 2014 21:52:56 GMT 2
Tuollaisia ihmisiä löytyy valitettavasti liian monesta paikasta. Onneksi ei tuollaisen takia kaatunut sun leiri.
|
|
|
Post by Silkki on Feb 28, 2014 23:44:36 GMT 2
Noh, eipä sillä enää mitään väliä ole. Pääsin leirille ja vieläpä juuri sille, jolle eniten halusin. :>
|
|
|
Post by Roxi on Mar 1, 2014 11:34:30 GMT 2
Pörr.. eipä tuo eilinen keskustelu tuottanut uudempaa tietoa tai tulosta. Edelleen samassa tilanteessa kumpikaan meistä ei anna periksi asialle kumman luoda lapset käyvät koulunsa. Joten jos yhteiseen päätökseen ei päästä toisen meistä on vietävä asia oikeuteen jossa oiekus päättää meidän puoleseta..... Ja tämä ahdistaa nyt entistä enemmän koska ex mieheni on sitä mieltä että jos me ei päätetä ( Toisin sanoen jos minä en anna periksi ) hän vie asian oikeuteen jossa tuntematon kääntää kolikon ja arpoo sillä kummalle lapset menevät... Minusta se on vääriin... Eli mikäli katoilen sanomatta mitään niin se johtuu tyystin siitä että välttelen romahtamisen reunoja ja yritän kasata pääni. Tällä hetkellä lupus on ainoa paikka jossa on ihmiset jotka tietävät elmäntilanteestani enemmän kuin moni muu kaverini Kiitos teille siitä Yritän kuitenkin pitää pelit jumittamattomina parhaani mukaan. Enkä nyt ainakaan vielä katoa mihinkään.
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 1, 2014 13:19:21 GMT 2
Hei Roxi voimia sulle nyt ihan kamalasti! Ja kyllä me ymmärretään jos yhtäkkiä katoat, sitä paitsi nyt on tärkeämpää pitää itsesi kunnossa! Muuten eihän kukaan pistä pahakseen jos Toivo herrakin yrittäisi tulla viemään Rinnemetsän herruuden itselleen? Saataisiin jännitystä peleihin ja sitten ei kävisi niin että minulla ja Roxilla on kohta kaikkien laumojen alfat ;P Silkin kanssa tästä jo puhuimme aikaisemmin
|
|
|
Post by Silkki on Mar 1, 2014 14:43:59 GMT 2
Roxille suunnattomasti tsemppiä, kyllä se siitä helpottaa. Jos ei muu auta niin oikeuden kautta sitten, mutta periksi ei anneta. Minä olen edelleen samaa mieltä kuin aiemminkin, eli Toivo on vapaa tekemään juuri niin kuin itse lystää. Jos Kauhukin havittelee Rinnemetsän reviiriä takaisin, voisivat Toivo ja Kauhu toki lyöttäytyä yhteen, silloin olisi ainakin varmaa, että Korpin on annettava periksi selkeän ylivoiman edessä. Mutta Toivo tekee miten haluaa ja katsotaan sitten, mitä tapahtuu. :>
|
|