|
Post by Roxi on Mar 1, 2014 14:53:41 GMT 2
Kiitokset teille. <3 Mitä minun oslatani Rinnemetsään tulee Korppi tekee kaikkensa tehdäkseen laumasta uuden ja kasaa siitä hulppeamman mitä se on nyt Ja se sai voimia etenemiseen Hurmeen tullessa laumaan. Joten Korppi tulee puollustamaan reviiriään viimeiseen asti. Ja taas Kauhuun mitä tulee niin sen varaan en Rinnemetsää enää löisi JA Kauhu tuskin lähtisi Toivon mukaan ainakaan noin vain xD Ja itselläni on hahmoihin nähden paljon suunitelmia niin laumojen ohella kun yleensäkin. Ja jos nyt minun pitäisi jotain sanoa Rinnemetsän kohtaloon niin en voi estää tapahtumia etenemästä muiden osalta mutta osani kannan kekoon puolin tai toisin xD Enkä osaa edes muotoilla asioita siten etten paljaistaisi omia jännyyksiä edes pelaajien luettavaksi ;P¨
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 1, 2014 15:04:30 GMT 2
Haha, kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Itse olen miettinyt Toivon laumalle suunnitelman A ja B, että katsotaan nyt kumpaa lähden toteuttamaan. ;D
|
|
|
Post by Silkki on Mar 1, 2014 15:08:40 GMT 2
Itse näin ylläpitona rohkaisen kovasti teitä jatkamaan suunnitelmien keksimistä ja miettimään niiden toteutusta, mutta samalla toivoisin, että minut pidettäisiin ajan tasalla jo ihan siitäkin syystä, että sillä tavalla pysyn mukana pelin kuvioissa ja pystyn tarpeen vaatiessa sanomaan ei. En kyllä usko, että teidän kanssanne tulee mitään ongelmia, joten tuskin tulen mitään suunnitelmaa estämään. Mutta joka tapauksessa, olisi kiva jos näitä suunnitelmia avattaisiin vaikka yksityisviestien kautta jos ei kaikille pelaajille halua heti kertoa, niin pystyn hahmottamaan paremmin laakson kokonaistilanteen.
|
|
|
Post by Roxi on Mar 1, 2014 15:42:10 GMT 2
Silki ei huolta otan sinuun yhteyttä luultavasti tässä lähipäivinä lähinnä Kauhun suunnitelmien etenemisessä jahka pääsen itse ensin pelissä eteenpäin Eli minun osaltani ei ainkaan ole tulossa sen suurempia mullistuksia mikä nyt vaikutaisi jo voimassa oelviin asioihin. Tai että näihin tarvittaisiin jotain lupia tai vastaavia. Ja kauhun osalta toki on lupa jo pyydetty ajat sitten enkä ole ainakaan itse muuttanut sen suhteen mitään mikä poikkeaisi sopimuksesta sitä operaatiota vain hidasti/hidastaa se että Korppi on hahmoni siinä missä Kauhukin Ainoa mullsitus minun osaltani on todennäköisemmin tuleva uusi hahmoni jossain vaiheessa kunhan keksin sille ensinmäisenä osuvan nimen joka viittaa luontoon ( Olen tässä erittäin huono nääs XD ) ja puhumattakaan siitä etten vain löydä minkään laista sopivaa kuvaa tällä otukselle minkä pohjalta lähtisin sen rakennetta kasaamaan XD mutta muta ja mutta XD kaikki aikanaan
|
|
|
Post by Silkki on Mar 1, 2014 15:47:51 GMT 2
Käy hyvin, Roxi. :> Tosiaan, vanhatkin suunnitelmat tulevat omalta osaltaan uusina minulle, mutta enpä minä niitä sen enempää vaadi muuttamaan. Lähinnä haluan vain tietää, missä mennään.
Nimien keksiminen on kyllä yhtä tuskaa. Minä päädyn aina selailemaan jotakin luontolehtiä tai -sivustoja netistä ja poimimaan hauskoja sanoja sieltä.
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 1, 2014 16:32:05 GMT 2
Minullekin nimen keksiminen on AINA ollut vaikeaa. Vaikka tällä hetkellä on muutama nimi varastossa, koska olen lukenut Soturikissoja :3 Ei vois olla kamalanpaa tilannetta! Minä siis poden koira kuumetta ja sain eilen tietää, että rakkaalla hoitokoirallani joka on unelma rotuani ja asuu melkein naapurissa oltais teettämässä EHKÄ pentue ens vuonna! <3 <3 Mä en vaan kestä jos se toteutuu! Varsinkaan jos en saa ottaa sieltä kotiin sitä omaa tolleri vauvaa <3
|
|
|
Post by Silkki on Mar 1, 2014 16:37:40 GMT 2
Koirakuume on jotakin aivan kamalaa. Tsemppiä sen selättämiseen! Sitä tarvitaan... Minä tässä unelmoin, että joskus tulevaisuudessa hankin ison koiran, mutta olen niin vaativa terveyden suhteen, että sopivan rodun löytäminen on hankalaa. Voi olla, että päädyn loppujen lopuksi vain pitäytymään näissä omissa koirissa ja niiden rodussa, mutta aina on hyvä unelmoida.
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 1, 2014 16:48:00 GMT 2
Jep... minkäs rotuisia koiria sulla on?
|
|
|
Post by Silkki on Mar 1, 2014 16:51:28 GMT 2
Westieitä (valkoinen länsiylämaan terrieri), äiti kun on noita kasvattanut jo yli parikymmentä vuotta.
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 1, 2014 17:01:38 GMT 2
Aww, sellasia nappi silmiä siis <3 Olispa munkin kotona koiria
|
|
|
Post by Silkki on Mar 1, 2014 17:08:10 GMT 2
Nappisilmiä todellakin. Juuri nyt yksi tuossa kerjää rapsutuksia ja yrittää kiivetä syliin asti. Hölmöjä otuksia. Tällaisena kuraisena talvena kyllä on useamman kerran tullut kirottua säätä. Joka lenkin jälkeen täytyy tulla sisään suihkun kautta, kun otukset ovat aivan kuraisia vatsasta alaspäin. Mutta kyllä se on sen arvoista, ovat nuo sen verran ihanaa seuraa.
Pitäisi varmaan pikkuhiljaa alkaa miettiä, mitä tavaroita tarvitsen ensi yöksi. Menen kaverin luokse katsomaan leffoja ja juttelemaan mukavia, mutta voisihan sitä kerran elämässään pakata ajoissa. Todennäköisesti siis pakkaan kolme minuuttia ennen lähtöä. :'D
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 1, 2014 17:25:09 GMT 2
Haha itsekin olen miettinyt sítä kuinka ihanaa tänä talvena koiran omistajilla on ollut xD Itselllä tosiaan vain 6 hoitokoiraa joita ei minun tarvitse kovin usein pestä ;D Mitenkä toi kuulostaa tutulta, tosin minun kaveri ei pakkaa juuri ollenkaan välilläkun bussissa päätetään 5 sekunttia enne pysäkkiä, että tuo tulee meille yöks xD
|
|
|
Post by Silkki on Mar 1, 2014 17:38:44 GMT 2
Minä olen toivoton pakkaamaan ajoissa. Lähden viikonlopuksi leirille - pakkaan puoli tuntia ennen lähtöä. Lähden viikoksi leirille - pakkaan lähtöaamuna. Menen kaverille yöksi - pakkaan tavarat kahdessa minuutissa ja lähden. Joskus voisi opetella pakkaamaan aiemmin, niin ei tarvitsisi napata ensimmäisiä käteen osuvia tavaroita aina mukaan.
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 1, 2014 17:44:10 GMT 2
Hah niin tuttua! itse pakkasin 15 minuutissa viikonlopuksi xP
|
|
|
Post by Silkki on Mar 1, 2014 17:46:44 GMT 2
Pikapakkaaminen on parasta. Ei jää liikaa aikaa miettiä, mitä on unohtanut, niin ei tule ylipakattua. :> Yritin keksiä mahtavia elokuvia, joita voitaisiin kaverin kanssa katsoa. Lara Croft: Tomb Raider on ainakin ohjelmistossa, mutta katsoo nyt, kuinka paljon muita action-mahtavuuksia saan puhuttua läpi. Kaikki Angelina Jolien action-elokuvat, kenties?
|
|