|
Post by Harine on Mar 1, 2014 18:50:04 GMT 2
Jälleen täällä! Pitkä oli työpäivä, mutta onneksi oli mukavia asiakkaita. Voimia Roxille! Voin vain kuvitella ressin määrän tuossa tilanteessa. Itse olen vannoutunut villakoirien puolestapuhuja. Ja pikapakkaus ei ole mun heiniä. Sillon jää puolet tarvittavista asioista kotiin ja ei niin tarpeellisia tulee senkin edestä.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 1, 2014 18:54:41 GMT 2
Minä pakkaan kaikkea turhaa silloin, kun annetaan liikaa aikaa pakata. Jos pitää lähteä kiireellä, olen opetellut pakkaamaan kaiken välttämättömän hetkessä. Mitä enemmän minulla on aikaa, sitä enemmän tulee turhia kamoja mukaan. Hyvä tosin, etteivät kaikki tee näin. Muuten maailma voisi olla aika sekava paikka, jos kaikki hoitaisivat kaiken viimehetkillä.
Onnistuin löytämään kaverin, jolta voin lainata puuttuvan uskonnon kirjan ylppäreihin lukemista varten. Whippii! Nyt on jo siis kurssit kasassa, enää pitäisi oppia nämä asiat...
|
|
|
Post by Harine on Mar 1, 2014 19:27:00 GMT 2
Joskus toivoisin että vois liittää pään tietokoneeseen ja ladata kaikki tieto suoraan sieltä päähän. Miten nykyään muuten yksinpelit tehdään, kun ei ole enää sille erillistä aluetta?
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 1, 2014 19:54:59 GMT 2
Hah todellaki, vaikka mulla on toisinaan silti ongelmana pakata liikaa ja silti unohtaa puolet tärkeistä asioista... Kuten uudenvuoden leirille jolle olin menossa ja siellä oli jotain -25 astetta, niin ei siinä mitään unohdampa takin ja kotiin oli sellaisen vajaan 20 kilometriä... oli ihan kivaa lähtee ulos siellä XD
|
|
|
Post by Harine on Mar 1, 2014 21:51:19 GMT 2
Sekä Frozen että The wind rises on oscar ehdokkaina. Paha paikka kun oon sekä disneyn että studio ghiblin suuri fani. :3 Kunhan jommalle kummalle menee nii oon tyytyväinen.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 2, 2014 1:46:36 GMT 2
Yksinpelit pelataan ihan tavallisille alueille, otsikkoon / alkuun voi laittaa ilmoituksen että kyseessä on yksinpeli. Frozenille Oscar ehdottomasti! Sekä Let It Golle. Lisäksi olisi mahtavaa, jos Jennifer Lawrence ja Leonardo DiCaprio voittaisivat Oscarit. Aion katsoa koko shown livenä huomenna, koska miksipä ei. Kuolema kuittaa univelat!
|
|
|
Post by Harine on Mar 2, 2014 11:55:49 GMT 2
Luulen et se Oscar menee Frozenille. Eikö Idina Menzel myös esitä Let It Go siellä juhlissa? Vai oonko nyt ihan hakoteillä? Huoh, näin viikonloppusin aina tuntee ja näkee kuinka no life oon. Mut elämä on muutenki ollu pysähdyksissä välivuosien takia ja alkaa jo pikkuhiljaa ketuttaan tää homma. Kavereitakaa ei oikeen oo ja nyhjötän aina kotona. On kyl oma vika. Onko erakosta eri välimuotoja? : DD Jonkinlainen erakko mun täytyy olla ku niin paljon oon yksin ja tiettyyn rajaan asti tykkään siitä, mut toisaalta välillä haluais hyvän kaverin... Muutan joka tapauksessa sinne Turkhuseen vaikka en pääsis kouluun, pakko keksiä jotaki sillä kolmatta vuotta tätä en kestä kyllä.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 2, 2014 13:02:10 GMT 2
Jep, Idina todellakin esittää sen livenä yksi hyvä syy lisää, miksi päätin katsoa Oscarit livenä. Toivotaan parasta. Ehkä olet iloisesti opiskelemassa ensi syksynä, mistäs sitä ikinä tietää. Erakoituminen kuuluu pääsykoeaikaan. Kaikki erakoituu lukiessaan.
|
|
|
Post by Harine on Mar 2, 2014 13:10:07 GMT 2
Pakko sitten nähdä miten hyvin menee livenä esitys. Onneks tätä lukua enää alle 3kk. Toisaalta hirvittää ku viikot menee niin nopeesti.
|
|
|
Post by Roxi on Mar 2, 2014 13:39:44 GMT 2
Hui kamala Harinen mainittaessa miten viikot menevät noepasti tajusin itsekkin miten nopeasti aika todella kuluu. Se että exäni kanssa takutaan edelleen samassa lähtöpisteessä lasten eduksi Maalla vai Kaupugissa kiistaa. niin minulla alkaa oppisopimus ensi keskiviikkona tuo nykyinen marakattini aloitta huoemnan työt. Todellisuus "oikeasta" elämästä alkaa eikä tarvitse roikkua kelan listoilla (Tosin perintöjä saamme maksaa senkin edestä -.-) mutta ennen kaikkea minulla tulee paniikin omainen olotila selvitellä tulevia hätiä (Paniikkihysteerinenkohtaus) en tiedä miten tämän hetkiset ajatukset kasiasin jäkerväksi lauseeksi. En usko sen olevan todellista ennen kun pääsen yhden asian ylitse ja oikeasti jatkamaan elämääni sillä mallilla että avovaimo nimike vaihtuu aviovaimoksi käsite tästä asiasta tuntuu tällhetkellä varsin pelkältä haaveelta vaikka tiedän että tämä päivä lähestyy koko ajan ja kaikki varaukset sun muut ilmoitukset täytyy tehdä parin kuukauden sisällä Ja nyt vasta tajusin että se kaikki tulee erittäin äkkiä Phihihiih
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 2, 2014 14:18:20 GMT 2
Oho oho, vai olet sinä Roxi menossa naimisiin Onnea valmisteluihin ja itse päivällekin Kyllä sitä taitaa meidän kaikkien mielestä päivät mennä toisinaan todella nopeasti... Tiedän sen itsekin, toisinaan se on hyvä asia toisinaan toivoisi voivansa jäädä johonkin päivään tai hetkeen ikuisiksi ajoiksi
|
|
|
Post by Roxi on Mar 2, 2014 14:39:10 GMT 2
heh kyllä tajusin sen vasta itsekin vaikka asia tulikni julki minulle jo kuukausi sitten että herra on näin päättänyt mutta en vain oel käsittänyt mosita asiaa vielä niinkin ajankohtaiseksi XD ja en pysty keskittymänä siihen asiaan niin kauan kun joudun miettimään lasteni etuja kummassa koulu käydään jtoen en saa mielen rauhaa ennen kuin se on ohi
|
|
|
Post by Silkki on Mar 2, 2014 15:54:49 GMT 2
Idina on kokenut esiintyjä, varsinainen Broadway-tähti, joten lähinnä odotan, millaista tunnelmaa Idina esityksellään lähtee hakemaan. :> Toisaalta biisiä ei saa muokata, mutta todennäköisesti Idina tuo siihen oman leimansa unohtamatta Elsaa. Jännittävää suorastaan Onnittelut lienevät paikallaan, Roxi. Toivotaan, että lasten kanssa asiat kääntyvät mitä parhaimmin päin, niin pääset todella nauttimaan suureen juhlaan valmistautumisesta. Tosiaan, viikot ovat menneet hirveää vauhtia. Vastahan lukuloma alkoi, mutta nyt kokeet häämöttävät jo liiankin lähellä. Apuva.
|
|
|
Post by Harine on Mar 2, 2014 16:46:26 GMT 2
Onnea Roxille! Kaikki kääntyy kyllä lopulta parhain päin. Sen olen huomannut tässä parin vuoden aikana jos en muuta. Onneksi varasin näöntarkastuksen. Yritin äsken taas lukea ja silmät väsy aika nopeesti ja lopulta nukahin taas tunniksi. Lukulasit mitä luultavimmin tulee, mut ei haittaa! Näytän taatusti fiksummalta ja aattelin laittaa ne päähän pääsykokeisiin, että vähän pelottelen kilpailjoita fiksulla ulkonäöllä. xP Kaikki oljenkorret käyttöön! Viime vuonna annoin tuiman näkösiä katseita muille hakijoille Se oli niin kivaa ku jotku anto samanlaisen ilmeen takasin ja siinä sitten hetki tuijoteltiin ku länkkärileffassa, musa vaa puuttu. x3
|
|
|
Post by Silkki on Mar 2, 2014 16:50:29 GMT 2
Kyllä, kaikki oljenkorret käyttöön! :> Mitä sitä turhia säästelemään, parempi vain kun antaa mennä täysillä.
Eikö voisi jo olla ilta, haluan jo nähdä Oscarit... Tajusin myös, että minulla on vain yksi peli kesken. Voisi olla aika aloitella seuraavia, tai pian tulee tylsää. Sitä paitsi, Nuormetsä voisi kuitenkin kokoontua, vaikka alfaa ei sitten näkyisikään paikalla.
|
|