|
Post by Harine on Mar 2, 2014 16:59:05 GMT 2
Pääsykoetilanne on kuin suoraan viidakosta, jossa pätee viidakon lait. Varsinkin se tilanne kun odottaa, että salin ovet aukastaan. Sitä ennen osa vielä pänttää jotakin kirjasta, mutta kaikki vilkuilee kaikkia yhtälailla. Ei armoa ku kyseessä on oma tulevaisuus. Mulla on kans vaan Aarnimetsän kokoontumispeli kesken, mihin en kehtaa vastata, että kaikki kerkee kyytiin mukaan. Tuntuu että monella on niin monta peliä kesken, etten halua ehdotella kenellekkään mitään. Tuuli siis on kyllä paikalla kun Nuormetsä kokoontuu.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 2, 2014 17:03:43 GMT 2
Viidakon lait ovat hyvät lait haha!
Yritän saada sen kokoontumisen väsättyä, katsoo nyt, kauanko tässä menee. Toisaalta laumalla ei oikein ole mitään ihmeellistä ilmoiteltavaa, joten se on lähinnä sellainen jutellaan-mukavia-ja-päivitellään-talvea -peli. :'D
|
|
|
Post by Harine on Mar 2, 2014 17:09:18 GMT 2
No mulle käy nyt mikä tahansa kun on niin vähän pelejä. Plus kokoontumisissa näkee tosiaan kaikkien reaktiot toisiin laumalaisiin.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 2, 2014 17:22:35 GMT 2
Jep, kokoontumispelit on kyllä kivoja, juuri siksi niitä toivottavasti pelataan jatkossa enemmän. Saapahan paremman tuntuman koko laumaelämään ja siihen, miten paljon laumat oikeasti ovat mukana pelissä ja susien elämässä.
|
|
|
Post by Roxi on Mar 2, 2014 17:33:42 GMT 2
Aarnimetsän kokoontumisesta ei puutu kuin Ratkien Kuura niin kaikki ovat paikalla. ja minullakin on kyllä aikaa peleille jos sikseen on
|
|
|
Post by Silkki on Mar 2, 2014 17:58:11 GMT 2
Ratkie on käynyt tällä foorumilla viimeksi lähes vuosi sitten, joten en turhaan odottaisi enää tämän kauempaa vaan laittaisin pelin liikkeelle. Jos Ratkieen saadaan yhteys ja hän haluaa edelleen olla mukana Lupuksessa, niin kyllähän niitä kokouspelejä tulee myöhemminkin. :>
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 2, 2014 18:27:58 GMT 2
Minäkin haluan pelejä ja nuo lauman yhteiset pelit on ihania <3
|
|
|
Post by Harine on Mar 2, 2014 19:00:52 GMT 2
Minäpä sitten heitän viestiä Aarnimetsän suuntaan. Ja jos joku on halukas pelaamaan meikäläisen kanssa nii ideoita saa heitellä!
|
|
|
Post by Silkki on Mar 2, 2014 19:47:21 GMT 2
Jos Surma lähtee selvittelemään muiden laumojen tilanteita niin Kaataja on enemmän kuin valmis kohtaamaan Surman. :>
Yritin selvitellä mahdollisuutta katsoa Oscarit netistä, siltä varalta että suomalaiset juontajat/kommentoijat/mitä ikinä ovatkaan puhuvat jatkuvasti Ellenin päälle. En halua kuunnella suomalaisia urpoja, katson koko gaalan ihan niiden varsinaisten tähtien takia. Tällä hetkellä näyttää, että kaikki streamit on aluesuljettuja. Ärsyttävää.
|
|
|
Post by Harine on Mar 2, 2014 19:52:35 GMT 2
Näin minäkin vähän ajattelin. Joo ärsyttää että kaikki näytetään Oscarin sivuillaki vaan jenkeissä :/ Meillä menee onneks pippalot nauhalle nii katon sit heti aamulla herättyä. Väsymys on mulle pahempi ku nälkä, joten en voi riskeerata puol 4 herätä.
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 2, 2014 20:15:58 GMT 2
Harine, minä voisin pelailla sinun kanssasi! Olisi ideaa vai keksinkö minä jonkin?
|
|
|
Post by Harine on Mar 2, 2014 20:21:55 GMT 2
Passaa hyvin! Surma on Aarnimetsässä ja Tuuli Nuormetsässä, jos samoja laumoja haetaan. Tietenkin joku Toivon ryhmäläinen tms voisi tavata jonkun Rinnemetsästäkin (= Hurme tai Ronski)
|
|
|
Post by §usipoika on Mar 2, 2014 21:49:43 GMT 2
Juu, minä itse asiassa ajattelin lähettää Pilven Rinnemetsän rajoille Toivon pyynnöstä, voisi tulla aikamoinen tilanne kun Pilvi on itse ollut aikoinaan hetken Rinnemetsän laumassa :> Että minulle sopii hyvin :DD
|
|
|
Post by Harine on Mar 2, 2014 21:51:37 GMT 2
Hmm... Mielenkiintoista Haluatko vastaan Hurmeen vai Ronskin? :3 Edit: Meikäläisen pitää lopettaa tältä päivältä, niin voit aloittaa jos haluat nopeuttaa prosessia.
|
|
|
Post by Silkki on Mar 2, 2014 22:10:48 GMT 2
Minullakin on televisio valmiina, eli voin kyllä katsoa sen Teeman livenäytöksen, mutta en jaksaisi niitä suomalaisia puhumassa mukahauskoja juttujaan siihen päälle. Löysin pari vaihtoehtoa netistä, joten jos niiden kuvanlaatu on siedettävä, vaihdan suosiolla telkkarin läppäriin. Minä kun niin toivoin, ettei yle jaksaisi laittaa ketään kommentoimaan tämän vuoden Oscareita... Minäkin haluan pelata!
|
|