|
Post by camade on May 4, 2014 8:07:25 GMT 2
Juu, kyllä mää PA-HAsta tiiän (mut me ollaankin HI-HA ), oon tavanne ne tyypit ja ihan mukavia ovat. Mitä nyt Mikko vähän lesona joskus. Ja onks teillä käytössä käsite "lotka"? Ja btw. olikkos Ilveksellä?
|
|
|
Post by §usipoika on May 4, 2014 8:10:01 GMT 2
Noh noh rauhottukaas jo partio tytöt, mun vaari on muute ollu mukana perustamassa hämeenpiirin partiota ja kiitos lugo noi kanit on söpöjä :3
|
|
|
Post by camade on May 4, 2014 8:13:21 GMT 2
Tää on nyt ihän ystävällismielistä. (Oikei, meidän tavotteena on aina ollu voittaa PTK:ssa lokit ja rotyt, onnistuttiin tänä vuonna)
|
|
|
Post by §usipoika on May 4, 2014 12:52:36 GMT 2
Hah, kyllä mä sen arvasin ;P mutta kerrompa nyt täällä että ens viikolla ei varmaan mua kauheesti näy tai ainakaan peleihin en välttämättä ehdi vastaileen kun on ylipaljo kokeita ja pääsykoe :/
|
|
|
Post by camade on May 4, 2014 13:17:27 GMT 2
Okei (meilläkin on silleen semi paljon kokeita, äikän, bilsan ja enkun)
Ja hei Susipoika, huomasikkos, että joentörmällä on jo toi peli?
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 4, 2014 14:41:16 GMT 2
En ole ikinä kuullutkaan lotkasta. O.o Mutta veikkaan, että lokki-kotka. Jaja. Olin Ilveksellä. Mistä toi Hi-Ha tulee? Meinaan siis kun Pa-Ha tulee pallohaukasta. //Edittaan, koska en halua laittaa kahta viestiä peräkkäin. Niin, kannattaa maistaa Fazerin Creamy Milk Chocolatea!! Se on iiiihanaa! <3 + Camade, sun hahmot on upeita! :oo En ikinä osais tehdä noin yksityiskohtasia... Varsinkin noi turkit. Mulle aina se historia on vaikein. .__.
|
|
|
Post by camade on May 4, 2014 18:09:30 GMT 2
Oho O.O Teidät tunnetaan nimittäin aika laajalti lotkana Ja kyllä vain, tarkoittaa Tampereen lokki-kotkaa! Ja Hi-Ha tulee meijän vartion nimestä, Hiirihaukka. Katos me tuodaan kaksoisvoitto Hämeelle ;3 Mutjoo, Partiomestari.fi sivulta löytyy enemmän tän vuoden vartioista, jos yhtään kiinnostaa
|
|
|
Post by Roxi on May 4, 2014 18:34:21 GMT 2
Partioista en tiedä yhtikäs mitänä joten en ota kantaa tuohon visaan JA mitä ensiviikon kiireeseen tulee niin yritän parhaani mukaan päästä vastailemaan peleihin. Tiedossa töiden lisäksi porukoiden varaston tyhjentmistä ja oma edessä perään lie mihin kaiken tavaran tungen mutta ehkäpä jotain keksin jos ei muuten niin täytetään taloyhtiön roskis XD Ja peliseuraa vailla oelvat niin olen käytettävissä myös ja tarjolla on kaikki hahmoni eli valinnanvaraa löytyy XD
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 4, 2014 19:32:09 GMT 2
Haluun päästä PELAAMAAAAAAAAN!!!!! Mutkun sovin jo Silkin kanssa pelistä, mutkun sen piti alottaa peli eikä se ole vieläkään alottanut.. ;__; * Itkee. *
|
|
|
Post by camade on May 4, 2014 19:41:45 GMT 2
Toinen susi? Ehkä just tosta syystä loinkin Sammaleen
|
|
|
Post by Harine on May 4, 2014 19:45:23 GMT 2
Heipparallaa vaan kaikille uusille ja tervetuloa Lupukseen minunkin puolesta! Voisin vastailla vihdoinkin keskeneräisiin peleihin tänään. Anteeksi kestosta. Piti hetki hengähtää kaiken hälinän keskellä.
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on May 4, 2014 21:05:49 GMT 2
lugo, voithan sinä aloittaa samalla hahmolla toisen pelin jonkun muun kanssa, jos tahdot
|
|
|
Post by §usipoika on May 4, 2014 22:11:57 GMT 2
Älä huoli Harine, kyllä me ymmärretään :3 Kaikki tarvii hengähdys taukoja aina joskus (mm. minä ja varsin usein nykyään, mutta sen siitä saa kun on monessa mukana ;P)
|
|
|
Post by Roxi on May 5, 2014 9:40:15 GMT 2
Peliä vain kehiin Lugo, pää asia on että pysyt itse tapahtumissa kärryillä hahmosi kanssa vaikka pelaisit kolmea peliä yhtä aikaa, ja ne voi helpottaakseen jaksottaa eri ajan kohtiin mikäli kesken oleva peli ei esimerkiksi vaikuta hahmosi kuntoon tai terveyteen siten ettei sitä tarvitse sen koommin huomioida toisalla tapahtuvassa pelissä. ^^ Ja jos peliä ei ole vielä aloitettukkaan niin voit minusta huoletta alottaa peliä ja kun sovittu peli alkaa niin pelaat siellä sitten. Ja jos tuntuu hankalalta olla monessa paikkaa yhtä aikaa niin voithan pelata hahmosi pois toisesta paikasta jolloin se peli päättyy ja jatkat hamosi kanssa uudessa pelissä
|
|
|
Post by Het on May 5, 2014 10:01:38 GMT 2
Lugoo minä olen ainakin vapaata peliseuraa, ja tietenkin kaikille muillekkin!
|
|