|
Post by Rat ki Rani on May 5, 2014 11:57:20 GMT 2
Mistä tulikin mieleen, pahoittelut §usipoika, aloitan sen pelin kyllä kunhan ehdin. Nukun vain pystyyn tällä hetkellä, ei tahdo tulla mistään mitään...
|
|
|
Post by §usipoika on May 5, 2014 12:14:45 GMT 2
Juu ei mitään alottelet sitten ku kerkiät
|
|
|
Post by §usipoika on May 5, 2014 12:14:57 GMT 2
Juu ei mitään alottelet sitten ku kerkiät
|
|
|
Post by Roxi on May 5, 2014 14:50:29 GMT 2
Tökkää Het.iä nenään siitä tulikin mieleen että on sinun vuorosi Kyy/valta pelissä ^^ ja vapaata riistaa täältäkin löytyy monen mosita hukaksta tarjolla
|
|
|
Post by Het on May 5, 2014 17:47:32 GMT 2
Ohhoh empäs huomannutkaan, pahoittelen vastailen viimeistään huomenissa!
|
|
|
Post by §usipoika on May 7, 2014 11:59:00 GMT 2
Minäkin olen vapaata riistaa peli seuran suhteen
|
|
|
Post by Harine on May 7, 2014 15:06:27 GMT 2
Peliä minäkin kaipailen.
|
|
|
Post by Het on May 8, 2014 18:26:00 GMT 2
Anteeksi vielä nyt näin erikseen kaikki pelaajat joiden kanssa pelit jumittavat minun takiani! Viikonloppu oli kiireinen, tanssiesitykset veivät kaiken ajan (tanssia kun harrastan) ja lisäksi tällä viikolla oli neljä koetta, melkeimpä joka päivälle.. :< olen tosi pahoillani, huomenna kiireet hellittää ja olen taas täysillä mukana! <3
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on May 9, 2014 8:46:46 GMT 2
Et ole Het# ainoa :/ minäkin syvästi pahoillani tämän hetkisestä epäaktiivisuudesta joka taitanee jatkua ensi viikon loppu puolelle asti. Syytän koulua ja koeviikkoa!
|
|
|
Post by Harine on May 9, 2014 9:54:42 GMT 2
En usko että kukaan hirveitä herneitä vetää. Kaikilla on menoja aika ajoin. Meikäläiselläki on enää kolmisen viikkoa aikaa pääsykokeisiin, joten ehkä kerran päivässä kerkeän täällä sitten loppu ajasta käymään. Laskin, että 13 päivää tämä päivä lukien on aikaa lukea, koska työt vie monta päivää, eikä lukemisesta oikein mitään tule töiden jälkeenkään. Hui, ku vähän.
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 9, 2014 13:16:04 GMT 2
Kannattaa kuunnella Bryan Adams - Brothers Under the Sun. <3 Se on toosi hyvä. Ihastuin siihen. <3 Ja mua ei ainakaan haittaa, jos joku ei ehdi kirjottaa.
|
|
|
Post by Harine on May 9, 2014 13:28:26 GMT 2
Kaikki Spiritin biisit on hyviä. :3 Sound the Bugle on kans äly hyvä. (Lyhyt suomiversio on kyl parempi mut nii )
|
|
|
Post by Silkki on May 9, 2014 17:22:00 GMT 2
Tervetuloa vielä kerran kaikille uusille (ja vähemmän uusille) pelaajille!
Spiritin biisit on mahtavuutta. Varsinkin englanninkieliset koska Bryan Adams <3. You Can't Take Me on ehdottomasti oma suosikkini, mutta Sound the Bugle on toinen, samoin kuin Here I Am. ... Oikeastaan ne kaikki ovat suosikeitani. Hups.
Pahoittelut kaikille, joiden pelit jummaavat minun takiani. Olen järjettömän kiireinen pääsykoelukemisen kanssa, joten valitettavasti tilanteeseen ei tule muutosta ihan hetkeen. Jos pelien jumittaminen häiritsee hirvittävästi, ottakaa yhteyttä yksityisviestillä ja sovitaan siinä sitten, miten peli päättyy, jotta ei tarvitse jättää vanhoja pelejä kesken. Ja muistakaa toki se, että pelejä saa olla niin monta yhtä aikaa käynnissä kuin vain sielu sietää. :>
Tsemppiä kaikille viimeisiin loppurutistuksiin koulussa, töissä tai pääsykokeisiin lukemisessa!
|
|
|
Post by Harine on May 9, 2014 17:31:48 GMT 2
Joo ei mitää Silkki. Tsemppiä ja voimia lukemiseen. Tiedän tunteen. Mun kohalla peleillä ei ole niin hirveä kiire, joten nou hätä.
|
|
|
Post by Het on May 9, 2014 22:49:35 GMT 2
Onnea pääsykokeeseen sekä tsemppiä lukemiseen Silkki! Teet parhaasi ja se riittää! Itselläni on ensiviikolla peruskoulun viimeinen koe. Huh miten se aika rientää :')
|
|