|
Post by Harine on May 10, 2014 9:47:50 GMT 2
Aargh. Eilen luin mun vanhoja pelejä vanhalta foorumilta! Toivottavasti kehitystä omalla kohalla on tapahtunu. Huomasin myös, että oli pari peliä, jotka oli kesken ja jääny meikäläisen vuoroon vastata. Harmittaa nuo pelit.
|
|
|
Post by Het on May 10, 2014 10:48:53 GMT 2
Jep jep samaa mieltä Harine :'D vanhoja pelejä lukiessaan sitä miettii että miten ihmeessä on joskus voinut kirjoittaa jotain tuollaista XD
|
|
|
Post by Roxi on May 10, 2014 19:39:06 GMT 2
Minua tuppaa patittamaan ajanpuute ja keskittyminen ylipäätään mihinkään. Tressaan "turhaan" liian monesta asiasta joille en tavallaan voi tehdä mitään ja yitän epätoivoisesti paeta näitä aatteita peleissäni mutta jälkeenpäin kun luen pelejäni niin totean etät roolini ovat erittäin epäselviä ja niistä paistaa selkeästi lävitse etten ole täysillä niissä mukana. Nyt yritän kuitenkin parhaani pitää ajatukset kasassa sekottamatta esimerkiksi Hekten ja Hohdon pelissä koko asiaa Tiedän mitä olen tekemässä mutta se tuppaa harhailevan mielentilojeni mukaan laidasta laitaan. Joten harppasin ajatuksieni kanssa askeleen eteenpäin selkeyttääkseni osaa mystistä maailmaani siinä pelissä ettei kaikki olisi aina niin epäselvää ja vaikeasti ymmärrettävää xD ja yritin jopa saada lukialle jonkin laista kuvaa mitä ehkä mahdollisesti on tekeillä Hetken osalta asiaan Mutta mutta
|
|
|
Post by Harine on May 10, 2014 20:08:32 GMT 2
Itellä joskus ajatus juoksee niin nopeasti, että pelit töksähtelee kun en kerkeä kirjottaa kaikkea ylös tarpeeksi nopeesti. Sitä näkyi ainaki noissa vanhoissa peleissä ja vieläki yritän sitä parantaa. Hohto raukka meni sekaisin Hetken sanoista. PS. Levykauppa Äx on paras. Toivoin Les Frictionin levyä valikoimaan ja ne todellakin hommasi sen levyn! Meni tilaukseen ja pointsit kyllä niille tyypeille. Sitä levyyä kun ei suomesta meinaa löytää sitten mistään.
|
|
|
Post by Roxi on May 10, 2014 20:28:45 GMT 2
Se on minulle erittäin tuttua sekoilen monessa asiassa ja paljon Kuten esimerkiksi eilen illalla tein rankalaisia ja maustoin niitä tuttuun tapaan lisäten suolan lisäksi grillimaustetta ja currua mutta sen sijaa nettä olisin laittanut sitä currua laitoinkin kanelia ja en vaan vähän vaan ihan reippaasti xD Eli en vain yksinkertaisesti saa ajatella montaa asiaa yhtä aikaa jos teen jotain samalla ja sen huomaa monesti peleissänikin että teen samalla aikaa jotain aivan muuta kun keskityn roolinkirjoittamiseen xD etenkin kun taustallani on rutkasti lupuksesta poikkavaa pelihistoriaa on vaikea yrittää pitää asiat realistisina JA se oli ehkä ideanikin (hetken idea) ;D
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 10, 2014 20:34:16 GMT 2
Jep, Spirit on muutenkin leffana iiihana. <33 Katoin sitä pienenä ympyrää, vois taas kattoo sen.
|
|
|
Post by Harine on May 10, 2014 21:07:44 GMT 2
Roxi, joo niin vähän ajattelinkin. Spiritiä on omassa lapsuudessa katsottu myös nonstoppina. Rupesin tässä miettimään, että näkyykö mun murre peleissä? Ku joskus käytän joitakin murre sanoja niin etten edes tajua niiden olevan murretta. Taas niin adrenaliini virtasi peliä kirjottaessa. Musa aina soi taustalla kun kirjotan ja koitan hakea tunnelmaltaan oikeaa biisiä ja joskus vissiin eläydyn turhankin paljon. Kuvittelen kaikki tunnelmaltaan kireiden, hauskojen ja pelottavien tai kiusallisten tilanteiden pienimmätki yksityiskohdat ja sit sitä tulee naurettua, itkettyä, pelästyttyä ja jännitettyä joskus turhanki paljon. Noh, elämän suola.
|
|
|
Post by §usipoika on May 10, 2014 22:04:40 GMT 2
Huh, onneksi en ole ainoa joka sekoilee jos ei keskity... Harine, en ainakaan minä huomaa mitään erikoista ja voipi olla, että minäkin saatan vääntää jotain Tampereen murretta taikka sitten sitä pohjanmaan murretta joka tulee aika kaukaa suvustani ^^ Ja eläityminen peleihin on taito jonka haluaisin edeleen osata, se kun on niin ihanaa ja kamalaa yhtä aikaa Spiritiä on täälläkin katsottu ja sen lisäksi leikitty lapsena kaverin ja tämän pikkusiskon kanssa :'D
|
|
|
Post by Harine on May 11, 2014 12:20:39 GMT 2
Oulun murre on niin juurtunu syvälle, että se saattaa päästä mun peleihin. Ajoin juuri töihin ja takasin turhaan, kun mun ihana pomoni oli laittanut mulle työvuoron , vaikka kauppa on tänään kiinni. Mun työmatka on edestakaisin se ~65-70km joten ei mikää pikkureissu ollut. Noh, periaatteessa niiden pitäis maksaa työvuorolistaan merkitty tuntimäärä mulle, mutta pomon tuntien se jotenkin luikertelee siitäkin kuiville. Se on ollu mulle niin törkee, ettei tunnu yhtään pahalta yrittää nyhtää tämän päivän palkkaa vaikken ees tehny mitää. Seuraava pätkä sisältää vuodatuksen, joka sisältää rumia sanoja, lukija lukee omalla vastuulla. En löytäny täältä sitä spoileri-juttua, mikä oli edellisellä foorumilla, joten pistin vaa pieneks. Mää niin haluan pois tuolta. Ulospäin saattaa vaikuttaa hyvältä työpaikalta, mutta voin sanoa, ettei niin ole. Välillä tuo tuntuu jo työpaikkakiusaamiselta tuo pomon epäammattimainen toiminta. Tällä viikolla sain puhuttelun, koska tein työni liian hyvin. Tein siis täydennyksiä, koska oli kaksi muutakin myyjää ja ehkä kaksi asiakasta, jotka halusivat rauhassa katsella, ts. aika kuollutta. Täydennykset kuuluvat myyjän työhön, mikä on normaaleille ihmisille itsestään selvää. (Miten myydä, jos ei ole mitään mitä myydä??) Se oli maanantai ja kiireisenä viikonloppuna ei saa täydentää, joten niin hiljasena maanantaipäivänä tietenkin aattelin, että parempi nyt kun on hiljasta, mutta vittu EI KÄY. Se kusimulkku tulee sanomaan että "Sää oot nyt tehny kaikkea muuta kuin ollut asiakkaiden kanssa. (mitkä asiakkaat???) Haluatko sää olla tällä alalla ja haluatko sää työskennellä täällä?" Vastaan, että täällähän on muitakin myyjiä ja että kyllä kyllä tietenkin haluan (en oikeesti, kunhan jostaki löytyy uus paikka nii tää nostaa heti kytkintä) ja hän töksäyttää että "ei mitään kyllä kyllä! Jos ajattelit jatkaa täällä töissä, niin sun pitää todella parantaa tota sun myyntiä (meillä merkataan kaikki ylös)." Parasta on ettei mun vitun myynnit ole merkittävästi huonompia kuin muiden, vaan samalla tasolla muiden kanssa!!! Pomohan jostakin syystä inhoo mua, en tiedä kunnolla miksi. Potkuilla selvästi uhkaili rivien välistä. Tämä puhelu oli siis myymälässä ja toivon todella, ettei kukaan asiakas kuullut. Lisäksi tuo pistää mulle AINA 19:30 vuoron ja aina lauantait töissä. En ikinä pääse pois ihmisten aikaan. Normaalisti työaikoja vaihdellaan tasapuolisesti kaikkien kesken, mutta ei selvästikään tuolla. Se idiootti myöskin kohtelee mua kuin mua ei olis olemassakaan, huutelee mun ohi, ei juttele mitään, kysyy myymälän toisellapuolella olevalta myyjältä jotakin, mihin mää olisin osannu antaa paremman vastauksen ja olin ollu vieressä, mutta hän ei halua ajatella, että olisin jossakin pätevä tai kyvykäs. Toi saa olon niin paskaksi, että aina on paskafiilis ku näkee että se kusimulkku on töissä samaan aikaan. Kaikki muutkin myyjät on kuin niillä olis rautakanki poikittain perseessä sillon ku se idiootti on töissä. Sillä on toinenkin liike, mutta se on sen vauva ja ylpeys, toi meidän on kakkosena ja sen näkee sen tavasta tehä asiat vähän sinne päin ja liikaa ajatuksia uhraamatta, kun kyseessä on meidän liike. Se idiootti pistää mut varastoon usein, aivan kuin ruma lapsi laitetaan vierailta piiloon. Sellanen olo mulle tulee. Lellikkilemmikki myyjät ei ikinä ole varastossa ja heidän toiveet kuullaan ensin. Olin varannu viikon 21 lomalle, mutta toiselle oli luvattu se viikko jo vaikka se ei sitä toivonu edes erityisesti ja mää halusin sen viikon siksi, että saisin viimisen viikon ennen pääsykokeita rutistaa viimisen luku-urakan. "Puhuttelun" jälkeen piti taistella, etten itkeny siellä myymälässä ja yritä siinä sitten hymyillä ja auttaa asiakkaita. VITTU. Se piilovittuilee aina kun siihen on mahollisuus. Meillä oli tettiläinen, josta kaikki tykkäs. Se oli reipas ja tuli aina kysyyn lisää hommaa ja teki kaikki hommat reippaasti. Olin kassalla toisen myyjän ja kyrvän kanssa ja se mulkvisti kommentoi toiselle myyjälle "tuo tettiläinen on sitten reipas, oispa osa meidän myyjistäkin yhtä ahkeria." Se tiesi että olin siinä ihan takana. ja mää tiesin tarkalleen ketä se tarkotti ja se LOUKKAS että mua sanotaan laiskaksi tai muuksi vastaavaksi, sillä aina teen jotaki, enkä tykkää vaan seistä paikallaan. Älkää ikinä hakeko tähän firmaan töihin! Täällä ei tunneta sellaista kuin joustavuus ja myyjien arvostus. Ikinä ei tule kehuja hyvästä kaupasta tai työstä. Todetaan vain, että olisit myyny siihen vielä sen ja sen. Tai oletetaan, että niin se kuuluukin tehdä joten turhaa sää siinä riemuittet.
Kyllä helpotti.
|
|
|
Post by camade on May 12, 2014 14:15:58 GMT 2
En oo päässy vähään aikaan, kun iski semmonen nuha-kuume, johon sisälty silmä-, korva-, otsaontelo-, poskiontelo- ja kurkunpäätulehdus Pää ei kestäny ruudun kattomista, joten siksi katosin
|
|
|
Post by Harine on May 12, 2014 15:01:32 GMT 2
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että onko täällä muita WORLD DOG SHOW 2014 (linkki) menijöitä? Joko koiran kans tai ihan vain kattomaan. Ite ainakin ihan into piukeena odottelen tuota. :3
|
|
|
Post by camade on May 12, 2014 19:16:45 GMT 2
En aatellu, koska mun kalenteri on niin sairaan täynnä jo valmiina Ah, nyt jo noiden ennalta mainittujen tulehdusten lisäksi ilmeni suojakalvontulehdus...Keksiikös kukaan vielä jotain tulehdusta, jonka voisin saada? Kilpirauhanen, oisko?
|
|
|
Post by Harine on May 12, 2014 20:34:36 GMT 2
Toivottavasti saat tuon tulehdusputken katkaistua. Mitä lekurit on sanonu?
|
|
|
Post by camade on May 12, 2014 20:44:22 GMT 2
Ihmetelleet kovasti Sitä on käytössä nyt tulehduslääkkeet ja särkylääkkeet ja kaikenmaailman silmätipat...Mun pitää ottaa kahen tunnin välein silmätippoja O.O Ja jos en ota, silmät muuttuu ihan punasiks ja alkaa vuotaan...
|
|
|
Post by §usipoika on May 12, 2014 22:15:25 GMT 2
Camade, voi sua ja vielä puuttuu keuhkoputken tulehdus (sairastin itse sen viime vuonna kahdesti 3 kk sisällä) ja aivokalvon tulehdus xP
|
|