|
Post by camade on May 13, 2014 7:05:41 GMT 2
Voin yrittää ton keuhkoputkentulehuksen hommata liikkatunnilla, kun on sopivasti jo kurkunpää tulehtunu! Huomasikkos muuten, että laitoin lomaketta siihen naaraspentuun
|
|
|
Post by Rat ki Rani on May 13, 2014 8:53:21 GMT 2
Aivokalvon tulehdusta en suosittele. Voi mennä henki. Mutta mikä ihme on suojakalvontulehdus?
|
|
|
Post by Roxi on May 13, 2014 9:26:46 GMT 2
Melkoista sairastelu täälläkin päässä. En tokikaan itse ole VIELÄ (koputtaa puuta) sairaana, mutta sen sijaan lauantaista asti nuorempi poika tullut isänsä luona kipeäksi ja siitä asti kuumeillut ja edelleen kuumeessa tosin siksakki mennään ylös ja alas. Tänään sitten vanhempi poika perästä toistaiseksi onneksi lievällä lämmöllä, molemmat yskii kilpaa ja nuoremmalla särkylääke pistänyt mahan löysälle. Voitte siis kuvitella millaista täällä on kaiken kukkuraksi olen töistä poissa ja huomenan olisi koulupäivä enkä pääse sinnekkään ^^ Tressaan jo valmiiksi päivää kun pääsen töihin ja suorastaan kettuunnuun ajatuksesta että joku hikihattu tuuraaja tekee työni ja kun itse menen takaisin kaikki on päin honki kuten yleensä on käynyt Noista tulehduksista olen sitä mieltä että jos kierteessä on ja monta tulehdusta yhtä aikaa niin veikkaisin että jokin lääke pissii pahasti koska monen lääkkeen yhtäaikainen käyttöö torjuu toista lääke osaa. Esimerkiksi Burana 800 ja antipiotti eivät minusta kuulu samaan pakettiin ( Tosin ihmiset ovat erillaisia minulle ne eivät sovi) koska burana heikentää antipiotin purevuutta jolloin tulehdus lievenee ja kuurin päätyttyä puhkeaa uudestaan ^^ ( Jännetupen tulehduksessa ainakin. Kiitos tämän yhdistelmän olen ikuisesti kroonisen jännetupentulehduksen orja joka kolmas kuukausi -.- ) mutta paranemisia jokaselle kipeänä olevalle ^^
|
|
|
Post by Harine on May 13, 2014 14:27:06 GMT 2
Kaikille paranemisia! Nyt meikäläinenki on parantunut myös yskästä, mikä tulee aina jälkitautina ihan normi kuumeestaki. Tein virheen kun menin internetin ihmeellisestä maailmasta googlaamaan pääsykoejuttuja ja eiköhän sieltä kaiken maailman urbaanilegendat ja kauhutarinat heti ensimmäisenä pompannut esiin. Rupes taas jänskättään. Mulla on se parisen viikkoa enää pääsykokeisiin. Yritin siis jotakin keskustelua tämän kevään filosofian pääsykokeista löytää, mutta tuloksetta.
|
|
|
Post by camade on May 13, 2014 15:35:46 GMT 2
Suojakalvo estää paskaa pääsemästä silmään (niinkun ihan sisälle)...Se oli silmätulehduksesta johtuen niin tulehtunu, et siitä irtos riekale o.o
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 13, 2014 15:37:37 GMT 2
Ai, ai, ai, ai...... Luin näitä tulehdusjuttuja ja todellakin olen kiitollinen, ettei mulla oo noita.
|
|
|
Post by Rat ki Rani on May 14, 2014 13:09:49 GMT 2
camade, auts. D:
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on May 14, 2014 13:59:12 GMT 2
auuu... kuulostaapa pahoilta nuo kaikenmaailman tulehdukset sun muut. Paranemisia sinnepäin:D Onneksi ei ole omalle kohdalle osunut moisia vaivoja. Minulla vaan tuo koulu joka tekee epäaktiiviseksi
|
|
|
Post by camade on May 14, 2014 15:54:08 GMT 2
Kyllä tää tästö paranee Ja koulu nyt on tän edellä, ei noilla nyt niin kiire oo. Ittelläkin neljä esitystä ens viikonloppuna sirkuksesta, jee...
|
|
|
Post by camade on May 17, 2014 18:53:35 GMT 2
Nyt on sitten ekat kaks sirkusesitystä takana...Ja muuten jännitti, koska näyttelin sähköiskun saanutta tolpassa
|
|
|
Post by Harine on May 17, 2014 20:13:00 GMT 2
Vastailen peliviesteihin seuraavan kerran ensiviikon puolessa välissä. Oon luku-urakassa kaks päivää jäljessä, koska pomo anto kaks työpäivää mulle (ens ma ja ti), ja niiden piti olla vapaata. Nyt on siis seuraavat kolme päivää samassa päivässä namnam-työt ja luku. Sitten ens ke matkustan toiselle puolelle Suomea, joten tässä on nyt vähän hulinaa. Siellä sitten taas vastailen.
Käyn kurkkailemassa joka päivä, mutta vastauksiin en löydä nyt aikaa. (en halua sytästä turhaan kökkö vastausta) Pakko saaha aikataulu kiinni nyt. Anteeksi vain kaikille, joiden kanssa on peli kesken.
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 18, 2014 13:52:36 GMT 2
Meillä on kaksi kissaa, oikeastaan ne on pentuja, alle kuus kuukautta. Toinen niistä on hirveä ulkoilufriikki ja se karkailee aika usein. Tänäänkin se karkas ja tuli kotiin just melko äskettäin. Äiti meni pihalle ja naapuri kerto sille, ETTÄ JOTKUT NAAPURIN POJAT ON HEITELLY SITÄ MEIÄN KISSAA KIVILLÄ JA UHANNU TAPPAA SEN!!!! Siis mitä?!?!?! Mä en ymmärrä enää mistään mitään!! Mitä niillä on Tallua vastaan? (Tallu eli Talex on siis se meiän kisu). MUT SIIS MITÄ?! Mä menin huutamaan niille pojille, mut sitten siihen tuli niiden äiti sillain "sähän et saa mun poikia komennella!" Se muutenkin antaa niiden tehä ihan mitä vaan, ne on rikkonu täällä aitojakin ja repiny istutettuja kukkia irti maasta. SIIS MITÄ?!?! MIKÄ NIILLÄ ON ONGELMANA?!?!Se on pelkkä kissa, SE EI OLE TEHNYT NIILLE MITÄÄN PAHAA!!
|
|
lugo
Juuri saapunut
|
Post by lugo on May 21, 2014 19:57:17 GMT 2
... anteeksi tuplaviesti/postaus, mutta onko kaikki vielä elossa? o.o En oo nähny mitään elämää täällä moneen päivään...
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on May 21, 2014 21:22:06 GMT 2
Hahah lugo, elossa olen mutta piilossa kaikkien kiireiden ja väsymyksen alla :/
|
|
|
Post by Rat ki Rani on May 22, 2014 7:19:19 GMT 2
Ratkiekin on miten kuten hengissä, yritän tässä koota energiaa vastailla peleihin/aloitella niitä, mutta aika tiukkaa tekee. ._.
|
|