|
Post by §usipoika on May 22, 2014 18:42:03 GMT 2
Logo elossa ollaan mutta itsekin olen väsynyt ja yritäs keräillä voimia. Tuo kissa juttu on kyllä törkeetä! Ainoita asioita joihin minulla ei riitä.ymmärrystä on juuri kun viattomat eläimet kärsii...
|
|
|
Post by Rat ki Rani on May 26, 2014 12:57:28 GMT 2
Olen hämmästynyt, sain kerrankin kaikki pelini vastatuiksi samanaikaisesti.
|
|
|
Post by Roxi on May 26, 2014 17:36:56 GMT 2
(turhautunut tuhahdus) Elossa olen vaikkakaan en ole täällä juuri mitänä jännää aikaiseksi saanutkaan. Eilen sain väsättyä Kauhulla pelin alkua mutta siihen se sitten jäikin. Karmiva tressi tulevasta syksystä ja epätietoisuudesta ja se aiheuttaa taasen mielipahaa itselleni kun en saa ajatuksia kasattua mitenkänä niin että kykenisin pitämään itseni vahvoilla taistellakseni lasten vuoksi exääni vastaan joka kääntää kaiken minun viakseni ja tekee minusta hinnalla millä hyvänsä huonon ihmisen/äidin.. Eli tämä sama rumpa jatkuu yhä ja aika käy vähiin eikä loppuutlsota saada aikaiseksi yhteisymmärryksessä.... Tämä vie siis minulta ainakin ison osan keksittymisestä peleissä niinkun monessa muussakin siihen runnotaan kotiaskareet ja työt kaupanpäälle.
Mutta palatakseni edellisiin krijoituksiin niin tuo Kissa juttu on kyllä jotain niin käsittämätönta etten ylipäätään edes tiedä mitä sanoa. suorastaan V.....tuttaa moinen käytös oli eläin mikä hyvänsä itse poden huonoa omatuntoa jo siitä että hiiri on jäänyt killeriin ja kuollut siihen niin saati sitten suuremmat eläimet kuten koti eläimet. Marisen miehelleni jo pelkästään siitä ettei koira ole päässyt jonain päivänä kyllin pitkälle lenkille jos minä en ole istä ehtinyt viemään.
|
|
|
Post by Harine on May 26, 2014 18:43:47 GMT 2
Roxi, tiedän tasan tarkkaan mitä stressi ja etenkin se TIETÄMÄTTÖMYYS tekee (mulla eri syistä) ja voin todeta että ihan syvältä on! Voimia sinne hirveesti!
Mulla tuli ihan älyttömät kuumotukset justiinsa kun keskiviikkona pääsykokeet ja nyt kylmäsi sisälmyksiä ihan hirveesti ajatus. Tarkotuksena vetää tekstiä nyt vaan ihan täysillä loppuun asti, muuten syytän itteeni siitä etten yrittäny tarpeeks, jos käy huono säkä eikä onnaa VIELÄKÄÄN. Filoon tulee 6 lisäopiskelupaikkaa tälle vuodelle, joten mahikset on vähän paremmat, mutta jännittää niin perskuleesti jo. Oon aina sellanen joka jännittää sikana etukäteen ja ite koetilanteessa oon aika rauhallinen. Parempi niin päin.
|
|
|
Post by camade on May 31, 2014 14:50:15 GMT 2
Oh, tännehän on tullu uutta verta owo Anteeks pieni taukoni, oli erikoisviikko koulussa ja olin vedettynä vähän kaikkialle ja viime viikonloppuna oli ryhmänohjaajakoulutus
|
|
|
Post by §usipoika on Jun 1, 2014 21:20:47 GMT 2
Joo minäkin täällä pyydän kovasti anteeksi epäaktiivisuuttani, mutta ei ole yksinkertaisesti ollut voimia/ aikaa käydä täällä, tämän viikonkin olen riparilla isona ja se imee kaiken ajan, sekä voimat. Mutta lupaan tulla vastailemaan ja hoitamaan tärkeitä ja kiireellisiä asioita mahd. pian
|
|
|
Post by Harine on Jun 2, 2014 10:41:22 GMT 2
Huh, hahmotietojen päivitykseen menee yllättävän kauan! Viisi hahmoa ja 2½ tuntia. Olisi pieni kutina tehdä uusi hahmo, mutta en tiedä millainen. : DD Kyllähän noita jo tossa on mutta aika hyvin levittäytyneet lähes joka laumaan ja joka tapahtumaan, ettei ainakaan toimeettomana ole... Edit: Sainpas hahmon luotua. Idea on muhinut ja muotoutunut jo kuukausia.
|
|
|
Post by §usipoika on Jun 12, 2014 12:48:35 GMT 2
Hei, nyt pääsin taas tänne ja vastailin tietääkseni kaikkiin peleihin(potkikaa jos en) ja hoidan vielä muutamia tärkeitä asioita tänään jossain vaiheessa tai ainakin yritän Mites lupuslaisilla on mennyt?
|
|
|
Post by camade on Jun 15, 2014 18:29:10 GMT 2
Nyt on sitten vaeltamiset lapissa tältä osin vaellettu! Hurjimpana juttuna mieleen jäi ehkä se, että tuli nähtyä poron jämät, joita ympäröi suden jäljet O.O Lapin luonto, karu mutta kaunis
|
|
|
Post by Harine on Jun 30, 2014 20:25:30 GMT 2
MEITSI PÄÄSI KOULUUUUUUUN!!!
|
|
|
Post by §usipoika on Jun 30, 2014 22:05:55 GMT 2
Oi hyvä Harine!!! Onneksi olkoon!
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on Aug 8, 2014 19:33:41 GMT 2
Loin tuonne nyt tommoisen pelin, jossa Korpinkutka ongelmoi siitä ettei ole nähnyt ketään laumastaan vähään aikaan. Toivon lauman osalta on ollut aika hiljaista koko kesän, joten ehkä sitä voisi vähän herätellä? Mites alkaako ihmisillä jo kesäkiireet hellittää?
|
|
|
Post by Rinskus on Aug 9, 2014 8:36:00 GMT 2
Kiireet hellitti ko työt loppu, koulu alkaa tiistaina, mutta se ei nyt ole mitään~ olen vain niin laiska ko on nii kuuma D: kroppa ei kestä ja aivot jummaa kivasti...
|
|
|
Post by Roxi on Aug 9, 2014 16:38:15 GMT 2
Helteet ja työt täällä kanssa vienyt voimia lomat on lusittu ja helteet senku jatkuu on kuuma aivan liian kuuma. Ilokseni voin kuitnekin sanoa että kiista lapsista on vihdoin ohi ja minähän sen voitin ;D eli pikkuhiljaa täälläkin yritetään päästä eteenpäin huonosta tähän mennessä kuluneesta vuodesta. Pelejä olen yrittänyt saada aikaiseksi mutta niitä on aika moni ilmeisesti kesken kesän aikana Toivon ryhmästä minulla ei ole hahmoa mutta Kauhun voisin lytätä peli seuraksi jos kelpaa hän
|
|
|
Post by Harine on Aug 10, 2014 20:02:37 GMT 2
Onnea Roxi hirveästi!
Meikäläisellä on tämä muutto homma vieny aikaa. Pakkailu ja kamojen karsinta ja nyt parin päivän sisällä muutto toiselle puolelle Suomea. Kyllä se sitten helpottaa kun oon saanu kaikki asiat hoidettua ja järkättyä.
|
|