|
Post by §usipoika on Aug 10, 2014 22:21:16 GMT 2
Joo minä olen todella, todella pahoillani epäaktiivisuudestani, mutta en taida olla ainoa ;P yritän tässä päästä taas aktivoitumaan ja hoitamaan näitä tärkeitä asioita kuten Ruusun pennut ja Toivon lauma... mutta minun on hieman hankala tehdä mitään kun Hetistä ei ole kuulunut mitään ja kaksi Toivon poppoon jäsenistä on hetin joten ilman heitä ryhmä on liian pieni mihinkään yrityksiin... nyt tosin aloitan koulun huomenna ja sitten tiistaina lähden Norjaan ja tulen vasta la-su yönä joten en pääse tänne ens viikolla :/ Ja paljo onnea Roxi
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Aug 18, 2014 7:21:40 GMT 2
Ratkie pahoittelee myös, hajotin selkäni.
|
|
|
Post by Roxi on Aug 19, 2014 16:39:56 GMT 2
Huah, vihdoin ja viimein tämäkin osio foorumista suostuu toimimaan minulle Olen jo tovin yrittänyt useampaakin topikia auki ja saan ehanan karhu kuvan toeamaan Sorry Koska syystä tai toisesta tämä ei pitänyt koneestani xD Joka tapauksessa täällä päässä alkaa todella olemaan iiiiison plussan puolella niin moni asia etten voi olalk uin tyytyväinen kuten tuo työtön rakkauspakkaus sai töitä Vihdoin ja viimein. Lapset viihtyvät päiväkodissa ja eskarissa raha asiat suhteellisessa kuosissa Pääsin vihdoin irti kelasta Työ maistuu edelleen puulta opiskelun rinnalla mutta ehkä sen kestän ;D Ja pyrin tässä nyt skarppaamaan toden teolla hahmojen kanssa ja laumauutisten ynnä muiden minun kontolla olevien juttujen perään. ( Ja korjauttaa tämän ehanan näppäimistöni joka tykkää kovasti lykätä omiaan väliin jos toiseenkin. Mutta ehkä olette jo tottuneet siihen ettei tekstistäni saa selvää jos sitä yrittää lukea tarkasti ;D Ratkie hoitaa nyt selkänsä eikä rehki yhtiä mitiä tai pistän Korpin hätiköimään sinne
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Aug 20, 2014 11:41:07 GMT 2
*siirtää Kuuran puolustusasemiin*
|
|
|
Post by Harine on Aug 20, 2014 18:33:35 GMT 2
Oho, mites nyt siis pitää toimia.
|
|
|
Post by Het on Sept 4, 2014 14:31:48 GMT 2
apua pakko ilmoittautua elävien kirjoihin, syntisen pitkä aika siitä kun viimeksi olen täällä käynyt kaikenlaista uutta on näköjään tapahtunut, nuormetsällä on nnäköjään uusi alfa
|
|
|
Post by Roxi on Sept 4, 2014 16:02:02 GMT 2
Tervestuloa Het takaisin jos suinkni ehdit kiireiltäsi niin voit Kyyn tuppasta aarnimetsän laumapalaveriin otaksun että Kyy läpäisi liittymisen joten olen laskenut hänet joukon jatkoksi Ja Ratkietakin siellä kaivataan Tarkoituksena ei ole tehdä mitänä romaanimaista pitkää peliä vaan saada sen pois alta mahdollisimman noepasti että voin päivittää tietoja laumauutisiin
|
|
|
Post by Het on Sept 4, 2014 17:45:00 GMT 2
haha voi kiitos kaunis! ahaa asia selvä menen mitä pikimmiten vastailemaan sinne päin
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Sept 5, 2014 7:18:11 GMT 2
Ooh mitä, Aarnimetsällä laumapalaveri? Menen heti->
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 5, 2014 12:20:38 GMT 2
Het!!!!! Vinhdoinkin takss!!
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 5, 2014 12:21:14 GMT 2
Het!!!!! Vinhdoinkin takss!!
|
|
|
Post by Het on Sept 5, 2014 16:50:48 GMT 2
jepjep sun ansiostas taas innostukseni syttyi !
|
|
|
Post by Silkki on Sept 8, 2014 21:17:48 GMT 2
Jos hahmoilla on joitakin tärkeitä pelejä kesken, kannattaa pelata niitä vauhdilla, koska kohta koko niiden tuntema maailma kääntyy päälaelleen Pysykää kuulolla! Lisää infoa varmaan viikon sisään, ja sen jälkeen eletään Lupuksessa jännittäviä aikoja.
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 8, 2014 22:01:13 GMT 2
Uu, onkos tämä taas niitä "vuotuisia" tulipalo tyyppisiä juttuja?
|
|
|
Post by Harine on Sept 9, 2014 7:09:56 GMT 2
Tää on jotain jännempää, luulisin!
|
|