|
Post by §usipoika on Jul 11, 2015 12:13:05 GMT 2
Haha okei xD itteeki kyl hävettää kun on lukenu vuosien takaisia pelejä...
|
|
|
Post by Rinskus on Jul 11, 2015 17:45:14 GMT 2
XDD joo se on kamalaa jos lukee vanhoi pelei ja niis on jotai, mikä aiheuttaa facepalmin :'D
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Aug 27, 2015 11:10:22 GMT 2
Minulla on alfa-ongelma. Lauman arvojärjestys on muuttunut ja se sekä laumauutiset tarvitsisi päivittää, mutta topicit ovat Roxin tekemiä, eikä minulla ole näin ollen oikeuksia muokata niitä. Tempaisenko vain uudet pystyyn?
|
|
|
Post by Rinskus on Aug 29, 2015 9:05:13 GMT 2
Mun mielestä voisit heittää uuden pystyyn ^^ Oon tässä pohtonu mitä teen Kaamoksen kanssa, kun herra on myös alfa nyt... taidan vielä toistaiseksi toivoa, että Roxi palaa
|
|
|
Post by §usipoika on Aug 31, 2015 11:21:40 GMT 2
Mulla on hirvee hinku päästä pelaamaan mutta kaikki hahmoni jumittavat
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Sept 2, 2015 8:45:43 GMT 2
Minä taas haluaisin pelata mutta tiedän että jumitan, joten kaikki suuttuvat minuun.
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 2, 2015 8:53:17 GMT 2
Mä en ainakaa suutu kellekkää, koska elämä on ja aina ei ehdi/kiinnosta vastata
|
|
|
Post by Roxi on Sept 2, 2015 10:40:04 GMT 2
Kas täälläkin on elämää :-D en tiedä kykenenkö muuttamaan asetuksia mitenkä päin täytyy katsoa kun kotiin pääsen mutta lluultavasti voit aivan hyvin tehdä uuden niin poistan sitten tuon omani pois. Itselläni on ollut paljon puuhaa tässä oikeastaan jo vuoden verran säätänyt kaiken moista lapset vievät aikaa ja ogella olen pelaillu toisessakin peliasä kun gäällö ei ole juuri mitään elämää pelien suhteen ollut
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Oct 2, 2015 9:19:31 GMT 2
Laumauutiset & lauman arvojärjestys päivitetty.
|
|
|
Post by Het on Nov 3, 2015 12:13:56 GMT 2
Heips kaikki, oli ihan PIENIÄ ongelmia kirjautumisessa kun pitkään aikaan ei oo tullut käytyä mut halusin vain ilmoittaa että oon taas kuvioissa mukana : >
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on Nov 6, 2015 19:42:13 GMT 2
Kaskas, tämä paikkahan alkaa osoittaa heräämisen merkkejä. Kenties ei sitten vielä ollutkaan Lupuksen aika vaipua unholaan. Pitäisikö sitä nyt sitten itsekin tempaista, ja päivitellä vähän hahmojen meininkejä? x)
|
|
|
Post by Het on Nov 6, 2015 22:09:44 GMT 2
haha, tuumin itsekin että nyt taitaa olla mun pelailut pelattu mutta katsos vaan päivittelin kans hahmojen tietoja tuntuu jotenkin tönköltä nuo vanhat rustaukset
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on Nov 6, 2015 22:17:08 GMT 2
Jep, ainoana vaan nyt kun omia hahmojaan ja niiden tilanteita herättelee, niin rupeaa ärsyttämään muiden kaikkien tapahtumien jummaus, koska se estää viemästä omia suunnitelmiaan eteenpäin, jos ymmärrät.
Ja sitten sekin että täällä nyt kuitenkin on varsin hiljaista, ja laumojen tilanteet tosi epäselviä. (Toivon poppoota lukuunottamatta xD )
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Nov 7, 2015 0:59:42 GMT 2
Pelaamaan kaikki, kiitos juu.
|
|
|
Post by Rinskus on Nov 7, 2015 9:54:25 GMT 2
Mulle tuli tässä mieleen, että tarttisko Silkiltä kysellä miten hän aikoo jatkaa vai onko jatkamatta, että olisiko pelaajien kannalta hyvä valita uus admin tai toinen admin Silkin rinnalle ylläpitämään tätä kaikkea, ilman adminia tuskin päästään kovinkaan pitkälle? Ihan vain tällainen aamuinen ajatus pulpahti mieleen..
|
|