|
Post by Roxi on Nov 7, 2015 12:50:52 GMT 2
Peliä tosiaan vaikea herätellä pelkkien pelaajien voimalla kun oikeudet minkänä päivittämiseen ei oikein riitä
|
|
|
Post by Silkki on Nov 7, 2015 14:46:58 GMT 2
Heippa!
Hienoa että teillä riittää intoa jatkaa peliä - minä olin jo valmis sen kuoppaamaan meiningin hiipuessa, mutta jos teiltä tosiaan intoa löytyy niin ehdottomasti pidetään Lupusta pystyssä. Voitaisiin laittaa pystyyn taas kunnon aivoriihi jossa setviä mikä on pelin nykytilanne ja miten siitä kannattaa tällä hahmo- ja pelaajamäärällä jatkaa. Onko esimerkiksi tarpeen pitää neljää laumaa pystyssä vai luovutaanko jostain, ja miten reviirit sun muut jaetaan.
Ja minä olen valmis jakamaan mode- ja adminoikeuksia eteenpäin tarvittaessa, joten keskustellaan siitäkin. Laitan pystyyn tämän päivän aikana suunnitteluketjua, johon toivon että hyppäätte kaikki aktiivisesti mukaan, niin laitetaan peli taas pyörimään täydellä teholla.
|
|
|
Post by §usipoika on Nov 7, 2015 14:51:24 GMT 2
SILKKII!!! Olisi kyllä hienoa saada taas peliä heräteltyä ja saada uusia innokkaita pelaajia mukaan
|
|
|
Post by Silkki on Nov 7, 2015 14:57:35 GMT 2
Joudunkin heti ottamaan hieman takaisinpäin aiempia sanojani; en ole foorumin luoja (eli en ole admin-tunnuksien alla), joten valitettavasti en voi jakaa eteenpäin oikeuksia. Trisha on tämän foorumin alkuperäinen luoja, joten ainoastaan hän voi jakaa oikeudet eteenpäin. Jos siis tahdotte enemmän jakoa muokkausoikeuksiin, siinä tapauksessa joudumme ottamaan yhteyttä Trishaan tai laittamaan pystyyn uutta foorumia.
Mutta mitä nyt tähän hetkeen tulee, minä pystyn muokkaamaan kaikkea mille on tarvetta. Kunhan saan ketjun pystyyn, toivon että tulette sinne ilmoittamaan kaikista muutoksista joita on jo tapahtunut, niin siirtelen ja muokkailen viestejä sitten sitä mukaa. Lisäksi voisi olla hyvä suorittaa foorumin siivousta - poistaa epäaktiivisia käyttäjiä ja hahmoja sun muuta, niin päästään vähän paremmin kärryille siitä, paljonko täällä oikeasti on mukana hahmoja ja pelaajia.
|
|
|
Post by Rinskus on Nov 7, 2015 19:44:30 GMT 2
Hjeeii Silkki C:
Jos katsotaan ensin vaikka mikä on pelin tilanne ja sit mietitään uutta foorumia tai Trishaan yhteydenottoa? Uuden foorumin luonnilla voisi ehkä olla etunsa niin tulisi kaikki tiedot päiviteltyä ja sen sellaista ehkä luontevammin? Työtä siinä tietenkin olisi aika paljon..
Taisin just toistaa kaiken mut noohh, suoraan ajatuksia sen enempää miettimättä ^^'
|
|
|
Post by Het on Nov 7, 2015 20:58:16 GMT 2
tuntuu vain että justhan tää uusi foorumi tehtiin vaikka onhan siitäkin todellisuudessa jo aikaa :'D mutta laumojen yhdistely kuulostaa järkevältä idealta, suurimmassa osassa on enää 3 tai 4 hahmoa jäljellä.. toivon lauma taitaa tällä hetkellä olla suurin (?)
|
|
|
Post by Silkki on Nov 7, 2015 21:29:37 GMT 2
Minä pitäisin uuden foorumin luomista vasta viimeisenä vaihtoehtona, lähinnä sen takia että se vaatii jälleen paljon työtä ja no, siinä hukkuu jälleen osa pelin historiaa kun vanhat pelit jäävät kadoksiin. Otan yhteyttä Trishaan ja keskustelen mahdollisista muista vaihtoehdoista, jotta saataisiin homma toimimaan näppärästi eikä jouduttaisi aloittamaan taas ihan alusta.
Pohdin tässä, että laittaisin kunnon suunnitteluketjun pystyyn sitten siinä kohtaa, kun saadaan tämä foorumin siivous päätökseen ja nähdään varmasti, paljonko hahmoja on mukana. Olette toki vapaita pallottelemaan ideoita ennen sitäkin aivan kuten aina ennenkin, mutta varsinaisia päätöksiä aletaan tehdä vasta siinä kohtaa kun on pelaaja- ja hahmomäärät selvillä. Kuulostaako tämä kaikkien korvaan fiksulta?
|
|
|
Post by §usipoika on Nov 8, 2015 12:31:10 GMT 2
Musta toi ainaki kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, itsellä vaan huoli Ruusun tilanteesta kun sillä kuitenkin on nuo pennut...
|
|
|
Post by Roxi on Nov 8, 2015 16:04:03 GMT 2
Mitä mieltä väki on jos kaikkilla on käytössä skype? ja tekisimme siellä ryhmä keskustelun missä voisi pohtia tätä ehkä aktiivisemmin mitä tehdään laumojen ja hahmojen suhteen kun tätä tilannetta tässä nyt avataan ?
|
|
|
Post by §usipoika on Nov 8, 2015 16:07:46 GMT 2
Mulle ainakin käy
|
|
|
Post by Silkki on Nov 8, 2015 16:17:19 GMT 2
Kaikki halukkaat voivat lisätä minut skypessä (mapiyahuyana on käyttäjänimi) niin laitan sitten pystyyn ryhmän johon kerään teidät. Sellainen pyyntö vain, että kertokaa siinä kontaktipyynnössä kuka olette Lupuksessa niin en jää suotta ihmettelemään keitä lisäilen mihinkin :)
Ja tarkennuksena tosiaan niille, jotka eivät ole aiemmin olleet osana näitä ryhmäkeskusteluja; tarkoituksena on hyödyntää skypen pikaviesti-mahdollisuutta, eikä suinkaan keskustella webkamerakuvan välityksellä. Eli ei kannata sitä säikkyä, käytännössä siis kyseessä on ihan perinteinen chatkeskustelu.
Edit// Ja skypen lisäksi tarkoituksena on myös ruotia näitä foorumilla läpi, joten jos et halua mukaan skypekeskusteluun, älä huolestu, pääset silti sanomaan oman mielipiteesi.
|
|
|
Post by Roxi on Nov 8, 2015 16:22:02 GMT 2
Minä taisinkin eilen lisäillä ihmisiä skypeen mutta en nyt muista mainitsinko jokaiseen lisäykseen mistä olen Mutta käyttäjä nimeni on kyllä sielläkin Roxi
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Nov 8, 2015 21:11:51 GMT 2
Minä luullakseni yritin huudella Silkin suuntaan Skypessä, mutta en ole varma onnistuiko se vai teinkö jotain väärin. Musta toi ainaki kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, itsellä vaan huoli Ruusun tilanteesta kun sillä kuitenkin on nuo pennut... Ei Kuuraa saa luopumaan laumasta jossa on pennut niin helposti.
|
|
|
Post by Rinskus on Nov 8, 2015 21:38:53 GMT 2
Jos joku osaa/ehtii ni mut voi sitten lisätä siihen ryhmään ^^
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on Nov 9, 2015 21:45:42 GMT 2
Fiksulta kuulostaa teidän pohdinnat.
Vaikka eihän noita laumojenreviireitä enää ole neljää (sen tulipalon takia?) joten missä aarnimetsän ja nuormetsän laumat tällä hetkellä pystää? Vai eivät yhtään missään, pelin hiljennyttyä. Järkevältä kuitenkin minusta kuulostaa laumojen yhdistely. Uutta foorumia en tähän väliin tahtoisi, ja uskon kyllä ettei tällä foorumilla niin paljon epäselvyyttä aiheuttavaa roskaa ole, etteikö sitä näppärämmin täältä poistaisi. Selvyyttä pelin tilanne kuitenkin vaatii.
|
|