|
Post by Silkki on Jun 1, 2014 19:58:55 GMT 2
Koska kyselyn mukaan yli puolet pelaajakunnasta käyttää tai on valmiita käyttämään Skypeä, saavat kaikki halukkaat ilmoittaa skypenimimerkkinsä tähän listaan. Voitte lisäillä toisianne Skypessä (viestissä kannattaa kertoa että on Lupuksesta sekä täällä käyttämänsä nimimerkki, niin sekaannuksilta vältytään) ja minä lisään jokaisen Lupuksen omaan ryhmäkeskusteluun. Nimimerkin kertominen tässä listassa on täysin vapaaehtoista. Mikäli toivot, että nimimerkkisi poistetaan listalta, otathan yhteyttä yksityisviestillä.
Skypessä ei tarvitse käyttää videopuhelutoimintoa, eli kenenkään ei tarvitse näyttää omaa naamaansa tai puhua ääneen, vaan edelleen saa kirjoittaa nimimerkin takaa. Viestit vain tulevat kaikille paikallaolijoille näkyviin reaaliaikaisesti, joten keskustelu etenee nopeammin ja muihin pelaajiin on helpompi tutustua.
Skypenimimerkki, pelaaja mapiyahuyana, Silkki heimotus, Harine janskupox, Roxi Rinskus, Rinskus nuputar, huurre hetaleht, Het
|
|
|
Post by Harine on Jun 1, 2014 20:02:11 GMT 2
heimotus, Harine
|
|
|
Post by Roxi on Jun 1, 2014 20:07:29 GMT 2
janskupox, Roxi
|
|
|
Post by Rinskus on Jun 1, 2014 20:43:44 GMT 2
Rinskus, Rinskus
Jos jostain syystä tämä Rinskus ei toimi, R R ja jos ei sekään niin ilmotelkaa~
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on Jun 2, 2014 11:31:30 GMT 2
nuputar, huurre
|
|
|
Post by Roxi on Aug 31, 2014 12:44:15 GMT 2
jostain kumman syystä minulla ei skype toimi koneella enää lainkaan eikä auttanut uudelleen asentaminenkaan moiseen ongelmaan. Puhelimella toki toimii mutta en sitä niin usein käytä sillä syö akku ihan pirusti. Mutta minut saa tarvittaessa kyllä täältä kiinni yv.lläkin
|
|
|
Post by Het on Sept 6, 2014 15:31:07 GMT 2
Minutkin saa lisätä, hetaleht
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 18, 2014 14:33:39 GMT 2
Mä en oo varma tästä mun nimestä mutta Susanna_Maria98 jos joku voisi sitten hihkaista minulle jos se ei toimi niin yritän korjata asian ja sitten kyllä mulle saa neuvoa miten sen voi tarkastaa
|
|
|
Post by mmmmmmmm on Jun 17, 2015 17:04:56 GMT 2
chgkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkölllllllllllllllllllllllllllllllllöööööööööö
|
|
|
Post by Rinskus on Jul 5, 2015 12:52:22 GMT 2
Pientä päivitystä: skypenimeni on nykyisin Kammleh ^^
|
|
|
Post by §usipoika on Jul 7, 2015 22:17:37 GMT 2
Mun Skype on Susu TheSusipoika
|
|