|
Post by Harine on Sept 16, 2014 13:17:57 GMT 2
Roxin mystiset ajatukset.... Been there done that. Se luultavasti tarkottaa sitä, että jossaki välissä tippuu pommi ja ainaki meikäläinen on lähes kita ammollaan. (Hyvässä mielessä) Luovia ideoita ja ajatuksia ilmeisesti tulossa. Kodin hoito on työlästä. r__r Tahtoo astianpesukoneen! Aikasemmin osa-aikasissa töissä se oli helpompaa, mutta koulun ja lukemisen keskellä ei meinaa motivaatiota (ja aikaa) imurointiin tai tiskaamiseen löytää mistään.
|
|
|
Post by Roxi on Sept 16, 2014 18:59:59 GMT 2
*Hieroo käsiään yhteen* Yritys on kova ;D Ja mitä kotitlöihin tulee en enää itsekkään tiedä olenko tulossa hulluksi vai mitä ihmettä elämässäni tapahtuu vietän arkipäiväni tehden 8 tuntia siivoustyötä koulussa ja kaupungin teatterilla. Juoksen hihihatussa hakemaan lapset kotiin tarhasta ja aloitan ruuan laiton huomaan että kello on jo kuusi ja lan huhkimaan kotitöiden parissa vaikka meillä on astianpesukone saan hepulin jo sen täyttämisestä elän nykyänä päiväni kalenterin varassa
|
|
|
Pälätykset
Sept 16, 2014 21:53:26 GMT 2
via mobile
Post by Het on Sept 16, 2014 21:53:26 GMT 2
oivoi teitä, tsemppiä hurjasti arkeen molemmille! kyllä se välillä tuntuukin ja saakin tuntua rankalta. Itse asustelen vielä kotona niin ei vastuuta ole vielä yhtä paljon :')
|
|
|
Post by Rinskus on Sept 17, 2014 14:57:18 GMT 2
Koti työt on kyllä rasittavia D: Onnea vain teille!
Hoi! Mites tuo Sysimetsän laumakokuuntuminen? Voiko sen jo siirtää pelattuihin peleihin? Lähinnä ajattelin, että saisin heivattua Virvan piakkoin sitten pois ja keskittyä Kuukiveen~
|
|
|
Post by Harine on Sept 18, 2014 8:11:13 GMT 2
Mua jännittää Skotlannin vaalit aika paljon! Varmaan siksi koska haaveilen pääseväni joskus vaihtoon Edinburghiin... :3 Saa nähä miten käy kummanki edellisen osalta. :'D
|
|
|
Post by Silkki on Sept 18, 2014 17:40:18 GMT 2
Joo, täälläkin odotetaan jännityksellä Skotlannin vaalien tulosta. Ajattelin hakea sinne opiskelemaan ensi keväänä, joten... Katsoo nyt, mitä skotit päättää.
|
|
|
Post by Harine on Sept 18, 2014 18:03:29 GMT 2
Uuu! Mitä katoin noita lukukausimaksuja nii oli silti aika hintavaa meikäläiselle. Joudun siis vaihtoon mennessäki maksaan sitä koska Turun yliopistolla ei oo yhteistyösopimusta Edinburghin yliopiston kanssa. Mut meen tasan sinne vaihtoon mikä kiinnostaa. En halua tyytyä johonki ok paikkaan joka ei kiinnosta. Comenius-projektissa lukiossa jouduin huonoimpaan paikkaan eli Puolaan viikoksi ja opin siitä ettei kannata tollasissa asioissa tyytyy mihinkää huonompaan. Se Puolan reissu oli aika hirvee reissu. Itse äänestäisin YES jos oisin skotti EDIT: Nuormetsäläiseeet~ kokoontumispeli ois tosi jees saaha alta pois.
|
|
|
Post by Silkki on Sept 18, 2014 18:29:39 GMT 2
Sehän siinä ois, että EU-jäsenmaan kansalaisena ei tarvitse maksaa lukukausimaksuja Skotlannissa. Ei mulla muutoin ois varaa opiskella Glasgow'ssa tai Edinburghissa, mutta kun ei tarvitse maksaa muuta kuin oma eläminen, pitäis onnistua. En tiedä, miten systeemi muuttuu, jos skotit äänestää kyllä.
|
|
|
Post by Harine on Sept 18, 2014 19:00:18 GMT 2
No skotit on mun käsityksen mukaan enemmän EU-myönteisiä ku englantilaiset, joten ne aika varmana pyrkii EU:hun jos irtautuvat. Bloombergiä katon nyt aika paljon, sieltä mun käsitykset tulee tällä hetkellä.
|
|
|
Post by Silkki on Sept 18, 2014 19:40:51 GMT 2
Joo, mutta se on sitten eri asia, koska ne pääsisi EU:hun jne. Kuuntelen Disney-musaa ja tää on taas vaihteeksi parasta ikinä. Disney <3
|
|
|
Post by Harine on Sept 18, 2014 19:52:51 GMT 2
No eri lehtijutuissa on vähän uhkailtu et Skotlanti vois aika nopealla aikavälillä liittyä, mut en tiiä sit mitä tässä "nopealla" tarkotetaan. Ah Disney! Yleensä viikonloppu iltaisin päädyn hoilaamaan Disneyn tuttuakin tutumpia biisejä. :3
|
|
|
Post by Roxi on Sept 18, 2014 20:09:52 GMT 2
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Sept 19, 2014 16:40:15 GMT 2
Tekaisinpa Aarnimetsälle uuden laumakokoustopicin tuossa joutessani.
|
|
|
Post by Harine on Sept 19, 2014 19:33:07 GMT 2
Kaksi sanaa: Vain elämää!! <3
|
|
|
Post by Rinskus on Sept 19, 2014 19:35:55 GMT 2
Mä en oo enne kattonu yhtäkää jaksoo mut nyt katson koska Toni Wirtanen<3
|
|