|
Pälätykset
Sept 19, 2014 19:38:35 GMT 2
via mobile
Post by Het on Sept 19, 2014 19:38:35 GMT 2
Pitäis itekki alkaa kattoon :') viimekauden katsoin mut nyt tää kausi on jäänyt vähemmälle..
|
|
|
Post by Roxi on Sept 19, 2014 20:44:13 GMT 2
Toni Wirtanen on ainoa syy miksi katsoisin koko touhua Muussa tapauskessa jäisi katsomatta Xd Tosin jäi tämänkin päivän jakso näkemättä koska vamma maailma kaatuu niskaani
|
|
|
Post by Rinskus on Sept 19, 2014 20:50:48 GMT 2
Harkitsen kyllä vakavasti et jätän katsomatta koska toi yks huojuja Vartiainen... >__>
Aijjai Roxi :c
|
|
|
Pälätykset
Sept 19, 2014 21:35:34 GMT 2
via mobile
Post by Harine on Sept 19, 2014 21:35:34 GMT 2
Mun mielestä tällä kaudella ei oo ketään ärsyttävää. Viime kaudella otti todella pattiin se abreu. Oon ollu pienempänä gimmel fani joten vartiainen on sitä kautta soluttautunu mun musiikkiin.
Kone on muuten syvältä. Kone näyttää että ois yhteys nettiin mut ei yhistä ja mulla rusinat rasahtaa niin pahasti että huh. En tiiä mikä v..kettu tässä on mut toivon todella et tää selviää. Nyt siis kännyllä tämänki kirjotan. Millanen viikonloppu se sellanen on jos ei pääse nettiin!!??
|
|
|
Post by Rinskus on Sept 19, 2014 21:38:45 GMT 2
Mä en oo ikinä tykänny siitä... en ees tiiä miks, se ei vaa nappaa...
Sehän ei oo viikonloppu eikä mikään, jos ei oo netillistä konetta D:
|
|
|
Post by Harine on Sept 25, 2014 17:11:54 GMT 2
Käyn täällä nyt epäsäännöllisen säännöllisesti. Viikonloppuna jaksan ja kerkeän luultavasti vastaamaan peliviesteihin, mutta arki menee nyt totuttelussa. Kahtena päivänä koulu loppuu klo 18 ja kahtena päivänä neljältä. Tälle syksylle tulee 36 opintopistettä ja sen kyllä tuntee. Kela siis esimerkiksi vaatii sen 20 jotta saa tukia ja yksi opintopiste vastaa noin 27 tuntia opiskelua. Näin vertailuksi niille jotka eivät ole tottuneet tällaisiin. Kaiken tämän lisäksi vielä kendo-treenit päälle (mm. tänään klo 20-->).
Tällä hetkellä kuitenkin Nuormetsän laumakokoontuminen on mulla ensisijainen Lupuksessa, että erityisesti sitä seuraan ja vastaankin, jos siellä sattuisi jotain tapahtumaan.
|
|
|
Post by Rinskus on Sept 25, 2014 17:18:06 GMT 2
Aijai D: aika rankkaa sulla :c koita pärjätä!
|
|
|
Pälätykset
Sept 27, 2014 16:39:57 GMT 2
via mobile
Post by §usipoika on Sept 27, 2014 16:39:57 GMT 2
Itsekin voisin nyt pahoitella epäaktiivisuuttani, mutta koulun takia aikamoinen ressi päällä ja sen lisäksi tuli aloitettua seurustelu niin kaikki se vähäinen luppo aika tuppaa menemään poikaystavän kanssa... :3
|
|
|
Post by Rinskus on Sept 27, 2014 17:32:18 GMT 2
Mulla aktiivisuutta vaa riittää... tekemistä ei juurikaan ole ja inspistä pukkaa, mutta no... jos sen vaikka kuluttais piirtämisen jälleenopetteluun :'3 tai lähinnä opettelis piirtämään susia kunnolla XD
Sitkeä flunssa painaa päälle, energia mennyt ihan täysin. Yskän mukana lähtee muutamat sisäelimet, että tosi kiva. Päivystyksessä käytiin ja hoitaja katsoi vain kurkkuun, ei kuunnellu ees keuhkoja, jotka on yleensä mun yskän takana : / vaikeaa.
|
|
|
Pälätykset
Sept 27, 2014 20:28:01 GMT 2
via mobile
Post by Het on Sept 27, 2014 20:28:01 GMT 2
oon ikisinkku nii mulla on kyllä aikaa riittää pelailuun mitä nyt koulu vie jonkin verran mutta joka tapauksessa
|
|
|
Post by Rinskus on Oct 11, 2014 12:32:11 GMT 2
Kyllä se lauantai tässäkin menee... Turun avoimen yliopiston luentopäivä (Y) Alko 10:15 ja loppuu n. 14:30... pitkä päivä toipilaalle : / +automatka Raumalta pikkuteitä pitkin
|
|
|
Post by Harine on Oct 15, 2014 7:51:31 GMT 2
Ekat tentit ensviikolla... O__O Vähän hakusessa et millasessa muodossa kysymykset tulee olemaan. En oo ennen tehny luentotenttejä ku avoimessa ne oli aina kirjatenttejä.... Ihan hemmetisti luettavaa pelkästää tentteihin mut muiden kurssienki tehtävät, oppimispäiväkirjat, esseet tms. pitäis tehä. Noh, opimpahan tästä ettei niitä kursseja tartte haalia näin paljon.
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Oct 16, 2014 8:06:28 GMT 2
Haluan peleissä eteenpäin. D: Tajuan kyllä että opiskelut vievät aikaa eikä sitä näin ollen riitä pelaamiseen, mutta ei kai se tarkoita ettenkö voisi haluta peleissä eteenpäin. On vain niin jännät paikat juuri meneillään.
|
|
|
Post by Het on Nov 23, 2014 14:26:05 GMT 2
oivoi kaikilla on niin kova kiire nykyään kun koulukin alkoi ja muutenkin :< niinkuin ratkie tuossa aiemmassa postauksessa sanoi niin olisi mahtavaa jatkaa pelejä
|
|
|
Post by Roxi on Nov 26, 2014 19:53:12 GMT 2
Täällä on ainakni hilajisuutta riittänyt jos ei muuta Kyttäilen päivittäin pelejä siinä toivossa että jokin etenisi mutta olen sitte uppoutunut omiin maailmoihinni
|
|