|
Post by Rat ki Rani on Sept 14, 2014 12:39:55 GMT 2
En minäkään tiedä mitä laittaisin, joten olen odottanut että Ruusu tekisi jotain. :'D Plus tosiaan se, että en yksinkertaisesti osaa pelata ilman vuoroja. Mutta jos siellä on siis Ruusu, Valta ja Kuura kantamassa pentuja, niin sittenhän on joka pennulle yksi kantaja, joten sen suhteen ei ongelmia, vai kuinka?
|
|
|
Post by Harine on Sept 14, 2014 12:41:27 GMT 2
Surmalle kova paikka Vallan poismeno... Tästä tulee mielenkiintosta Nuormetsän laumakokoontuminen olisi hyvä saada alta nyt tosiaan pois, en uskalla alottaa uusia ennen kuin se on hoidettu (susipoika vinkvink )
|
|
|
Post by Roxi on Sept 14, 2014 12:48:53 GMT 2
Itse asiassa oli se minullekin xD mutta koska herra on kuitenkin aika iäkäs hukkanen ja myräkän tiimoilta ei ole loogista edes miettiä että se olisi siitä selvinnyt mutta maailmaan mahtuu monen mosita hukkasta vielä Uskon että Aarnimetsässä on nyt kuhinaa pentujenkin takia ja varmasti Kuura onnistuu tekemänä jotain sen eteen. Vaikak omat veikkaukseni onkin mitä tuleman pitää sen lauman kohti
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Sept 14, 2014 12:56:47 GMT 2
Itseäkin kiinnostaa nähdä että miten tässä käy. :'D Vaikka Kuura kyllä onkin alfampi miltä ensinäkemältä arvaisi. Onhan se kasvanut pienessä laumassa.
|
|
|
Post by Roxi on Sept 14, 2014 13:04:38 GMT 2
varmasti eikä se varmasti helppoa ole Aarnimetsälle kun pitkän aikaa johtanut ottaa ja nukkuu pois. Ja vielä komeasti tuhoisalla syksyllä. Mutta joka tapauskessa olen aloittanut Kauhulla jo matkaa kohti Solaa Eli sille saa viedä sinne seuraapi. Samalla olen yrittänyt ottaa niskasta kiinni itseäni päivitelläksi lauma uutisia jotka siis nyt Aarnimetsän osalta siirtyvät Ratkielle ;D Ja ja nyt jatkan operaationi suunniteelua jahka nyt tästä sisäistän kaiken tapahtuneen yhteen XD
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Sept 14, 2014 13:13:29 GMT 2
Jännittää. Kai sentään kirjaat vielä Aarnimetsän laumauutisiin sen, että Valta on siirtänyt vallan Kuuralle? Vai jääkö se minulle?
|
|
|
Post by Roxi on Sept 14, 2014 13:20:36 GMT 2
Voin minä sen kirjata se menee tämän kuun lauma uutisiin tokikin mutta ei kai sillä väliä ole kumpi sen laittaa sinne
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 14, 2014 16:17:15 GMT 2
Eikä odotetaanko minua niin monessa pelissä? :'D mä oon ihan unohtanu puolet noista :$ mutta otan nyt itseäni niskasta kiinni ja alan vastailemaan ^^
|
|
|
Post by Harine on Sept 14, 2014 16:19:39 GMT 2
Suosittelen lämpimästi pelilistausta aikajana-osiossa. Meikäläisellä ei ole muistia nimeksikään ja se on ollu ainaki mulle pelastus noiden pelien kans.
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 14, 2014 16:37:00 GMT 2
Ehkä pitäis, ei vaan oikeen oo jaksanut tehdä sellaista, mutta kai se pitäis niin sais asiat hoidettua ajallaan. Mutta mun käy suorastaan sääliks Ruusua, raukka parka menettää puolisonsa ja Kaislallakin riittää sulateltavaa...
|
|
|
Post by Roxi on Sept 14, 2014 18:58:11 GMT 2
Phih.. Menetys on aina kvoa mutta yhden on mentävä että seuraavalle on tilaa
|
|
huurre
Omega
Betasusi
Näetkö sä suden vaalean? Kuuletko sen huudon karhean?
|
Post by huurre on Sept 14, 2014 21:36:53 GMT 2
Minusta tuntuu että vähän kaikille tulee tämän mukana uutta mietittävää ja sulateltavaa, vaikka toki toisille enemmän kuin toisille
|
|
|
Pälätykset
Sept 14, 2014 22:26:53 GMT 2
via mobile
Post by §usipoika on Sept 14, 2014 22:26:53 GMT 2
Onhan se totta itelläki pitäs varmaa luopua Pilvestä mutta kun se on niin ihana vanha rouva etten haluis luopuu siitä xD
|
|
|
Post by Het on Sept 15, 2014 3:07:31 GMT 2
Jep jep älä muuta sano huurre, nyt kun Valta siirtyi vehreämmille niityille viimeinenkin ns vanhoista ja alkuperäisistä alfoista on poissa mutta niin se elämä vaan menee
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 15, 2014 7:42:41 GMT 2
Ääh... ei yhtään kiinnostais istua missää koulun penkillä, kun voisi olla täällä pelaamassa... :/ mutta kai se on pakko täällä olla ;P
|
|