|
Post by Roxi on Sept 9, 2014 20:12:34 GMT 2
tsemppiä kullkekin! täältä ei lukion penkille vinkkejä juurikaan ole kun en sellaiseen koskaan menynt xD Joten en moisista mitään tiedä Mutta tressi ja turha vouhotus etukäteen on ehkä joka asiassa sellainen mitä kannattaa yrittää välttää Itselläni tulossa ensinmäinen näyttö vastaan ja oeln pihalla kuin lumiukko ja teen nimen omaan kaiken sen mitä ei saisi tehdä eli nostan tressi tason kattoon ja viksien päivästä toiseeen kun mikänä ei jää päähän viakka mitä tekisi xD vaikka käytännössä teen samaa asiaa päivästä toiseen Ja mitä peleihin tulee niin minulla ei nyt sinänsä ole aloittamatta mitään muuta kuin se Korpin ja poikain peli mistä on ollut puhetta jo jonkun aikaa. Mahtaneeko se kuulua näihin tärkeisiin peleihin mistä Silkki mainitsi Ja mitä valtaan tulee niin sekään ei sinänsä vaadi jatko toimen piteitä pelien suhteen. Kai xD
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Sept 13, 2014 12:56:48 GMT 2
Ja mitä valtaan tulee niin sekään ei sinänsä vaadi jatko toimen piteitä pelien suhteen. Kai xD Voi harmi. Minä kun niin odotin että mitä tästä seuraa peleissä...
|
|
|
Post by Roxi on Sept 13, 2014 14:16:37 GMT 2
Tottahan se vaikuttaa ainakin Aarnimetsään. Mutta koska en tiedä mitä tuleman pitää niin en vielä siihen niin mitään konkreettista lisää. Tiedän vain mitä hahmoilleni tapahtuu kun aika on sopiva
|
|
|
Post by Harine on Sept 14, 2014 8:09:24 GMT 2
Ja sieltä se tuli! Nyt tulee jänskää! Pelataan kuitenkin tuo Nuormetsän kokoontumispeli loppuun että saahaan lähtötilanne tähän katastrofiin oikeeksi.
|
|
|
Post by Het on Sept 14, 2014 8:34:15 GMT 2
ooo mahtavaa!! jännitys tuo heti ihan uuden innon pelata :') muuten, en tiedä onko tämä vähän tyhmä kysymys, mutta kuitenkin voinko tuoda uuden hahmoni mukaan vaikka tämä luonnonkatastrofi onkin meneillään?
|
|
|
Post by Silkki on Sept 14, 2014 9:05:19 GMT 2
Totta kai voit tuoda uuden hahmon mukaan Laumaan voi olla aavistuksen vaikeampi päästä sisään, jos alfat alkavat nirsoilla kun vaihtoehtoja riittää, mutta eihän tuo muutoin välttämättä vaikuta uuteen hahmoon sen kummemmin. Se ei tiedä paremmasta, joten ei osaa kaivata Nuormetsää ja Aarnimetsää.
|
|
|
Post by Roxi on Sept 14, 2014 11:11:28 GMT 2
Siinäpä iskeytyi mukava vastuu Kuuralle heti kerralla. Jokseenkin jotain aavistelin tälläistä tapahtuvan. Ja minulal menee nyt tovi että saan systeemit muokattua uudelleen hahmojeni pohjalta Eli peleihin pyrin vastaamaan niin nopasti kun pystyn ajaltani.
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 14, 2014 12:07:09 GMT 2
No siis iiiiiikkk!!!! Mahtava keksintö!! Mut mitää vitsiä mä teen Ruusun ja sen kolmen pennun kanssa? O.O
|
|
|
Post by Roxi on Sept 14, 2014 12:10:10 GMT 2
Susipoika sehän selviää jos ja kun Kuura ottaa pestin vastaan ja se voi yhdessä Ruusun kanssa tuumata mitä tekevät lähtevätkö ne laaksoon koko porukalla tms. Eihän kukaan tiedä hajoakoo se lauma kokonaan vaiko pysyykö se yhdessä tilanteesta huolimatta. vallan kohtalo on luettavissa yksinpelinä rantatörmältä. Sinähän itse päätä miten hahmosi reagoi tilanteeseen ja mitä se haluaa tehdä Ja pentujen tulevat pelaajat varmasti pikapuolin voivat nappulat ottaa pelattaviksikin mikäli nyt ovat tiedot saaneet viskattua tuonne Tai jotain... Mielestäni foorumilla on aika paljon pelejä kesken ennen tapahtunutta myräkkää joka ehkä sekoittaa tilanetta jonkun verran
|
|
|
Post by Silkki on Sept 14, 2014 12:20:08 GMT 2
Menneessä tapahtuvat pelit voi pelata loppuun miten haluaa, mutta tavallaan nykyhetkeen sijoitetut, uudet pelit ottavat jo huomioon tämän muuttuneen tilanteen. Näin siksi, että jos jäämme odottelemaan kaikkien keskeneräisten pelien pelaamista loppuun, ehtii joulu saapua ennen syymyräkkää Eli pitäkää vain itsellänne selvänä, mikä on "menneisyyttä" eli tapahtuu ennen reviirien tuhoa ja mikä nykyisyyttä, niin selviämme aivan loistavasti.
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Sept 14, 2014 12:24:48 GMT 2
No siis iiiiiikkk!!!! Mahtava keksintö!! Mut mitää vitsiä mä teen Ruusun ja sen kolmen pennun kanssa? O.O Pennuista pidetään huolta, ainakin mikäli se Kuurasta riippuu. :'D Sääntö numero yksi, suojaa lauma.
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 14, 2014 12:30:00 GMT 2
Ratki kyllähän minä sen tiesin, mutta millä tuo nelikko on päässyt tulelta pakoon? Koska uskoisin ettei noin pienet pennut vielä jaksa paeta niin pitkää matkaa ja ei Ruusu niitä yksin saa kannetuksikaan ;P
|
|
|
Post by Rat ki Rani on Sept 14, 2014 12:32:47 GMT 2
Ota huomioon ettei Ruusun tarvitse niitä *yksin* kantaa. :'D Lisäksi, joku (Kuura? Surma? Käpy?) on todennäköisesti rajaa partioidessaan huomannut tulen lähestyvän, ja sitten pesä on evakuoitu hyvissä ajoin, jolloin pentujen kuljettamiseen on ollut enemmän aikaa.
Muuten, jos jaksaisit vastata siihen laumakokouspeliin? Tiedän kyllä ettei siinä periaatteessa ole vuoroja, mutta minä en osaa pelata ilman vuoroja, joten...
|
|
|
Post by §usipoika on Sept 14, 2014 12:36:29 GMT 2
minä vain olen odottanut sun vastausta kun en oikein ole tiennyt mitä laittaisin, mutta voinhan minä mennä vastaamaan sinne
|
|
|
Post by Roxi on Sept 14, 2014 12:37:29 GMT 2
Ja Valtakin varmasti ollut asialla evakoidessa pesillä ja kiikuttanut lapsosia turvaan kun herra vasta riehumisen jälkeen poistunut rantatrömälle ja nukkunut pois
|
|